Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2013 18:49 - ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА! МОЙ ДЪЛГ Е ДА СЕ ДА СЕ БРАНЯ, ДА СЕ БОРЯ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЕДИН СТАР ПОСТ - СПОМЕН! лош спомен

Изплашиха се,

от една секира се изплашиха,

за постовете си се хванаха

и чужда песен захванаха.

Страховито е, опасно

и на децата стана ясно,

че страх се всява сред народа.

Дали това не е прокоба?

Продажници, убийци слепи,

убиват българското, клети

децата ни навън се скитат

и за България все питат:

Къде е моята Родина?

Кой продаде я?Тез трима,

няма ли кой да ги спре,

дори с риск да умре?

Има свестни то се знае,

но сърце веч не трае,

като гледа тази сган

многоезична у нас, срам

за моя беден,мил народ,

свикнал да влачи хомот,

да търпи, да се скатава,

да мълчи изплашен.Врява

който вдига, като мен,

няма да види бял ден.

 

А вие анонимни душици,

се излагате с тази негодна рима -

 

“Волни пеперуди

литнаха на юг,

но не ми били волни

а били неволни,

хванати в капан.

И не ми били пеперуди,

ами били певици.”

 

Ще ви отговоря -

Хайде стари квачки и певачки,

без Полина се развивайте,

тя няма да ви пречи вече,

от музиката се отрече -

илюзия която е, измама.

Изкуство и култура у нас няма.

Нищо няма, има само простотия голяма!

 

http://vbox7.com/play:be353438

http://bgman.net/uploads/posts/2009-04/1239266218_1.jpg

ЧЕСТИТА ДА Е НОВАТА ГОДИНА НА ВСИЧКИ ДОБРИ И НЕ ЛИЦЕМЕРНИ С МЕН ТУК И НАВЪН!

Продължава да ми се рови в профила, в настройките , да ми пишат тук познати с фалшиви профили -анонимно . Да ми бъркат, пречат работата тук. Добре, преча ви, ясно. Защо, драги ? Защото блокирах почти всички от група поезия, защото не мълча и не свеждам глава, защото не съм подлога и роб, защото не съм подмазвачка и лицемер? Ами това е мое право, кого да блокирвам, а кои и защо блокирват от мое име тук и манипулират профила, блога ми ? А вие какво правите тук, като сте големите творци? Плагиатствате и ми пречите с платените ви хакерски табиети. Модовете, те ще си носят греха, както го отнесоха тези от блог беге. Там сега има 10 човека с по 15 ника-профила.И тук истинските ми приятели усетиха , че тези ми две групи се манипулират -то целият интернет та и телефоните на ваучери вече се следят, та мене нема да гонкат и то по сайтовете!!! Въпросът е кой печели от това ? И не ме интересува. Първият ден на годината , аз бях блокирана в сибир до тази сутрин и не само в групата си, чак в 8.30 ми писа анонимен съвсем нов профил, как съм била тук и. т. п с ирония! Блокирах го...Ето , кажете как да бъда добра? Вижте в групите ми как СЪМ ПРОВОКИРАНА. За политика няма да пиша ,ясна ли съм плАтени хорица тук двама трима -те се знаят кои са?! Вие прогонихте хората от двете ми групи и сега пишете така, че да не влиза никой в групите ми и да ги изтрият -по добре да ги бяхте изтрили отначалото, както правихте досега с няколко мои групи и участия в чужди групи.Триехте ме там и преправяхте мненията ми. ТЪРПЯТ СЕ ГРУПИ С ЛЕКОВАТИ, ПРОСТОВАТИ ТЕМИ И ЛИЦЕМЕРНИ ПОСЕТИТЕЛИ И СЪЗДАТЕЛИ, СТРАХЛИВЦИ И НАГАЖДАЧИ.

