Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 08:12 - ПОПИТАЙ МЕ...
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 939 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 01.03.2021 00:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Попитай ме сега и ще ти отговоря,
но знай че всичко е на добра воля.
Защо слънцето само за едни свети?
Защо аз пиша тези куплети?
Защо звездите за едни греят,
а други навън да излезнат не смеят?!
Защо плачат сиротни майки,
а други живеят в охолство знаейки,
че на правнуците им животът е уреден,
за другите нека животът е беден!
Попитай ме и недей да спориш,
не се опитвай с мен да се бориш,
да ме оборваш, да се надприказваш,
защото малко истини казваш!
Голямата истина що я криеш,
народе заблуден, ще виеш
венци за герои наши,
но превзели са ни апаши!
Защо мълчиш,защо кротуваш,
защо плачеш, роптаеш, слугуваш!
Тогава на себе си се сърди,
щом ти харесва така, плачи!
Аз спрях да плача, нямам сълзи,
от голямата болка спря да горчи,
не чакам да ми падне от небето дар,
сал чакам днес поредния звяр
да се преборя с него до кръв,
няма да бъда жертва, стръв!
Истинска, истинна съм, логична,
макар за някои да съм неприлична,
не живея за злите, а за добрите.
Българи, нека сме сити, честити!

На много места видях, прочетох,че ДНЕШНИТЕ ПОМАЦИ СА ТОВА НАШИТЕ, А НЕ ТУРЦИ! Затова сами се наричат българи и по принцип не искат да се махат от България. Какво е помак знаете-насила потурчвани българи-озлобяли от съдбата си. Аз познавам един помак от Девин,от студенството си,който се пропи и озлобя до неузнаваемост, но не се отдели от оня си край,въпреки,че децата му учиха в чужбина и те не останаха там.Само българите и нашите цигани искат чужбина! Искат слава ,пари и.т.н. Доколкото знам и Доган не е баш турчин.Познавам и доста помакини поетеси,които са много по упорити и нахални,злобни от българките ,но не и по кадърни,просто по работливи само. Не пробират средства. Опасни са ,помаците са по опасни дориот циганите,защото не действат ОТКРИТО.


00:01 - КОГАТО ОБИЖДАШ ДРУГИТЕ ПОГЛЕДНИ СЕБЕ СИ, А НЕ ДА РАЗЧИТАШ НА ЗАКРИЛАТА ОТ АДМИН И ТУК Автор: jupel Категория: Забавление   image
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0

 ТО ТАКА ВСЕКИ МОЖЕ, ВЛИЗАЙ В БИТКА, НО САМА.









Нещо общо  Банкя и Симеоново, Копукова е моста,който отдавна скърца! Наближило е да се счуПИ И ..

 

ЗАЩО Симеоново , Защо сме най-калния квартал  в Софийско- питаш се 

Ами щото го населиха селянки уж Софиянки и си накупиха съмнителни имоти...да продължа ли....?

 

Иванчо-г..от руските приказки ,само дето очната ти линия върви надолу като на бухал -

 

image



актуална снимка е тази, а  НЕ гимназиалната която си турила за аватар  на един от профилите си в блогбеге

 

image




 ТАЗИ СНИМКА СЪС СВИНЯТА БЕШЕ ПУСНАТА ОТ ДРУГ БЛОГЪР ЗА ТЕБ, А МИ Я ПУСНА, ЧЕ Е ЗА МЕН,ЗА ДА СЕ ЗАЩИТИШ,ЗНАЕЙКИ ЧЕ ПАК  ЩЕ МЕ ИЗТРИЯТ КАКТО И СТАВА, А ТВОИТЕ ПРОСТОТИИ СТОЯТ

СЕГА  ХОРАТА НЕКА ПРЕЦЕНЯТ ДВЕТЕ СНИМКИ 

Голяма интригантка си при това дебела и грозна, КРИВОЗЪБА!!
ИЗПРОСИ СИ И ЗА ТЕБ КЛИП ТАМ ДО ОНЗИ ЗА ДЕЛА.



image

image


ГОСПОД ДА НИ Е НА ПОМОЩ!


ps: Току щов друг сайт блокирах един турчин,поне така ми каза,
но накрая след като открих ,че този ми стих е преправен
и без последния ред. Налага се да редактирам.
Убедена съм,че този-Teo 47 г., Русе
не е турчин и не е от Русе. 
Може би помак или просто  българин ?!
Това е аватара му-чужда снимка.
 image





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Ще виеш венци за герои наши,
26.01.2013 23:52
но превзели са ни апаши!

Това е истината!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241435
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031