Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2013 16:40 - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,СИНЕ! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ С ДУХ КОРАВ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2347 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

ЧЕСТИТ ЛАЗАРОВ ДЕН !
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,
г-н ЛАЗАРОВ - МОЙ СИНЕ!

Да си жив и здрав, с дух корав!
Магии там да не те гътат,
паричките ти да не харчат, а да кътат!
Купоните ги намали,
че всичко струва днес пари!
Празнувай, днес е твоят ден
и знай, че имаш майка, имаш мен!
В последно време ме забрави,
на чуждите се там остави?!
Телефон на мен не вдигаш,
какво целиш, какво постигаш?!
Там далече ти остана,
с непосилни...неща се захвана!
А работата твоя в Хасково,
те лиши от бъдеще бляскаво,
лиши те и от близки, роднини,
раздели те от майка с години!
Хапни си, да ти е сладко,
ще го кажа последно и .... кратко-
Всеки сам път си избира,
но после виновен друг си намира.
Дано лазарки те посетят
и твоите грижи да споделят,
да ти попеят, играят,
така както само те знаят.
А твоето....лале в къщи глезливо,
кой е виновен, че е ....гуреливо?!
Простор, небе, облаци бели,
какво ли очите ми не са видели-
"лалета"разни - вси цветове,
приятели мазни и врагове!
Посрещни лазарки и весели се,
със злите около тебе прости се!
Пожелавам ти момиченце по Лазарица да имаш
и тост не с всеки, с всяка  да вдигаш!

БЪДИ МИ ЖИВ И ЗДРАВ!
мама Анита






image





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243663
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031