ДОБРИ, ХОРА,БЛАГОДАРЯ ВИ, ЧЕ СЕ ВПИСАХТЕ В ГРУПИТЕ МИ, РАЗБИРАТЕ ЧЕ ВИ ЦЕНЯ -ЗНАМ КОИ СТЕ ИСТИНСКИТЕ И ВЕРНИТЕ И ВИЖДАТЕ ,ЧЕ ПОСТОЯННО ВИ ПИША И ПУСКАМ КОМЕНТАРИ. ПРОВОКАТОРИТЕ ЩЕ СИ ГО НАМЕРЯТ, А АЗ ВЕЧЕ СИ Е МОЯ РАБОТА КЪДЕ ЩЕ НАМЕРЯ СПОКОЙСТВИЕ И ДОВЕРИЕ -не говоря само за в интернета! БЪДЕТЕ ДОБРИ И НЕ СПЕТЕ, ЗАЩОТО ВРАГЪТ НЕ СПИ, А НИ МАНИПУЛИРА ЯКО НАЙ ВЕЧЕ ДА ПЕЧЕЛИ МАТЕРИАЛНО, ЗАЩОТО ИНАЧЕ ТОВА СА УБИТИ ДУШИЦИ! ОСТАВЯМ ГИ НА ГОСПОД.

Към АДМИНИТЕ -

Искам да ми изпишете нарушенията ,които правя тук и да ги съпоставите с нарушенията на някои, които вие прикривате и им бутате сивите профили и блогове, като ваши приятели . КАКВО ИСКАТ ОТ МЕНЕ ЕДНА ГРУПА МАКЕДОНЦИ И ТУРЦИ начело с този Денис-всяка нощ в профила и блога ми? Искам да ми докажете ,че нета е демократичен, а не блокирани хора сами да се отблокирват и да ми ровят в настройките на профила! Пишат от мое име и блокирват дори от мое име.СЛЕДЕНА СЪМ, А НЕ СЪМ УБИЙЦА, НИТА КРАДЛА, КАТО ПОВЕЧЕТО ТУК ОСОБЕНО В ГРУПА ПОЕЗИЯ -ЗАТОВА СА И ТУК , А НЕ СИ СТОЯТ В ЛИТЕРАТУРНИТЕ САЙТОВЕ. АЗ НЕ СЪМ ДОПУСКАНА ТАМ,ЧЕ КАТО КРАДНАТ ТУК ДА ГО ВНЕСАТ ТАМ...И ЗАТОВА СЪМ ТУК И В ПОДОБНИ САЙТОВЕ -ОТ ЧУУУУУУДО, НО ТОВА НЯКОИ СЕ ПРАВЯТ, ЧЕ НЕ ГО РАЗБИРАТ. ПРОБЛЕМ ТЯХЕН. МОЯТ ВЕЧЕ Е РЕШЕН.

 

Принудихте ме пак да редактирам! Толкова ли ви прави кеф да ме изкарвате НЕГРАМОТНА, НЕЩАСТНИЦИ!

Тези ваши ръчички, не се ли страхувате, на какво и защо посягат...? Безбожници! Нямате срАм и страх от Бога, та чак от мен. И сега да ходя да редактирвам навсякъде, да се кефите, гаврите с името ми, МАСКАРИ!

"ВСИЧКИТЕ СА МАСКАРИ" -един голям българин го е казал и още кога. "Не сме народ, а мърша" и това друг българин не кой да е го е казал и сега дочувам ,че бил забранен. РЕЗИЛ БЪЛГАРСКИ, ако вече има останали истински българи!!!

Aнгел Димитров

Народа ни е задръстен след 2 века византийско , 5 века турско 50 години социялистическо управление народа ни е отвратително глупав и заблуден и примирен и как да е след толкова робство ? 

GYROS & SUWLAKI - Истинският Гръцки вкус , София - кв Красна поляна , бул . Възкресение № 27 – Заповядайте

какво да ви кажа народа ни е изроден то просто няма хора само изроди се срещат на последак глупави и заблудени  


Pictur

какво да ви кажа народа ни е изроден то просто няма хора само изроди се срещат на последак глупави и заблудени:-S:-S

 

 секирата


БЛАГОДАРЯ ,МИЛА ,ЧЕ СЕ ПРЕСТРАШИ ДА ПИШЕШ! БЪДИ !

НЯМА НАРОД, О, БОЖЕ! ТОЛЕРИРАТ КОЛЕДНИ СТИХЧЕТА СЪС СНИМКА НА СИЛИКОНОВИТЕ ЦИЦИ НА ЕМИЛИЯ -тази дето остави детето на Анелия без баща. Говоря за смърт на Румяна , пиша де , а след коментара ми емотикона на кискаща се сибирянка-явно ..луда

Трябваше заради Румяна пак да пусна коментара след кискането на тази..

