Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 20:17 - ЧЕСТИТ ДА ВИ Е 8 МАРТ, ЖЕНИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2828 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

На всички българки сега,
празника аз честитя,
българското да обичат,
и по чуждо да не тичат!
На вас, приятелки добри,
дето с мене сте добри,
здраво стискам ви ръце
и с целувка от сърце,
щастие ви пожелавам,
и с любов при вас оставам!
Здраве, радост и късмет,
да ви върви, като по мед!

 

 

На този ден ти нежна, бяла,
нека си благословена,
безмълвна красота изляла,
обич моя, съкровена!
Магия тайнствена, вселена,
дар божи си, със дъх творена,
мелодия нечута, дивна,
за мен единствена си, свидна!

 

 

 

Поемам риска да мечтая
и силна съм, добре го зная,
пожелавам нещо силно,
получавам го и милно
те поглеждам, с теб се сливам,
от радост, щастие замирам!
Заливам те с любов и страст,
поглъщам те със жажда, сласт,
със чар печеля те и зная,
че ще останеш с мен до края!

 


 

Мдаа,чудесна съм жена!
За някои дори красавица.
Подире ми по сайтовете тичат
жени,мъже и все ме "обичат".
И всичките ме коментират,
но малко хора ме разбират.
Аз мисля,че съм интересна,
дори не толкова известна.
Но злобата във някои напира
иска им се да са секира...
Не става! Не се получава!
Правосъдие не може
всеки да раздава!

 

image

Очите ти прозрачни са воали,
сърцето ти е от кристали,
във вените ти кръв бушува,
умът ти бистър не сънува!
Живееш във реалността,
за мене ти си най добра,
красива, истинска жена,
родена, чиста българка!
Тебе, мила, аз обичам,
вярвам в твойта сила йощ
Българка те аз наричам,
с чиста вяра, сила, мощ!


image
  В лилаво душата ми се смее,
в лилаво сърцето ми лудее,
в лилаво очите ми сияят,
лилави искри във тях играят!
Лилави звезди блестят в небето,
греят, топлят ми с любов сърцето,
цвят лилав, любов голяма,
жена съм в лилаво за теб избрана
.
 image
С лилава усмивка те дарявам,
лилава любов ти подарявам,
в лилав сън горя, изгарям,
лилаво ти пея и повтарям -
Ти за мен си лилава любов,
обич моя, нежен изгрев, зов!






Гласувай:
12



1. sekirata - :)
08.03.2014 21:10
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПОЗДРАВИЛИ МЕ!

http://s020.radikal.ru/i706/1403/cc/d2fccd84f335.jpg



http://s020.radikal.ru/i722/1403/a8/55ad22ebf239.jpg
цитирай
2. sekirata - Това е невъзможно.....
09.03.2014 09:06
или просто няма хора в този блог или има няколко "човечета" само с по много профили!
Другият вариант е повече от гадост,да ми е изолиран моят блог,каквато попара съм сърбала 2009 преди да ми изтрият блоговете тук на жупел за разкази и на секирата за стихове,та и на дъщеря ми!

Живи и здрави да сте,то Дедко Господ гледа! И не само гледа....
цитирай
3. sekirata - Ужасно и нелепо...!!!
09.03.2014 09:20
веднага след като съм пуснала поста си в
08.03 20:17 - ЧЕСТИТ ДА ВИ Е 8 МАРТ, ЖЕНИ!

тези са влезли в профила ми явно техничарски

Кой от тях е ,кой профил,защото е ясно че е едно лице,хайде две?! На лични само born ме е поздравил,което е егоистично и води до размисъл,че е той "ревнивеца" и манипулатор на блога ми.Не ги познавам тези екземпляри.

Последни 20 регистрирани посетителя
08.03 23:54 - planinitenabulgaria
08.03 22:41 - born
08.03 21:47 - tit
08.03 20:59 - hoho22
08.03 20:45 - valben
08.03 20:39 - donchevav
08.03 18:16 - tanelia
цитирай
4. sekirata - И ВСЕ ПАК born ти си единственият който дори на лични ми честити тук в този блог
09.03.2014 14:33
Знаеш ли, отвратена съм от интернета ни, от оперторите на мтел глобул и. т. н.

Ти си единствения, който в този blog.bg ми честити и то на лични,а погледни какви чатове се вихрят под постове тук за глупости,как току що пуснат пост се сдобил с 300 и още толкова посещения-това е нелепо и смешно-дори тъжно -това означава, че нета ни е пълен с комплексари и луди!Но защо?
На глобул нямам и ги отрязах да си направя картата с ваучер на карта с договор и това явно ги подразни ! Но имах флашка за интернет,понеже бях без компютри дълго време и последните две такси на месец по шест лева не ми ги взеха, договора бил прекратен и ме изгониха от касата преди година , а сега получавам от онези -СГ ГРУП ООД събиране и цедиране на задължения
писмо за 200 лева глоба и на съд дори ме пращат.Наистина глобулският ми телефон е с дяволското 666 между четворки,макар че ме глобяват за флашка, а не за телефона ми с ваучер.
А те не искаха да ми приемат последните такси три пъти по шест лева,то за какво било! Представете си колко пари така с манипулации и далавери скубят от братята и сестрите си,това е мафия ,меко казано.

Трябвало е да ида и аз да си прекратя договора, не съм си чела договора не го спазвам и сега ще плащам.А те ме върнаха,но ходи че търси касиерките, които ме връщаха,те ги сменят всеки ден.
Така са си обучили касиерките да не обясняват, а да гонят хората за последните вноски, че да бъдеш глобен и то с 200 лева както в моят случай- за една флашка на месец по шест лева. Нито нормална скорост имаше този интернет, нищо не правих, работих на чужди компютри.
Но това е системата ни, банките са лихварски къщи-обирджии, операторите ни -всичките също. Имам клип и за мтел -
http://www.youtube.com/watch?v=op5_ad_H8oo

на който са му заглушили звука нарочно?! Това си е не монопол, това си е цяла мафия и като си помисля това българин на българин го прави ми се гади!

А когато Mtel осъдиха дъщеря ми за сметка 400 лева-бяха и откраднали телефона и набутали сметка? По тази причина никой от семейството ми вече не е на сметка , а ето те как ни го връщат, търсят дупки, да мародерстват , мамят не обезпокоявани от никой! Няма и не искам да ползвам скайпа и фейсбука,защото там пък живота ми и компютрите ми са застрашени! КЪДЕ Е ДЪРЖАВАТА, ПИТАМ? Ами явно НЯМА,НЯМА ДЪРЖАВА! Законите са за хората, а тези дето ги пишат не ги изпълняват. Както става и с данъците ни!
цитирай
5. kostadin - Закъсняло поздравление.
09.03.2014 23:48
Много здраве ,усмивката да не слиза от лицето ти и пиши напук на канибалите в България.
цитирай
6. sekirata - ЧЕСТИТ ДА ВИ Е 8 МАРТ, ЖЕНИ!
15.03.2014 16:28
"Честит 8 март на всички жени, носещи нежност, любов и красота като благородна светлина осветяваща доброто в човека. Защото без нежност, нямаше да я има красотата, без любов нямаше да го има човекът, а без светлина ще изчезне доброто. "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5291754
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930