Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2014 11:49 - Правилно ли съм разбрала? Или не?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 802 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В този www.blog.bg има разни категории. Пишеш се в една, но понякога пускаш пост засягащ друга, но пак си има материал в него и от основната, в която си се определил в началото при регистрирането. Такива като мене си следат,записват всичко и установяват ,че доста неща са .....не само няма ги просто ей, така? Влизаш в посетили те и гледаш разни никове -нови, стари, а някои нон стоп-независимо дали си пускал нов пост или не. Имаш право да си мислиш всичко, дори когато имаш проблем и с акаунта си, както и данните си. И сега съм сигурна че има човек в профила ми. Променя нещо от акаунта, не само парола и след като влезна наново веднага някой е в профила ми,просто личи-спирам да имам управление дори над мишката.Иконите от екрана и. т. н ....
Хубаво, следени сме , както и на мобилните телефони,скайпове-слава богу не ги признавам както  и фейсбука,но плаща ли се на тези хора да ровят постояно ,да следат, трият, преправята...явно където им скефне?
И ТАКА . ТЪРСЯ СИ РАБОТА СЛЕД ПЕНСИЯ-ТАКАВА!
КОЛКО МУ Е ...ЩЕ МЕ СВЕТНАТ ПРОСВЕТЕНИТЕ ОТ РАЗ,НЕ СЪМ ТОЛКОВА ЗАДРЪСТЕНА.ТО ТОВА СА СИ ПАРИЧКИ, А ТУК, КАТО ГЛЕДАМ БЪКА АМА БЪКА ОТ МОДЕРАТОРИ ОТ ДРУГИ САЙТОВЕ,ЗАЩО ЛИ?! Ами хакери  и тем подобни?
Не е моя работа, ще ми кажат "умниците", като искате, секиро, направете си ваш личен ,платен сайт и си правете там каквото искате. Имах такъв и то не веднъж,но и там същата работа. Разбера се в тази криза НЕПЛАТЕН!  Май стигнахме до най важното-ПАРИТЕ. ВСЯКО УДОВОЛСТВИЕ СЕ ЗАПЛАЩА.
НЕ го разбирам това и не искам да го разбирам,отвращава ме!
Платено хакерство, платено плагиатство, платено....платена любов....всичко.
ВСИЧКО СТАВАЛО С ПАРИ,
А КЪДЕТО НЕ  СТАВАЛО С ПАРИ СТАВАЛО
С МНООООООООГО ПАРИ.
БРАВО. НЕМАМ ДУМИ.
Тогава за какво лично творчество говорим,
за поети,поетеси...търговци, конкурси....и тем подобни?!
Не ми е болка ,че не ми пускат коментари. Когато аз пусках едно време-римувани дори тогава всичко изтриха-нали знаете,не питай старило , а патило.
Пък и голяма нереалност цари тук и точно тогава ми се разреши да се регистрирам ПАК в блог беге,защо ли? ВЕЧЕ ЗНАМ. Късно, но по добре че късно отколкото НИКОГА.

АЗ ЗНАМ ЧЕ НИЩО НЕ ЗНАМ..хи,хи!
Но този път истината КРЕЩИ И ....Вече НЕ МЕ боли.
А




Гласувай:
4



1. sofisofi - ...
11.06.2014 12:01
шапка ти свалям за казаното,тъжно но факт...
цитирай
2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=-Ct7xFIt794
14.06.2014 16:02
Така ли искате да ни боли и да ни го слагате,турци ли сте?Един турчин веднъж обладал момче.
На другия ден, докато турчинът си седял в кафенето и си четял вестника, при него дотичало момчето и му извикало:
- Чичо, чичо, дай две пари!
- За какво?
- Боли ме дупето.
Човекът се бръкнал и му дал две пари.
На следващия ден, отново в кафенето, момчето дотичало и пак поискало две пари. Турчинът отново му дал.
На третия ден момчето отново му поискало, но турчинът казал:
- А-а, мойто момче, стига толкова. Ние също сме били момчета и знаем как става тая работа. Ден боли, два боли, на третия ден минава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242751
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031