 

БЛАГОДАРЯ ЗА КОМЕНТАРИТЕ И ПОЗДРАВИТЕ! БЛАГОДАРЯ И НА ТЕЗИ, А ТЕ СТАНАХА МНОГО , КОИТО МИ ПИСАХА НА ЛИЧНИ ,ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА ПИШАТ НИЩО В ГРУПИТЕ И НЕ САМО МОИТЕ ,ЗАЩОТО ....ПОЗНАЙТЕ?

ЕТО ТОВА Е -ПЪЛЕН РЕКЕТ!

ЧРЕЗ МОШИНАЦИИ ТЕХНИЧЕСКИ, ВРЪЗКИ ТУК И ЗАЩО НЕ В ЦЕЛИЯТ НИ ИНТЕРНЕТ ТРЯБВА ДА СЕ ПРИНУДЯТ ХОРАТА

КОИТО МОГАТ ДА ПИШАТ ДА НЕЕЕЕЕЕЕЕ ПИШАТ, ДА НЕЕЕЕ КОНТАКТУВАТ ИЛИ АКО ГО ПРАВЯТ ТО ДА ГО ПРАВЯТ ПО НЕЧИИ СВИРКИ... УЖАС!

 

"ИЛИ ЩЕ ПИШЕШ , ЩЕ ПОМЕСТВАШ КАКТО АЗ ИСКАМ ИЛИ НЯМА ДА ГО ПРАВИШ, ПРОСТО ЩЕ ТЕ УНИЩОЖИМ"

ТОВА Е ИСКАНЕТО -ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ ЦЕНЗУУУУУУУУРА!

БРАВО,БЪЛГАРИ ИПО МАЛКО БЪЛГАРИ!БРАВО ,ЧУЖДИЦА, НАБАРАЛИ СТЕ ГЛАМАВ НАРОД! 

БЛАГОДАРЯ ,МИЛА ,ЧЕ СЕ ПРЕСТРАШИ ДА ПИШЕШ! БЪДИ ! НЯМА НАРОД, О, БОЖЕ! ТОЛЕРИРАТ КОЛЕДНИ СТИХЧЕТА СЪС СНИМКА НА СИЛИКОНОВИТЕ ЦИЦИ НА ЕМИЛИЯ -тази дето остави детето на Анелия без баща. Говоря за смърт на Румяна , пиша де , а след коментара ми емотикона на кискаща се сибирянка-явно ..луда Трябваше заради Румяна пак да пусна коментара след кискането на тази.. %) БЛАГОДАРЯ ЗА КОМЕНТАРИТЕ И ПОЗДРАВИТЕ! БЛАГОДАРЯ И НА ТЕЗИ, А ТЕ СТАНАХА МНОГО , КОИТО МИ ПИСАХА НА ЛИЧНИ ,ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА ПИШАТ НИЩО В ГРУПИТЕ И НЕ САМО МОИТЕ ,ЗАЩОТО ....ПОЗНАЙТЕ? ЕТО ТОВА Е -ПЪЛЕН РЕКЕТ! ЧРЕЗ МОШИНАЦИИ ТЕХНИЧЕСКИ, ВРЪЗКИ ТУК И ЗАЩО НЕ В ЦЕЛИЯТ НИ ИНТЕРНЕТ ТРЯБВА ДА СЕ ПРИНУДЯТ ХОРАТА КОИТО МОГАТ ДА ПИШАТ ДА НЕЕЕЕЕЕЕЕ ПИШАТ, ДА НЕЕЕЕ КОНТАКТУВАТ ИЛИ АКО ГО ПРАВЯТ ТО ДА ГО ПРАВЯТ ПО НЕЧИИ СВИРКИ... УЖАС! %) "ИЛИ ЩЕ ПИШЕШ , ЩЕ ПОМЕСТВАШ КАКТО АЗ ИСКАМ ИЛИ НЯМА ДА ГО ПРАВИШ, ПРОСТО ЩЕ ТЕ УНИЩОЖИМ" ТОВА Е ИСКАНЕТО -ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ ЦЕНЗУУУУУУУУРА! БРАВО,БЪЛГАРИ ИПО МАЛКО БЪЛГАРИ!БРАВО ,ЧУЖДИЦА, НАБАРАЛИ СТЕ ГЛАМАВ НАРОД!:-(

 

 секирата

НИКОЛ-ТОВА Е ЗДРАВКА ОТ БУРГАС, КОЯТО С ЕСЕН-ЗЛАТА СЪБИРАХА ПОДПИСКИ И МЕ ИЗТРИХА ОТ БЛОГ БЕГЕ ПРЕДИ ГОДИНА!

