Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2013 05:36 - ЩЕ ЗАБРАВЯ ЧУЖДИ ГРЕХОВЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 335 Коментари: 0 Гласове:
1



Организираното изтриване на 10.02.2009 на най големият блог тогава в blog.bg -www.sekirata.blog.bg
продължи с гавра към трудът ми и в други сайтове,както и в личният ми сайт, и форум към него!И ТОВА НЕ СПИРА И ДО ДНЕС,НА КОЙ ПРЕЧА, КОЙ Е В СТРЕС?! от моето Аз явно

НО....
ЗАЩО
Банда, шайка и мъници

кръстосват днес във интернета,
няколко платени жрици,
обслужват евтини мъжлета !
Интриги, клюки и разврат
на мода днес са пак и пак,
всеки сайт ги толерира,
на старци млада плът сервира !
Ще си наложа да забравя,
че бях предадено от тез,
които бранех и обичах.
Ще се помъча да запаля
огънят във мен, искрата
и да чуя блага вест.
Стига плака ми душата.


13.07.2010-Нощес точно в 02.30ч блог-форума на личният ми сайт изчезна, ами да ! И този потребител - aaTobiott
беше вътре в профила ми.Трябваше всичко да се възстановява...не вярвам да е само профилактика. 2012г и 2013г  пак е изтрит форума ми към сайта ми,най вероятно от човек от  поетичните и ученическите среди! Сайта ми окастрен-www.cekupama.hit.bg!
Искам да изложа позицията си относно мене и интернета .
Интернета не е само на чалгарите, политиците, на поетесите,поетите, Любовниците, на зевзеците и друсаните хлапетии, 
както и на банда комплексари и хакерчета. Интернета е за всички хора, платен е ! ПЛАТЕН Е ! ПЛАЩАМЕ СИ !
В bukvite.com ми блокираха профила и стиховете ми там oт 2006г и се четат, като без автор. Все едно че не са мои!
Плевенчани, от вас поне не очаквах ......!



ТОГАВА?Защо за едни е мъчение, за други КЕФ?!
Манипулация или корупция ? Или и двете?
На който му преча да ме прескача.
Има групички в нета ,които с това се занимават -влизане в профили и.т.н. За съжаление аз съм първа в списъка на манипулираните от тях.Съдя и  по това, ккави обиди се ръсят и в литературните сайтове по мене, та и като този -за запознанства! Пише се от мое име и от името на приятелите ми и то не само тук! Да се махна от интернета? Кои го искат и с какво право? Защо то вече е ясно -ПРЕЧА! Защото не съм като другите, защото не се водя по акъла на този и онзи и най важното -острият ми език. Истината-голата истина.

НЯМА ДА Я СПЕСТЯВАМ НА НИКОЙ, КАКВОТО И ДА МИ СТРУВА.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302002
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930