Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 08:01 - БЯГАТ И СЕ КРИЯТ, НЕ МОГАТ ДА МИ ОПОНИРАТ, ДА МЕ ИМИТИРАТ.......някъде
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1045 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Кой бърка в мойто канче
и с чуждо мляко ми го пълни ?
Налага ми какво да пия,
дано себе си затрия .
Трови ми деня, нощта,
не ми е майка ни баща,
налага ми как да живея
и да блея, не да пея .
Краде от моя смях и дух,
убива мойто в мен и чух,
видях човеци туй не са .
А аз ? Тревичка не паса !

За манерка не ставам,
стоменена съм, познавам
кое (чие) мляко е менте.
Кажи, доят ли се свине?! 

image

Писна ми да съм проклета,
да ме хапват все прасета,
искам аз да съм горчива,
или суха, синя слива.
Ябълка не ща да съм,
нека ме удари гръм,
свини аз не ще да храня,
нито червеи ще мамя.
Писна ми да съм проклета,
изяжте себе си, прасета!

http://vbox7.com/play:9093baad



image

БЯГАТ И СЕ КРИЯТ, НЕ МОГАТ ДА МИ ОПОНИРАТ, ДА МЕ ИМИТИРАТ.....някъде

И нямало връзки в интернета ли? Резил ! Има и то какви! Най некадърните и брутални.... са защитени в нета. Този ми пост в http://forum.all.bg И категория ПОЕЗИЯ вече е ИЗТРИТ! И не само там. 

Ето какви ми се случват в един ФОРУМ ....на няколко самозванеца ! Това не е за този сайт, споко, тук по екстри неща стават..ха, ха...!

Та темата там е БЕШЕ такава -

Цензура, братлета и сестрички чукате, яко я чукате...ТУК

ЗА МОЯТ СТИХ И КЛИП - "ЗАГУБЕН ПРОСТ НАРОД КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ"

секирата почетен член Ще се пръснете от злоба! БЪДИ СЕБЕ СИ! Това съм аз и никой не може да ме промени, никой не може да ми наложи как да пиша, как да чувствам и как, кого, какво да обичам. Ясна ли съм? А тук си заключвайте теми, плюйте...то хората ви мерят акъла и дори анонимни не можете да се скриете. Завистта и злобата няма почивен ден, драги, доказвате го. Но това някои да се опитват да ме претопяват и да ми правят характеристики, а да не могат два реда да свържат на кръст -смислово в стих, рима...това е останало от петвековното... Името ми, мене не може да ПИПНЕТЕ. Това че не можете, като мене да се изразявате си е ваш проблем, че не ме харесвате -ужким, а все тук висите си е пак ваш проблем, както и това, че съм учителка и то по музика. Я да видим колко литераторки дето плюят по мене тук могат да пишат, като мене...ха , ха ? ! Хи...много сте смешни в мераците си ...какви ....познайте! Хи! Ама наистина ли не разбирате, че няма да се огъна, няма! Всички ли сте ГОЛЕМИТЕ пУети и пУетеси? Ха, ха....пък и критикари и разбиращи се пишете. Аз съм си аз, а вие няколкото - НЯ ТУК !

Кво ми се врете, аз не ви обръщам внимание, тва ли ви боли? Интернета е за всички... Всички си плащаме и има къде да си потърсим ...дори парите? секирата желязо лесно се не топи, стопанена станах, не ме боли от простотията и неграмотността, на тук там някоя...."уста" http://cekupama.hit.bg Падам и ставам на себе си вярна оставам!

ПЪТНИК Икономов Това е форум поезия, все пак... Моля модераторите да изтрият тези самовлюбени излияния, откровени простотии и обвинения, които според мен нямат място тук! Няма да отговарям персонално на авторката, защото, когато човек и прасе се борят в лайна и двамата се омацват. Само дето на прасето му е гот!

секирата почетен член ВИЖТЕ СЕ КОЛКО НЕГРАМОТНО КРИТИКУВАТЕ, НЕОБОСНОВАНО...излагате се пред хората, които ви посещават засега форума Плюете по мене, ама не ви стиска и заключвате темата....Оле...за смях станахте, децата ви се смеят на "тактиката" Страх ви е, не ви стиска с мен в спор. Само бълвате...скривате се, а мене блокирвате и темата ми..СТРАХОПЪЗЛЬОВЦИ ! При това СТЕ и БЕЗ ДАР СЛОВО . Точно вие няколкото, дето сте се разпънали да се пишете на критикари. Айде де , що не ви стиска да се преборим в диалог , ама на български език , а не с вашите парфюмирани, изкуствени думички. Макар че знам, че ще се впишете поне с още пет ника - профила срещу мен. Оооо...стана ми скучно ! Чао. Не можете да ми опонирате, простеете. КРАСИВА ДА ВИ Е ПОНЕ ВЕЧЕРТА И СПОКОЙНА НОЩТА!

