Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 13:28 - ГАВРЯТ СЕ С МЕНЕ, ПАК МИ ПУСНАХА ФОРУМА НА САЙТА МИ! ИМА ЛИ ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1684 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 20 фев 13, 12:26 ПАК МИ ПУСНАХА ФОРУМА-ЕЙ: С ТЕЗИ РЪЧИЧКИ ЯДЕТЕ И ПРЕГРЪЩАТЕ ....СИ!
 
20 фев 13,11:10
КОЙ,КОИ НЕ ИСКАТ ДА ИМАМ БЕЗПЛАТЕН ЛИЧЕН САЙТ http://cekupama.hit.bg И ФОРУМ КЪМ НЕГО?! ЧАТА МИ ТАМ.....  

Кажете ми сега кой, кои имат изгода да се занимават с мен и непремено ли си мислят,че това е синът ми Владимир Лазаров от Хасково -служител в пожарната  управленито там, който откакто Полина не е в Пайнер буквално ме заряза,остави ме без компютър, а поправя на приятелите и приятелките си там в онова не българско Хасково и чалгарски Димитровград?!  Разбира се, че който и да е човекът постояно ме следи,работи на компютър ,защото вижте каква разлика в часовете, откакто се оплаках публично и когато пак го пуснаха  и пак не се знае докога? Разбира се,че това са хора-човек, който,които ме провокират и защо не след като дори в полиция и Плевенски прокуратури жалбите ми по други лични поводи се "губят" и около работното ми място ми се пращат ...ни хлапачки да ме провокират и пречат дори в училището си да влезна? И ред, и ред такива? Най лесно е  да се каже, че е синът ми компютърен специалист нали е, цял ден е пред компа си на работното си място и с него сме в конфликт заради баща му,че ме предаде и не го интересува бъдещетодори на сестра му! Но аз не се ловя лесно,това може да се използва и от поетите и
поетесите, чалгарките, а всъщност да са те, защото те имат интерес да ме няма в нета, както и  учители и ученици, родители най вече! Както  и да е едва ли са модератори и собственици на сайтовете! 
ИМАМ СЕМЕЙНИ ПРОБЛЕМИ, ЯСНО Е, НО НИМА ТОВА ЗАСЯГА НЯКОИ ОСВЕН БАЩАТА НА ДЕЦАТА МИ И РОДАТА МУ, КАКТО И СИНЪТ МИ, РОДАТА НА ЖЕНАТА МУ И ПРИЯТЕЛКИТЕ МУ, А ТОЙ КОЙТО ИМ Е  СЛУГА ПОРАДИ МАТЕРИАЛНА ИЗГОДА НАЙ ВЕЧЕ!? Бащата на децата ми слуша жената с която живее  и семейната и дъщеря, които явно се борят за къщите и имотите му ....И  те!
И тези, и други  мои семейни проблеми трябва ли да се използва от другите мои недоброжелатели които  и да са те, от където и да са? Ами застанете открито пред мен и ми пишете, кажете така както ми казаха брата и бащата на дъщеря ми-родата на татенцето и-
"Полина трябва цял живот да стои по клиники! "
Кои имат изгода от това познайте?! Бащата на Полина Иван Лазаров мълчи и се крие, освен когато я води в полицията да пуска срещу мен жалби и когато на моите номера на жалбите ми от него се пускат негови-заменка правят, а прокуратура и полиция -мълчи и дори ме гонкат! Разбира се,че това СА ЛИЧНИ НЕЩА,НО ЗАЩО СЕ ИЗПОЛЗВАТ ОТ ВРАГОВЕТЕ МИ НА РАБОТНОТО МИ МЯСТО, ОТ ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ,ЧАЛГАРИ, НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ МОИ В ИНТЕРНЕТА?! Аз мога и да знам КОЙ, КОИ СА ДЕЙСТВАЩИТЕ, НО КАК ДА ВИ ГО ДОКАЖА?!
МОЛЯ ВИ ЧОВЕШКИ, СПРЕТЕ СЕ!
АЗ СЪМ НЕЗАВИСИМА,КЪМ НИКАКВА ПАРТИЯ НЕ СЪМ И АКО ИМАШЕ КАК В БЪЛГАРИЯ ИЗОБЩО ДА НЯМА ПАРТИЯ, САМО ТОГАВА БИХ  ГЛАСУВАЛА, НО ЗА ТОВА, А НЕ ЗА ЕДНИ И СЪЩИ ПОВТАРЯЩИ СЕ ИЛИ ТЯХНИ ПОСТАВЕНИ ЛИЦА, КАКТО  И ТУРЦИ, И ЦИГАНИ, ЕВРЕИ....ЧУЖДИЦА! СПОРЕД МЕН ТРЯБВА ДАЛЕЧЕ ДА СЕ ПРОГОНЯТ ВСИЧКИ ДОСЕГА ОТКРИТО И НЕ ОТКРИТО УЧАСТВАЩИ В УПРАВЛЕНИЕТО НА СТРАНАТА НИ,ВСЧКИ НАШИ И ЧУЖДИЦА-турци,цигани,евреи...