ЗАВАЛИЙКАТА ВЕДНАГА СМЕНИ КЛИПОВЕ ЛИНКОВЕТЕ....О ,БОЖЕЕЕЕЕ! КОЛКО ВРЕМЕ ДОКАТО НАПРАВИ 500 ПОСЕЩЕНИЯ ПОСТА И СЕ Е ШИРИЛА В ГУГЪЛА , КРАДЛАТА!

Тя ми бе в приятели, а излезна подлец и предател!

Понеже нямам право да пиша тук срещу определени личности, влезте сами в блога и. Направете и този"оборот" и вижте колко клипове мои е наслагала уж за реклама на мене-ПО ПОДОБИЕ НА МИРОСЛАВ МАКЕДОНЕЦА , който прави клипове с мои стихове, а със снимките на приятелката си от Стара Загора ! НИКОЛ, не предполагах ,че си чалгарка, че есен те поддучи и .т. н . ДАВАЙ, КРАДЛО С ТАЗИ МАНИЯ ЗА СЛАВА, НЕЩАСТНИЦЕ БЕЗ ГЛАВА!

ПИСНА МИ ОТ КРАДЦИ И ПРЕДАТЕЛИ, ХАЙДЕ, ИСКАТЕ ДА СЕ МАХНА, НАЛИ И ТИ НИКОЛ, И ЕСЕН, И ВСИЧКИТЕ, КОИТО ТЪРЧИТЕ ПО МЕНЕ В ИНТЕРНЕТА -БЕЗСРАМНИЦИ! ПРОСТО СТЕ НЕКАДЪРНИ САМИ ДА НАПРАВИТЕ НЕЩО И ....КРАДЕТЕЕЕЕЕ!

КЪДЕ СТЕ АДМИНИ НА СИБИР? ЗАЩО ПОЗВОЛЯВАТЕ ВТОРИ ПЪТ ДА БЪДА ...НЕ, НЯМАМ ДУМИ! ГАДИ МИ СЕ -ТОВА НЕ Е НАРОД , НЕ Е .....!!! !!!!!!!!!!! 

НИКОЛ-ТОВА Е ЗДРАВКА ОТ БУРГАС, КОЯТО С ЕСЕН-ЗЛАТА СЪБИРАХА ПОДПИСКИ И МЕ ИЗТРИХА ОТ БЛОГ БЕГЕ ПРЕДИ ГОДИНА! ЗАВАЛИЙКАТА ВЕДНАГА СМЕНИ КЛИПОВЕ ЛИНКОВЕТЕ....О ,БОЖЕЕЕЕЕ! КОЛКО ВРЕМЕ ДОКАТО НАПРАВИ 500 ПОСЕЩЕНИЯ ПОСТА И СЕ Е ШИРИЛА В ГУГЪЛА , КРАДЛАТА! Тя ми бе в приятели, а излезна подлец и предател! Понеже нямам право да пиша тук срещу определени личности, влезте сами в блога и. Направете и този"оборот" и вижте колко клипове мои е наслагала уж за реклама на мене-ПО ПОДОБИЕ НА МИРОСЛАВ МАКЕДОНЕЦА , който прави клипове с мои стихове, а със снимките на приятелката си от Стара Загора ! НИКОЛ, не предполагах ,че си чалгарка, че есен те поддучи и .т. н . ДАВАЙ, КРАДЛО С ТАЗИ МАНИЯ ЗА СЛАВА, НЕЩАСТНИЦЕ БЕЗ ГЛАВА! ПИСНА МИ ОТ КРАДЦИ И ПРЕДАТЕЛИ, ХАЙДЕ, ИСКАТЕ ДА СЕ МАХНА, НАЛИ И ТИ НИКОЛ, И ЕСЕН, И ВСИЧКИТЕ, КОИТО ТЪРЧИТЕ ПО МЕНЕ В ИНТЕРНЕТА -БЕЗСРАМНИЦИ! ПРОСТО СТЕ НЕКАДЪРНИ САМИ ДА НАПРАВИТЕ НЕЩО И ....КРАДЕТЕЕЕЕЕ! КЪДЕ СТЕ АДМИНИ НА СИБИР? ЗАЩО ПОЗВОЛЯВАТЕ ВТОРИ ПЪТ ДА БЪДА ...НЕ, НЯМАМ ДУМИ! ГАДИ МИ СЕ -ТОВА НЕ Е НАРОД , НЕ Е .....!!! !!!!!!!!!!!%)

