Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 05:46 - АМАН ОТ ТАЗИ РАДОСТ! Името не ти отива,не си първа младост!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1744 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 02.03.2016 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аман от прими в тоз живот!
Аман от тоз хомот!
Аман от политици мазни и души омразни!
Аман от корумпирани и деца дрогирани!
Аман от мръсни форуми и тъпи кворуми!
Аман от фалш и злоба,дяволска прокоба!
Търся истината цял живот.
Не я намерих, мили хора!
Обречени сме на хомот,
за Вас днес плача,хора!
Убийци на души злочести
и слугувници на парата,
днес славят се сами с почести-
Търпи, ще си спасиш душата!
Шепа хора с нас играят
в филми разни криминални,
болка, скръб и смърт вещаят
шутове в костюми бални.
Към слънцето ръка протягам,
душа ми стене и ридае,
от кармата не ще избягам,
сърце гаврата не трае!
С последни сили те изпивам,
мъко моя и се давя,
себе си аз знам затривам,
на Дявола услуга правя.

Може да си красив!
Може да си даже талантлив!
Но нямаш ли пари-
никой не си!
Тогаз-Умри!

клип и стих А.Х.Т. sekirata

Radost Georgieva 36 Varna
poezia muzika radio noshten jivot


Пък аз се чудех кой е този профил на човек от радиото ,който преди седмица две ми се правеше на хакер. Радост ТИ СИ ЗЛОБАТА,ЗАЩОТО ТИ С ОНЕЗИ ЧАВКИ СЪБИРАХТЕ ПОДПИСКА 2009 И МИ ИЗТРИХТЕ БЛОГА ТУК,та  и на дъщеря ми Полина.Това бе по поръчка на твоята приятелка Гергана ЧАЛГА ПЕВИЦАТА, С КОЯТО ПОСЕЩАВАТЕ ВАРНЕНСКИЯТ ХОДЖА,ЯСНО ЗАЩО! ВЕЩИЦИ!

10.06.2007 12:16 - Аман от злобни хора! Секирата прекали вече!

Автор: radost4e Категория: Лични дневници  

Прочетен: 4155 Коментари: 21 Гласове: 2

 

По принцип гледам да пиша само положителни неща. Достатъчно критикуващи има тук. Но днес като се рових из нашето блог пространство, се сблъсках с поредния постинг на секирата.

Много пъти съм се въздържала от коментари за тази жена, но този път вече не мога да си премълча. Не може да ръсиш злоба наляво и надясно, и после да обличаш ефирната дреха на поетеса и да пишеш за любов и нежност. Някакси не си подхождат агресията и нежността в един човек да са събрани, особено ако човека е жена на 50+, майка и претендираща за образованост и интелигентност.

Преди месец беше решила и срещу мен да се обърне, беше почнала да пише глупости под постингите ми, аз не се трогнах особено и спря. Свикнала съм на подобни отчаяни опити на определени хора да ме засегнат. Как и не разбраха, че могат да ме наранят само хора, които обичам...

Та това, което четох в нейния блог последно беше за Невена - красивото и талантливо момиче, което спечели Music Idol. Нашата секира не е пропуснала да позлобее и по неин адрес. А дори и не се замисля, че ако дъщеря й види какви ги върши мама й, ще потъне от срам. Един ден може Полина и Невена да излязат на една сцена, може да запишат дует и т.н. Не може така да обиждаш наляво и надясно! Като имаш агресия, купи си една боксова круша и блъскай.

И не почвай да си фантазираш веднага, че някой ме е наел да те атакувам! Четох те и те коментирам, това не е разработка на тайните служби.


image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Много въпроси...
28.01.2013 09:39
А отговора на парламентарните избори, трябва да е същият. Целият свят и кукловодите да видят, че властта е нелигитимна и народа не иска глутницата алчни политици, самопровъзгласили се за "елит" на страната.
цитирай
2. kostadin - Ама никак не си права. Според спи...
28.01.2013 10:20
Ама никак не си права.Според списъците за гласуване при това управление е спрял демографският срив и сега имаме демогравски взрив -kDНа пук на всички зли езици за една година след преброяването са се пръкнали около 1 000 000 души и то навъзраст удобна за гласуване.
цитирай
3. ivoki - СИЛНО !!!!
29.01.2013 20:21
СИЛНО !!!!
цитирай
4. skryndzolina - Народа спи.
02.02.2013 23:17
Народа спи.В списъците има мъртви души.Хора,с двойни гражданства,които са напуснали България преди 15 години.Накъде вървим безкрайно устремени.
Отговора,е ясен след 15 години България ще е страната,с най много бездомници,българите ще сме малцинство.Спи народе и дерзай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5305203
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930