ВСИЧКО СЕ КУПУВА,знаем си го,но не така безочливо,биена очи вече,Бога ми,ГАДИ МИ СЕ!

СИНЕ, ТИ ПОНЕ СИ МИ КРЪВ,УДАРИ ИМ ГРЪБ!

НЕ СЛУШАЙ ТЕЗИ ДИМИТРОВГРАДСКИ И ХАСКОВСКИ КУКУМЯВКИ,КАКТО  И ТАТКОВИТЕ СИ НАСТАВЛЕНИЯ,КЪДЕ БЕШЕ БАЩА ТИ КОГАТО БЕШЕ ДЕТЕ И МЛАДЕЖ, ТОГАВА ДОРИ ИЗДРЪЖКАТА ВИ НЕМИ ПЛАЩАШЕ БЕЗ мои жалби всеки месец?!
А ВИЕ-ЧУЖДАТА КРЪВ, МОИ ВРАГОВЕ И НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ,МАЙНАТА ВИ ! РАЗБРАХ,ЧЕ НЯМАТЕ СРАМ И СВЯН,ЧЕ НЕ СТЕ И НЕ МОЖЕТЕ ДА БЪДЕТЕ РОДИТЕЛИ И ИСТИНСКИ ХОРА.
Примери много-нали уча децата Ви и всичко виждам,всичко е ясно не само на мен!

ВСИЧКИ РОДНИНИ И ЧУЖДИ,КОИТО МИ УДАРИХТЕ ГРЪБ И МИ ПРЕЧИТЕ ДА ЖИВЕЯ СВОБОДНО СТЕ МЪРТВИ ЗА МЕН!
А.Х.Т.

Сега ,когато пиша това се връщам да проверявам и откривам ,че след мене се преправят мои думи от текста ми тук. Кои ,защо?! Как?!









Гласувай:
8



1. sekirata - Това какво означава,наглост ?! http://s020.radikal.ru/i713/1302/59/be615cec8726.gif
21.02.2013 11:17
http://s020.radikal.ru/i713/1302/59/be615cec8726.gif

Ето какво ми пишат от името на дъщеря ми, що за наглост!?

20.02 13:47 -
Полина,
За постинг: ГАВРЯТ СЕ С МЕНЕ, ПАК МИ ПУСНАХА ФОРУМА НА САЙТА МИ! ИМА ЛИ ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ? извинявай - престани за известно време да пишеш......
цитирай
цитирай
2. sekirata - !!!
25.02.2013 20:18
ИСКАМ СИ СВОБОДАТА-
МОЯТА И НА ДЕЦАТА !!!

ИСКАМ СВОБОДА
ЗА МЕН И НАШИТЕ ДЕЦА !!!


http://www.youtube.com/watch?v=r5WUhIqqTm4

http://vbox7.com/play:963d9a2c
цитирай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240567
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031