 

 секирата

ЩЕ СПРЕТЕ ЛИ ДА МИ ИЗТРИВАТЕ АВАТАРИТЕ, ЗАЩО ГО ПРАВИТЕ ? ОТ МЕРАЦИ ЗА НАДМОЩИЕ ИЛИ ОТ .....Я?!

КАЖЕТЕ МИ СЕГА НЕ СЪМ ЛИ ПРАВА С ТЕМАТА СИ, ТОВА САМО ЗАГУБЕНИ ХОРА МОГАТ ДА ГО ПРАВЯТ -ДА СЕ ЗАЯЖДАТ И ДРАКАТ, КОИТО И ДА СТЕ НЯМАТЕ ГРАМ КУЛТУРА И ВЪЗПИТАНИЕ-ХАЙДЕ ТРИЙТЕ АЗ КОГАТО СЪМ ТУК ПАК ЩЕ ГИ СЛАГАМ    

ЩЕ СПРЕТЕ ЛИ ДА МИ ИЗТРИВАТЕ АВАТАРИТЕ, ЗАЩО ГО ПРАВИТЕ ? ОТ МЕРАЦИ ЗА НАДМОЩИЕ ИЛИ ОТ .....Я?! КАЖЕТЕ МИ СЕГА НЕ СЪМ ЛИ ПРАВА С ТЕМАТА СИ, ТОВА САМО ЗАГУБЕНИ ХОРА МОГАТ ДА ГО ПРАВЯТ -ДА СЕ ЗАЯЖДАТ И ДРАКАТ, КОИТО И ДА СТЕ НЯМАТЕ ГРАМ КУЛТУРА И ВЪЗПИТАНИЕ-ХАЙДЕ ТРИЙТЕ АЗ КОГАТО СЪМ ТУК ПАК ЩЕ ГИ СЛАГАМ:-P:-P:-P:-P

 

 Любомир Георгиев Пуснат на: 5 Януари

Аз не мога да разбера защо си изтъпяваш секирата за тоя дего духа. Искаш да унищожиш простотията ли? Няма да успееш. Предлагам ти таланта си да насочиш към нещо по-рационално. Вместо да се дразниш от цензурата направи си своя интернет странца, в която никой няма да има достъп и създавай. Тук срожих една карикатура и ми я изтриха защото била аморална. Снимката представляваше един гол мъж увиснал на някакъв небостъргач, защото съпругът се е прибрал. То да му се виждаше нещо-разбирам. А то само гол силует. Ето защо тук вече и собствена снимка няма да сложа. Пиша си в моя блог каквото си искам и не ме интересува от полуидиотите, които даже не знаят кое да цензурират, защото не им е ясна и самата дума. това е. И хосле да не се ядосваш, че не ти пиша, защото още не си ме отблокирала. Овладей се бе жена. Съсредоточи сили там където ще си полезна още повече.

Отг: ЗАГУБЕН, ПРОСТ НАРОД, КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?


