Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2013 11:28 - И СЪЛЗАТА НЕСПРЯЛА ДА СЕ ЛЕЕ? ЩО ЛЕЕНЕ Е ТОВА,НА ЕДНА СЪЛЗА?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 960 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 19.07.2019 02:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Георги обича Румяна - мома ячка ,засмяна, но дали профилите са верни, реални и достоверни?! И дали някой не плаща тук друг да му качва творбата? Кой обърна резбата и дали е талантлива...момата?!

 

"Подари ми сълза на сбогуване"

                                П. Горинов

 

Подарих ти сълза на сбогуване

и във нея страстта ни изкъпах.

Беше тъжно и дълго пътуване,

беше странно помахване с кърпа

 

и с ръка... Пропищяха вселените,

а сълзата не спря да се лее.

В знак на почит се спряха сирените,

зарад мене, че спрях да се смея.

 

Подарих ти сълза на сбогуване,

ала ти я изгуби по пътя.

След болезнено, страшно тъгуване

друг я вдигна, целуна, прикъта.

 

И отново запяха вселените

ре-минорна космична токата.

Слънчев вятър пробягна по вените,

и побра любовта ни в два свята.

 

Поместила стиха-Румяна Пелова, 46г. [Загадъчна Ентусиастка] 

 

georgi dimitrov, 59г. [Обаятелен Стажант] 

 

Пол : Мъж
Държава : България
Град : Слънчев Бряг

Искам да срещна :

Интилегентна,умна,сьс завладяващ хумор

и да ме дари с всеотдайна нежност.

Виж снимки (0) 

 

Нека да започнем с любовта...в интернета,виртуалната,но не, тези и много други хора се познават от вън и после се пишат като анонимни,дори снимки не качват или просто качват на актриси и певици, артисти,певци. В случаят последно онлайн тези двамката са били в профилите си, като дамата Румяна поне е качила една да речем нейна снимка,но той, ако е той, а не е просто пак тя....е без снимка-  Виж снимки (0)

 

Нека се обичат старците и лелките, та и младите да скубят старите с пари разбира се,та може и някоя ...... да прихванат, но това не е моя работа.

Но другото....този стих , уж стих постнат по нощите ме ........напъна на смях! Какво правя тук аз по нощите ли? Всеки случай не това, което правят повечето и то уж поети и поетеси анонимни или с менте профили и снимки.

 

И какво? Първо подарих, пък после подари? И то какво, а само една сълза? Ама че скрънза! Преди сбогуване се къпете и то само в една сълза-смисъл и половина,ама хич го нема.Хем дълго пътуване, пък просто помахване с кърпа само било при това странно.И какво му е странното ,може би къпането преди това? Не е уточнено.Още повече,че освен с ръка не знам с друго да се маха, с крак може би?! Защо ли точно сирените спират и то в почит при това, че е спрян смехът ?Ами по отвлечена откачалщина не бях чела!!!Нали е изкъпана страстта ,какъв е проблемът,че сълзата в трети куплет се изгубила?Как се вдига сълза и се къта дори Господ не знае. Как не спира тази сълза, една сълза да се лее, що за леене е това! Ако бяха сълзи или по друг начин казано по бих го приела,но така е...нелепо, меко казано! Това не са фантазии,това е ПРОСТОТИЯ И НЕАДЕКВАТНОСТ, НЕ РЕАЛНОСТ И КАКВО ЛИ ОЩЕ...НЯМАМ ДУМИ! ИЗОПАЧАВАНЕ И ГАВРЕНЕ С РЕЧТА НИ И СМИСЪЛЪТ НА ДУМИТЕ! Ало....не се гаврете с токатата и фугата на Бах -с "певческият" и глас!Как ли пробягва вятър по вените и дали думата пробягва и е сбъркано мястото в този уж стих? Двата свята са ми ясни кои са,но не свята, А ЦВЯТА-трябваше да напише "творецът"! 

 

УЖАС!!! Е, ТАКА НЕ СТАВА,

ЗАЩО ЛИ ВДИГАМ ВРЯВА,

УШИ ГЛУХИ, ОЧИ СЛЕПИ,

РЕДЯТ КОПИРАТ НЕМИ ПОРТРЕТИ

НА ТВОРЦИ В СЪРЦА В ОВЧА ЛОЙ!

НЕ, НЕ СЪМ АЗ КУЧКА, КОПОЙ!

ДРУГ ВИ РОВИ В ГЛАВАТА

И МОЗЪЦИТЕ ВАШИ ЗАТРИВА!

ТОВА ВЕЧЕ НА НИЩО НЕ БИВА!!!


НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ КОГО Е СТИХЪТ. В ТОЗИ И В ДРУГИТЕ МИ ПОСТОВЕ, КЪДЕТО ПРАВЯ РАЗБОР, РЕЦЕНЗИЯ НА ТЕЗИ "ТАЛАНТИ-ТВОРЦИ" НЕ НАСОЧВАМ ПЕРОТО СИ КЪМ ОПРЕДЕЛЕНА ЛИЧНОСТ,ЗАЩОТО ТОВА Е ИНТЕРНЕТ И НЕ СЕ ЗНАЕ КОЙ Е НАСРЕЩА, ПРАВЯ ГО СРЕЩУ ДЕЯНИЕТО НЯКОЙ,НЯКОЯ  СИ ДА ПИШЕ СТИХ, ДА ПОМЕСТВА БЕЗ ДА Е РАЗБИРАЕМО, БЕЗ ДА ИМА СМИСЪЛ, ЧУВСТВО, РИМА....И ДР. ТАМ ВАЖНИ НЕЩИЦА.

Ами тогава просто си го напишете като писъмце до дадената любовна тръпка или до самата себе си-нета го позволява.

baltiatanasekirata


apostapostoloff
А ТИ...СТАРЧЕ, ОСТАВИ МЕ НА МИРА!
Не търчи по мене по сайтовете, спря и моят лИчЕн форум,злобо! Не така, спри се, не ме обиждай и не се заяждай, защото знаеш - Каквото повикало, това се обадило !

критичен анализ А.Х.Т. sekirata cekupama
1. sekirata - АМАН ОТ НАВЛЕЦИ!
22.07.2013 11:50 apostapostoloff-МЕНТАРДЖИИ
Автор: Апостол Апостолов
СТАРЧЕ,ОСТАВИ МЕ НА МИРА!
Не търчи по мене по сайтовете и тук в сибир си, спря и моят лИчЕн форум,злобо! Не така, спри се, не ме обиждай и не се заяждай, защото знаеш-Каквото повикало, това се обадило! цитирай
Редактирай | Изтрий   2. aip55 - Онемях,
22.07.2013 22:01 от анализа Ви! Имаш право да критикуваш и добре го правиш. А, за Апостолоф не му забелязвай! Той е надарен с уроки в главата, а културата му е в петата..... Поздрав за поста Ви!



Гласувай:
4



1. sekirata - АМАН ОТ НАВЛЕЦИ!
22.07.2013 11:50
apostapostoloff-МЕНТАРДЖИИ
Автор: Апостол Апостолов
СТАРЧЕ,ОСТАВИ МЕ НА МИРА!
Не търчи по мене по сайтовете и тук в сибир си, спря и моят лИчЕн форум,злобо! Не така, спри се, не ме обиждай и не се заяждай, защото знаеш-Каквото повикало, това се обадило!
цитирай
2. aip55 - Онемях,
22.07.2013 22:01
от анализа Ви! Имаш право да критикуваш и добре го правиш. А, за Апостолоф не му забелязвай! Той е надарен с уроки в главата, а културата му е в петата..... Поздрав за поста Ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243165
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031