Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2014 15:37 - МАМО,ПРОСТИ МИ,ОБИЧАМ ТЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 694 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Един стих за мен от къде ли, от кой,коя ли?!

“Не те е страх да си признаеш
и стореното, и помисленото…
призна смъртта ,че ти е близка
почти сестра, а те предаде,
че позволи да те притискат
и прошките за непростимото,
и всичко,за което не помоли,
такава няма да си опростена,
призна, обичана ти стига”.

Моят отговор-
Дрън,дрън….нищо вярно,
което да касае мен.
Не ме познаваш, супермен!

Не се страхувам,не ми пука,
не газя аз лука.
Жеко е това,което е .
Кой,защо го туй боде?
Не съм признала нищо
и няма да призная
това, което в мен е,
и само аз го зная.
Самотна хич не съм,
душевно съм богата,
смъртта не ми е близка,
не ми е стрина, кака..
Предадохте ме Вие-
българи в кавички,
крадци и плагиати,
…ви и ……ки!

По повод моят стих –
СМЪРТТА

Вече съмна.
Замръзна моята ръка
и онемя часовникът в нощта.
На мен сестра ми е смъртта.
Усещам нещо.
Чувам стъпки.
Идва тя.
На бял кон в езда.
Напускам неразбрана този свят.
Сама.

image 

Този ми стар стих не е за мен, драги,
вижте колко не ме познавате, а критикувате?!
Но докъде води липсата на познание,
психологизъм, наличието на злоба,
завист, мнителност на някои!

Написах го по повод
смъртта на мама - Венета Христова,
която почина от рак в ръцете ми в ужасни болки
още 1998 само на 67 години.
Тя живя сама -неразбрана дори от мен-дъщеря и.
Разбрах я чак след смъртта и.
Разбира се имаше съпруг -баща ми,
но той беше НЕ от нейния свят….
Викаха му Христо Ботев-пишеше стихове
и двамата бяха учители.
Тя беше голям оптимист
и атеист,татко само атеист.
Беше зодия Кон и Овен по другите…
Много искаше да има сестра,
но имаше брат-алкохолик!
Отиде си неразбрана дори от мен,
което не мога да си простя НИКОГА!
Беше много красива и елегантна,
Полина прилича на нея особено в тялото и очите.
Мир на праха и !
Там ще и обясня всичко…
И двамата с татко си отидоха на Великден -
различни години и дати, но все април месец-
рожденният месец на мама, а датите –на мама
числото моят рожден ден .
На татко датата на смъртта му-
числото на рожденният ден на сина ми.

Та тогава, когато умря мама
в съня ми мъж в черен костюм
взе в ковчег мама в розов влак 
по сребърни релси и преряза релсите ,
когато тръгнах да ги гоня.
"За тебе ще дойда следващият път-третият…"
Първият път взе баба-майката на мама
с карета , а баба в съня ми -принцеса в лилава рокля –красавица…!
Тогава ми било рано-той ми каза пак в съня ми,в реала
аз бях в болницата и се бориха за живота ми-перитонит.
Така че вярвам в задгробния живот и познавам хората
много добре, никога не правя прибързани заключения,
както се правят по повод мене
 и децата ми и не само в интернета.
Но всеки си носи греховете и си ги плаща.
Аз не съм безгрешна, нима Вие сте?!

















Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241030
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031