Ето- "Ама това нали вече го обсъдихме в залючената ти тема ??! Без вина виновна ...и дъра- бъра там... Нов тормоз измисли сега.....да правиш репете на бълвоча , който вече си изплюла веднъж... Що така се повтаряш пуйетесу ? Да не би да секна вдъхновението ти >?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Жал нямаш ли..капка милост поне ? Да употребя и аз едно клише в тая тема... "

секирата почетен член Горките клишета... употребени ГИ употребяват за ЗАГУБЕН, ПРОСТ НАРОД, КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ ?! Защото така ми харесва. Да заключите и тази тема,нали се гаврите с мене, но ще е до време, драги ?! Дано се набие в тъпите канчета на някои поне заглавието. Но май боли, а ,боли ,че казвам истината? Пуетеса ли съм ? Ееее .... по добро е от .......еса! Пълен е нета с вторите. Ха, ха....! http://cekupama.hit.bg Падам и ставам на себе си вярна оставам!

секирата почетен член

И заключихте поста ми - парадирате с власт, като нямате с кво друго ..ха, ха... САМО МЕНЕ ЛИ ДА ТРИЯТ , МУЦКО ? А КЪДЕ ДА СЕ ЗАЩИТЯ ? КЪДЕТО МЕ НАПАДАТЕ - ЗАКЛЮЧВАТЕ ТЕМАТА, ХА ДА ВИДИМ КОИ СА В НАРУШЕНИЕ...ХИ, ХИ ! Страхлиец, хайде да ти видя дар словото Ама по лесно е да плюеш и бягаш и да молиш да ме изключат от словестният двубой , щото просто не можеш да ме стигнеш.

секирата почетен член Нали ме съдеше, като ПУетеса, сега пък, като интелект ли започна, а като жена ? Сигурно нямаш щом тук се ядеш с чуждите жени, като мене и то каква жена..ха, ха...! Айде ..бай! Скука си и сигурно си и по хубав от мене..хи, хи ЗА грамотен те видях и не само аз ти гледам сеира...ТУК Обичам това...ТУК, МИШЛЬО! Бай, скуко!

О, не така! Помня как си оставих стихчето по горе !
Преправяте, не ви харесва , че съм стоманена. По този начин и за локумени не ставате. Аз съм го пуснала копнато от тук и на друго място, там защо не е с тази грешка, умниците на кака ?!

Желязо лесно се не топи,
стоМанена станах, не ме боли
от простотията и неграмотността
на тук там някоя..."уста"!

Хайде, търчете пак да преправяте тук или там, все тая ми е. Как не се видите колко сте батнясали ?Оле! Ти сам си определи присъдата. Поезия не се пише по ПОРЪЧКА И ТО НА ВРАЖЕСКИ ТЕРЕН. НО ЯВНО ТИ ТАКА ТВОРИШ ....ПО ПОРЪЧКА Наистина ли ме мислиш за толкова плоска и ме плашиш тук със Звездичките си ,
с терена твой и. т. н ? Та вие тук посегнахте на една думичкa от стиха ми, за да го освичните, да не излезна стоМанена, та аз ще ви вярвам ! Никога, драги ми уМнико. Не си по умен от мен, нима не го разбра, въпреки че съм ЖЕНА И ТО КАКВА...
ПОВТАРЯМ ТИ, ЗЛОБЕЙ СИ ТИ, НЕ МИ ПУКА , РАЗБЕРИ!
ПИША С ЧУВСТВО И НЕ ПО ПОРЪЧКА, А ДУЕЛИТЕ СА НА ОТКРИТО И НАСАМЕ БЕЗ МОДЕРАТОРИ И АДМИНИ, БЕЗ КОМИСИИ, ЗВЕЗДИЧКИ, ПОКРОВИТЕЛИ, ПАРИ, ВРЪЗКИ....ПАНИМАЕШ ? !

И доста е неприлично и нахално да прехвърляш спора в твоя тема изкусурена и накичена със звездички и с твои нахвърляни гласове. Това не е мъжко, отвращаваш ме!

Мъж

Стига ми преправяхте думите, разбрахме чий е терена тук И кой си ти , кои са тези няколко тук...ника

Изтриха ми темата там -знаех си!

Абе, човеко -Икономов ,ти добре ли си? http://forum.all.bg точно във форум Поезия ...Продължават така да обиждат и все едни и същи, после бягат, но заключват темите ми-колко долно постъпват, нали? И това са уж интелигентни, талантливи хора!!!

Това тук конкурс ли е и защита на някакви постове, рангове...ли правиш и искаш да увличаш и мене? Защо? Това е интернет, нищо повече и то един форум, защо се задълбаваш, защо искаш да превърнеш едно форумче в симпозиум да кажем? Не, не си добре, момче! Пиши си там книжките и си ги четете с твоите приятели.Разбрах, че и пиеш-пише го тук?! Пий си пиенето, но с мене не се заяждай.
АЗ СЕ РАЗТОВАРВАМ И ТО ТАКА, КАКТО УМЕЯ,И ТО В ИНТЕРНЕТА, КОЙТО БИ ТРЯБВАЛО ДА Е ЗА ВСИЧКИ. ПЛАЩАМЕ СИ ГО.
ЗАЩО СЕ ОПИТВАШ ДА НАЛАГАШ СЕБЕ СИ, МНЕНИЕТО СИ, С КАКВО ПРАВО, КОЙ СИ ? ГОСПОД ? НЕ,НЯМА ДА СТАНЕ. НЕ И С МЕН.





Гласувай:
9



1. sekirata - http://s020.radikal.ru/i716/1303/ce/fe9d378d0e49.jpg
05.03.2013 08:55
http://s020.radikal.ru/i716/1303/ce/fe9d378d0e49.jpg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290181
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930