Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2014 22:47 - ЕКСПЕРИМЕНТА СЪС SEKIRATA
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1020 Коментари: 1 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По повод този ми пост с мой стих и мой клип
писмо от искрена моя фенка,но предпазлива,не напълно открита. Не открито.

Защо ли моите фенове се страхуват
да изказват симпатийте си към мене
и творчеството ми, и то открито,
ха, познайте!?


01:44 - СМИСЪЛЪТ НА ЖИВОТА
Автор:
sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 71 Коментари: 7 Гласове:
  12
до днес 30.04.2014-22.33

sekirata, Здравей :) Добре, че се зачетох в поста ти та осъзнах колко красота носиш :) Показвай я и не се спирай пред нищо :) Лек ден и успех :)

Да,Но се опитват от край време да ме озверяват, озлобяват на света, на хората -ето как трият ме, хулят ме, посегнаха и на децата ми, и дето живея в блока е АД към мене-разбиват ми пощенски кутии, нападат ме....клюкат дори дъщеря ми блъскат...и в съда получавам писма от съда от друг адрес, от други входове и блокове ми ги носят и така не мога да обжалвам ...и. т. н. дълга и широка....Личният ми сайт сигурно вече е десети, а форумите ми в него постоянно ги трият мисля, че основно са плевенчани и чалги, някои поетеси.

 ЦЕЛТА Е ЕДНА-
 ИЗПЛАШИХА СЕ, ЧЕ КОГАТО ПИША ЗА ХУБАВИ НЕЩА СЪМ СИЛНА МНОГО ПОВЕЧЕ И ЗАТОВА ТРЯБВА ДА СЪМ ЯДОСАНА, ОЗЛОБЯЛА И НЕЩАСТНА, А С ДЕЦАТА МИ ИМ Е  НАЙ ЛЕСНО ДА ГО СТОРЯТ, И ГО СТОРИХА...ТОВА ГОСПОД ГЛЕДА, ГОРКО ИМ!

 СПРЯХ ДА ПОМЕСТВАМ ЕРОТИКАТА СИ,защото я И намалих, като знам какви ги правиха, писаха за мен и дъщеря ми-те това го сториха камо ли не и да ме откажат от мъжете завинаги отвратена от тези, които постъпиха така с дъщеря ми най вече!  Тя бе много светла, чиста, красива и трябваше да я очернят, но така себе си и семействата си чернят! Боли ме и моля всеки ден Господ за възмездие, моля го и сега, МАКАР ЧЕ ТОВА НЕ МОЖЕ ДА МИ ВЪРНЕ ВСИЧКО! Това не са човеци, а имат деца и семейства! Ето каква стана и на кои им е добре така.  Как да живеем аз и децата ми така -нормално, и с такива уж човешки същества?!



 




Гласувай:
12



1. sekirata - Къде ми е тук коментара, този същият...?!
01.05.2014 18:36
Пускам го пак и пак и какво ..ако не тук пък на друго място в нета и пак и пак...Ясно?

Благодаря Ви! Спират ме,блокират ме и не знам защо,всеки е своето АЗ,каквото и да е то


Този екземпляр apostoloff ми писа на лични,да си изтрия този пости с хиляди обиди и вулгаризми,защото ще го напълни с минуси и...Вече се смея когато му чета цинизмите,но вече спрях, свърши му се речника , започна да ги повтаря. Той нали се води за астролог и никой няма право да има различно мнение за света,живота. Неговото мнение било миродавно. Както и да си изтрия поста за сина си му се ще. Аз по принцип писмата на апостолов на лични ги трия след момента, в който бях направила пост тук с тях и ....някой изтри поста! Ха, познайте за каква демокрация говорим!!! А за простотия хептен. Не го оправдавайте,че бил в деменция и. т. н. Защото това не е единичен случай неговото и то не само с мен в този не само ами и в други сайтове. Знае че е към края на живота си и озлобява на всичко по младо и по кадърно най вече като жена и като мъж, какъвто явно отдавна не е! А дали е бил някога?! Да правиш деца не означава ,че си мъж!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5303115
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28797
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930