Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2013 19:38 - ЛИЧНО МНЕНИЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1012 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това не е стихотворение!
Нека да е лично мнение!
Като жив човек на този свят,
мнение достойно имам аз!
В стихотворна форма или не,
истината знам боде!
На кой от туй му става зле?
А от бройката ми стихове?
Големи поетеси уж признати,
за много хора са тъй непознати.
А сега чуйте и го запомнете.
Във един учебен час влезнете.
Слушаш песен лесна и позната,
но текст не се приема
на детето от главата!
Текстовете прости,елементарни
на попфолк певици популярни,
децата помнят ги от раз.
Това искат да пеят в час.
И новата поезия не сричат.
Не я обичат!
И стихосбирки не купуват,
с песните на попфолк лудуват.
Знам че текстовете на Ивана срамни,
и на колежките и днес са популярни.
И всички ги обичат!
Не се сърдете,
а добре си помислете,
защо нашите творби не сричат?
Направете нещо, за да ги обичат!
И накрая със добро да ви призная.
Аз не съм попфолк певица,
нито силиконова царица.
Не харесвам музика такава,
но класическото тя разбива,
баш поезията затрива,
в нашата България мила!
Не съм решаваща във този спор,
не съм виновна и за тоз позор.
Кой е виновен ,че поезия не се чете?
Попфолкът с апетит се консумира,
а всичко друго и поезия умира.
Системата ни е такава
и такваз култура позволява.
Сърдете се на себе си,
а не на мен!
Сега да видя кой е с мен?!


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242184
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031