Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2013 16:58 - ИЗКЪЛЧЕНИ СЛОВА, ПРЕВЗЕТИ ХОРА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
2




КАЗВАШ СЕ НЕСМИСЛЕНОСТ И НЕРЕАЛНОСТ,ИЗТЕКЛА ДАВНОСТ!

image

Дела Раи
СофияПрофесия:
добротворец
Интереси:
чудесиите и чудесниците

И това не било анонимно,крие се чедото,а било силно!?

az...........

Казвам се Любов. И съм от Вечност.
В дланите ми бури са живяли.
С нежности вилнея безконечно
в лоно от сърдечните олтари.
Казвам се Любов. И съм от вятър.
Често овършавам битиета.
Страстна съм. И диво-непонятна.
Дъхвам на съдбата под крилете.
Казвам се Любов. И съм щастлива.
Своя свят богат ви завещавам,
стъпките си в дните ви красиви,
ласките ми в нощите – жарава.
Казвам се Любов. И ми е лесно
светлото да пия от небето.
С птици да се рея. Да съм песен.
Изворна да бъда през сърцето.
Дела Раи

И МОЯТ ОТГОВОР ЗА ТАЗИ "ПОЕЗИЯ" ...НИКАКВО ЦВЕТЕ, ДОРИ ФРЕЗИЯ!

за теб Дела Раи

Нима не осъзнаваш,
колко нереалност,
менте,фасмагории,
фалшиви теории
пишеш и раздаваш,
в чии води плаваш?!
Болест ли е туй
или е превзетост,
без смисъл думи,
каква нелепост?!
И нямаш срама
нахвърляш думи
напред назад,драма
правиш,золуми.
Как пиеш на небето светлото?
Как ставаш изворна през сърцето?
Била си и диво-непонятна,
ти просто си нереална,абстракна!
Та чак чувства и страст да имаш,
да вилнееш с нежност,ти взимаш
от тук от там нечии слова,
завещаваш-кому без да имаш права?!
Неподредени думи и мисъл
болна,начупена...писал
бе някой за твойте творения,
за мене не са стихотворения!
Поезия било-вятър,мъгла,
хаос от думи,но не и творба
на поетеса, а душа мазна.
Дела Раи -не! Делва празна.


image




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286842
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930