Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2014 01:48 - ТВОРЧЕСКИ СЕ НАПЪНА И Kapitan_Nemo
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 662 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОЧАКВАНЕ

 Над мен небето тихо се разпуква.
 Ветрее мракът дрипи – чер сатен.
 И слънцето изписва с главна буква
 началото на новия ми ден.
 Дано за обич Бог ми го е пратил.
 Аз вече се изгърбих като мост –...
 все чакам да посрещна стар приятел
 и да нахраня някой късен гост.
 Невям преминах своята пътечка?
 Дали бях песен? Плач? И птичи вик?
 До пролетта са пропасти от вечност,
 а до снега остана само миг.
 С протегната душа ви пея песни.
 Четете – ако още си личи –
 написах ви на гърбавите преспи:
 "Обичам ви!" – със слънчеви лъчи !

 Kapitan_Nemo

image

Опази Боже! Какъв ужас!

  "Над мен небето тихо се разпуква" -

Драги, няма тихо разпукване,ако изобщо думата отговаря за небето.

"Ветрее мракът дрипи – чер сатен."

И определено това изречение не  е смислово.Мрак не може да ветрее,ветре,изетрява мозъка на човек,когато пише нелепости!!!

И дрипи или дипли? И дори така да е как ще да стане това и то точно в сатен? Защо ли,защото лъщи,защото е лъскаво?Нима небето е лъскаво и то нощем?!

"И слънцето изписва с главна буква
 началото на новия ми ден"

Горкото Слънчице! Тежка задача- да пише при това с големи главни букви и то новият ден на един земен човек.Голяма грижа трябва да му  е?! Абсолютни небивалици,дори не са и фантазии, а нелепости салудничави!

"Аз вече се изгърбих като мост –..."

Колко е художествено,но май архитектурно. Нали е капитан за вода и мостове бълнува.И каква е разликата между гърбицата на капитана и моста за който пише? Архитектурна или поетична?!

Най после нещо смислено-да посрещне скъп приятел и да нахрани гост, но защо някой, някой гост? Защо е този контраст-скъп приятел-някой гост? Това не говори ли за раздвоение на мисълта на твореца?!

"Невям преминах своята пътечка?
 Дали бях песен? Плач? И птичи вик?"

Така  и така не се разбира как се преминава пътечката и защо точно думата "преминах"

още повече че не му е ясно дали е песен,плач или вик, и още повече че след пропасти от вечност, и само миг,които хич не се връзват пак започва да ни пее и пише на гърбави преспи че обича и то със слънчеви лъчи?! Гърбици...слънчеви лъчи...май е доста противоречиво и грозно,не поетично!

Ааааа....финалът вече си го бива-трябваше да се каже , да се напише нещо силно вълнуващо и при това незаменимо,като - "Обичам ви!" – със слънчеви лъчи ! Kapitan_Nemo

Но пак - със слънчеви лъчи ?Как ли става това обичане,
защото слънцето няма сърце, нали, а само топли и блести,гори?!
Ако беше написано -Обличам Ви май по става,
но по принцип си е фантасмагория цялото творение капитаново.

Капитане,далече си от сушата-Земята и от поезията!





 

 





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Супер аналитичен материал !
04.05.2014 11:20
Супер аналитичен материал !
цитирай
2. zaw12929 - Поздравление, настроение!
05.05.2014 12:38
Поздравление, настроение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5305534
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930