ЧОВЕКО, ТИ НЕ РАЗБРА ЛИ, ЧЕ ДРУГ РАБОТИ ВМЕСТО МЕНЕ ОСОБЕНО В БЛОКИРАНЕТО, В ПРИЯТЕЛИТЕ МИ, СНИМКИ КОМЕНТАРИ-ПРОСТО СИ ИГРАЯТ! АЗ ПРИЕМА ПРИЯТЕЛ, ПОСЛЕ ГЛЕДАМ ИЗТРИТ, БЛОКИРАН, АЗ ГО ОТБЛОКИРАМ ТО ПАК ИЗТРИТ.СЕГА ОТИВАМ ПАК ДА ТЕ ОТБЛОКИРАМ И ДОКОГА ЩЕ Е ? ИМАМ СИ САЙТ -НИМА НЕ ЗНАЕШ НО И ТАМ СА ГО СПРЯЛИ ПОЧТИ НЕ СЕ ВЛИЗА СПОКОЙНО И НАЙ ВЕЧЕ ЗАЩОТО ПРАВИХ ИЗКАЗВАНИЯ ЧЕ НЕ ИСКАМ ПЛАТЕН САЙТ ДА СИ ПРАВЯ, ВСЕ ТАЯ -ВСЕ ГИ ТРИЯТ КАТО СЕ ЗАЯДАТ. И КАКВО? НИМА НЕ МИ ВЯРВАШ, ЧЕ ТУК В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ СИ ИГРАЯТ С МЕНЕ С ГРУПИТЕ МИ С ПРОФИЛА, ДА НЕ ГОВОРИМ С БЛОГА МИ И ТО ТОЧНО ТЕЗИ, КОИТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ, А ПРОСТО ЗА МОМЕНТА ИМАТ ВЛАСТ ТУК, АКО ТОВА Е ВЛАСТ!

ЧОВЕКО, ТИ НЕ РАЗБРА ЛИ, ЧЕ ДРУГ РАБОТИ ВМЕСТО МЕНЕ ОСОБЕНО В БЛОКИРАНЕТО, В ПРИЯТЕЛИТЕ МИ, СНИМКИ КОМЕНТАРИ-ПРОСТО СИ ИГРАЯТ! АЗ ПРИЕМА ПРИЯТЕЛ, ПОСЛЕ ГЛЕДАМ ИЗТРИТ, БЛОКИРАН, АЗ ГО ОТБЛОКИРАМ ТО ПАК ИЗТРИТ.СЕГА ОТИВАМ ПАК ДА ТЕ ОТБЛОКИРАМ И ДОКОГА ЩЕ Е ? ИМАМ СИ САЙТ -НИМА НЕ ЗНАЕШ НО И ТАМ СА ГО СПРЯЛИ ПОЧТИ НЕ СЕ ВЛИЗА СПОКОЙНО И НАЙ ВЕЧЕ ЗАЩОТО ПРАВИХ ИЗКАЗВАНИЯ ЧЕ НЕ ИСКАМ ПЛАТЕН САЙТ ДА СИ ПРАВЯ, ВСЕ ТАЯ -ВСЕ ГИ ТРИЯТ КАТО СЕ ЗАЯДАТ. И КАКВО? НИМА НЕ МИ ВЯРВАШ, ЧЕ ТУК В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ СИ ИГРАЯТ С МЕНЕ С ГРУПИТЕ МИ С ПРОФИЛА, ДА НЕ ГОВОРИМ С БЛОГА МИ И ТО ТОЧНО ТЕЗИ, КОИТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ, А ПРОСТО ЗА МОМЕНТА ИМАТ ВЛАСТ ТУК, АКО ТОВА Е ВЛАСТ!

 

Блогът, профилът ми ...всичко мое в сибира дефакто е спряно и манипулирано.В групите ми наполовина всяка тема е "прочистена" Нямам представа кой ми пише, кой ...изобщо-нямам думи! Кой, кои толкова не могат да ме траят в интернета и БЕБЕТАТА ГО ЗНАЯТ! ВЕЧЕ. Майната ви,злоби , ще се спукате от ЗАВИСТ! 

Блогът, профилът ми ...всичко мое в сибира дефакто е спряно и манипулирано.В групите ми наполовина всяка тема е "прочистена" Нямам представа кой ми пише, кой ...изобщо-нямам думи! Кой, кои толкова не могат да ме траят в интернета и БЕБЕТАТА ГО ЗНАЯТ! ВЕЧЕ.%)Майната ви,злоби , ще се спукате от ЗАВИСТ!:-P

 

 секирата

Отг: ЗАГУБЕН, ПРОСТ НАРОД, КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?


