Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2013 16:14 - КАКВО СЕ ИСКА ВСЕ ОЩЕ ОТ МЕНЕ,да не съм жива?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 612 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НАВЛЕЦИ тези и още, и още....

Престъпник ли съм, плевенчани?
Поети,поетеси,разказвачи,админи,
музиканти,ученици,Родители,чалгари?!

image


Младеж, не ти прилича
с баба си да се заиграваш
и проявяваш компютърските си заложби.

Знам.
Не може зло да правиш
и чист да си останеш.
Ще си изпатиш
и то не сега.
Често го отнасят
твоите деца.
Това закон е на природата,
не е от вчера той за хората.
Никой земен няма власт
на земята да се разпорежда,
да заповядва, да нарежда.
Затуй ви моля хора зли -
Спрете се , че може вас
по късно да ви заболи!

Как да го обичам този народ, да му вярвам, кажете? Истинските човеци се броят на пръсти,защо,отговорете?!

На някои все аз съм им виновна
и аз душа съм като вас греховна.
Защо не можете да спрете?
sekirata на мира оставете!
Какво ви пречат мойте стихове,
не ме четете, страхове
ли са това от Вас?
И днес, и утре аз съм с вас.
Широка е душата ми, голяма,
но вий ме тикате във яма,
с ирония и подигравки мръсни,
с интриги долни и изкусни.
Това на Господ не се нрави
и не ще ме изостави.

image


image


Тези  същите  и още няколко женски са по мене! Бяха  и са още, и в хулите, калдата, буквите....Изтрита съм от всички литературни сайтове,блокирана,а където все още съм я карам много зле с хиляди проблеми и заплахи,пречки,защо?! Където съм аз там са и те-групичката! Личният ми сайт е окастрен,а форума му за кой ли път баннат! Най много се съмнявам в плевенчани,разбира се и има защо! Но не са само от поетичните и чалга средите! По мене, плътно по мене са няколкото,дори хора които са скарани изобщо с музиката и поезията, прозата!  Тогава?! Това не е ли Любов, а не омраза, кажете ?  Стефан Асеновградски  дори дойде да живее в Плевен,уж заради друга жена! А имат наглостта да ми го казват в очите на местна почва от позицията на власт над мен,каква поетеса,певица и. т. н.съмбила, ами кой ги пита? Колкото до профилите -всички знаете кои са моите!

 

АЗ СЕ ЗАЩИТАВАМ,


АЗ НЕ НАПАДАМ


И СЛЕПИТЕ ГО ВИЖДАТ !

КОЛКО МОГА СЪЩО СЕ ВИЖДА,ОТ ТЕЗИ КОИТО РАЗБИРАТ И НЕ СТРАДАТ ОТ ТУЙ ОНУЙ....

 Ето какво са ми изпратили-

image







Гласувай:
8



1. apostapostoloff - А бе, я ги заеби тия халгъзници и
16.11.2013 17:05
кюлостури! Що им се връзваш? Еби им мамата шантава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5287752
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930