Гоните си хората от сибира, запомнете го Хората бягат от тук, не само заради мен!Вижте какви стават и как се излагате, излага се сайта само от голи амбиции и мераци да сложите секирата на мястото и. Моето място е там-пъня и горко и на нечия ..глава 

Гоните си хората от сибира, запомнете го Хората бягат от тук, не само заради мен!Вижте какви стават и как се излагате, излага се сайта само от голи амбиции и мераци да сложите секирата на мястото и. Моето място е там-пъня и горко и на нечия ..глава>:-)

 

 The-New-Star Of-The-Day Пуснат на: 10 Януари 2010, 09:57

Отг: ЗАГУБЕН, ПРОСТ НАРОД, КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?


Сайтът е пълен със завистници и злобари. Това е истината, за съжаление. 


 Drago Jekov


НЕ МОЖЕШ ДА ГО ОБИЧАШ И НЕ САМО ТИ, АЗ СЕ ОТВРАТИХ НАПЪЛНО.НЕ СМЕ И ПЛЕМЕ!

ЕТО И ТОЗИ ТИ ПОСТ ГО ДОКАЗВА!

 

"11:26 - Завист или страх от самотата - защо изтрих двата блога?

Автор: dimitrinkah Категория: Други

 

ПРЕДИСЛОВИЕ:

 

Стоях си мирно и кротко във виртуалното пространство и се забавлявах искрено с двата ми новосъздадени блога. Един ден взех ,че изказах мнение в защита на Ани Трифонова - sekirata в блога на небезизвестната Златка - есен . Защитих Ани и Бог ми е свидетел ,че нито я познавах ,нито бях разменяла с нея каквито и да е думи. И веднага бях нападната как не знам какъв човек е тя,колко лоша била и т.н. и Сега следва най странното. Анита -sekirata ми каза да си мълча защото не знам колко много я мразят и как се подиграват с нея. Не повярвах на думите и. Викам си това е само нет бе,кой ще седне да се занимава с такива глупости и такива зависти.та тука хората изживяват виртуална реалност. Да ама не. Започнах да си пиша с Ани и се почна. Изчезваха ми коментари и съобщения.Пишеше ми много често на прозорчето, .че има проблем със съобщенията или просто нищо не пишеше,а направо изчезваха.И то само на sekirata, дори не на другият и блог jupel.,а само на sekirata. Е, ядосах се защото хубаво , да речем че тя си въобразява и лъже,ама сега станахме две и съм сигурна - има и други. Само че ги е страх,страх ги е защото това е единственото място където се потопяват и забравят всичко зло.в този свят пълен с проблеми. ДА.и затова си мълчат,мъчат си и са прави че мълчат.Защо и те да застанат на мушката на някои хора,които вярвайте ми не са измислени.

Написах вчера обръщение към админите(КОИТО НЕ ЗНАМ КОИ ОТ НАС СА) вие знаете ли,та написах и в двата ми блога объщение към тях. И се почнаха едни гадни коментари,забележете не с/щу мен,а срещу sekirata....Ядосах се,ама много се ядосах и взех ,че си изтрих и двата блога в яда си.После плаках,защото ги правих с любов и защото имаше хора,които ми писаха че с тях си отмаряли/Е мили хора,вече ги няма.

Пожелавам на всички Честито Рождество Христово и Весела Нова Година!!!

Много здраве и късмет!!!

А на тебе Ани, СЕГА РАЗБИРАМ ЗАЩО ТАКА ЯРОСТНО СЕ ЗАЩИТАВАШ. Само така и да не ти пука.

Анита има и добри хора,които много ти се радват.Успех.

 

 

ТА ДА ВИ КАЖА НЯКОЛКО ДУМИ ЗА ЗАВИСТТА:

 

Какво е завист? Чувство ,че някой притежава нещо което за другият,който завижда е недостижимо.

Хубаво ,но аз си мисля че завистта е страх .Страх,че него никой не го одобрява или го одобряват много по малко от другия. Страх ,че ще потъне в забвение, т.е страх от самотата.Когато си в центъра на вниманието пак може да си самотен,защото никой не знае кой те чака у дома. Важното е там,докато си в центъра да ти се възхищават и да ти правят комплименти. Много важно че дълбоко в себе си знаеш някои от тях колко са лицемерни. Изведнъж забелязваш нова личност при която се тълпят. Става ти страшно зле и се разтреперваш,ръцете ти се изпотяват ,гърлото ти се свива,обхваща те ужас. Сега какво ще стане с теб?И започваш да се защитаваш с всичките си сили и енергия. Не можеш директно да нападаш и затова търсиш съчувствието на околните.Естествено не го правиш директно,има си начини.Знаеш как да ги манипулираш и го правиш,без да те интересува до колко можеш да навредиш на другата личност. Важното е да я намразят,да я хулят и подиграват. И нито за миг не ти хрумва колко е огромно сцената на живота и колко много място има ,и то не само за вас двамата . Какво от това,че ще се прибере и плаче неутешимо ,какво от това ? Това не ти е достатъчно и си намираш съмишленици в делата си. Сега вече се чувстваш прекрасно и си пак център на вниманието. Не си самотен и пак ти ръкопляскат ,и пак те хвалят, е някои лицемерно .Важното е че си отложил ужаса от самотата.Важното е че имаш съмишленици, Не ти пука дали са искрени.И о,колко си възмутен когато другата личност започва да се защитава. Как не я е срам,коя е тя,какво си въобразява???

 

И хабейки енергия за толкова много борби и манипулации дори за миг не си спомняш,че преди да застанеш в центъра на вниманието си бил една самотна душа изпитваща страх от самотата.Една душа която е имала нужда от обич,от приятели и добро отношение...

Пиша всичко това за да ви кажа:

Не се страхувайте мили човешки същества! На сцената на живота има място за всички. Не причинявайте зло никому. Всяко наше действие има противодействие. И ако сееш Любов,ще пожънеш Благословение! Посееш ли буря,че пожънеш печал!


sekirata - Благодаря на повечето хора за разбирането, за приятелските чувства!

http://www.youtube.com/watch?v=r5WUhIqqTm4


Преча!Това е истината и то навсякъде преча!Дори ме скараха със сина ми който живее и работи в Хасково, където живее Златка-есен!Сега чрез фирма Пайнер се опитват да ме скарат и с дъщеря ми...какви интриги Боже , какви фантазии------цели сапунени сериали в целия интернет! Тук и на работното ми място що жалби на поддучени родители, що анкети срещу мене ....наказания, изолирване...аз си знам.Наистина нямала съм право -майка на попфолкпевица да е учителка!Ами тези големите дето децата им са наркомани, пияници, престъпници, дори убийци....ами те , как стоят на големи постове?!

Целта е друга, да се СМАЖЕ ТАЛАНТЛИВИЯТ ЧОВЕК В БЪЛГАРИЯ, БИЛО ПОЛИНА, БИЛО АЗ, БИЛО ДОРИ ТУРБО4 -ако си спомняте за него тук!!! И нещо още по важно, Българките,чистите Българки по дух най вече ------в девета глуха или... МОР!

ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ, НА НЯКОИ И НА МОИТЕ ШЕФОВЕ ИМ БЕШЕ НАРЕДЕНО КАКВО ДА ПРАВЯТ С МЕНЕ, ПЪК И ДЕЦАТА МИ ДА ПЛАЩАТ ЗА МЕНЕ.....не само материално и по съдилища! АМА ЧЕ НАГЛОСТ И НАХАЛСТВО! АМА ЧЕ ЖЕСТОКОСТ И БЕЗДУШИЕ!

Искам да кажа само едно-

"Всичко се връща"

и то точно от там,откъдето не се очаква,и тогава когато най не се очаква, от този, тази, тези от които най не се очаква!

Мой дълг е да се браня! Но не по съдилища и сайтове, където бръмчи от КОРУПЦИЯ! Ще се браня,до последно!

 

Върни в началото

razruha

 Регистриран на: 01 Сеп

Мнения: 1

http://www.youtube.com/watch?v=aMOkNUdtLv0

Публикувано на: 29.12.2007 14:38 Заглавие: razruha-тя почина по много .....начин,а беше вай добрата ми приятелка!

 Браво Ани! Има един девиз-Дори да падаш правиш крачка напред.Само напред!

БРАВО ЗА СМЕЛОСТТА!

Всичко тук е споделено, не стъкмено, нагласено!
Който ме разбира благодаря, на другите едно -
Разбрах, друзья!

sekirata

http://www.youtube.com/watch?v=Qd25fpZ0tWg











Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289940
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28732
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930