Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2014 01:20 - СТРАХ ЛОЗЕ ПАЗИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 826 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗДРАВЕЙТЕ!

Пускам този си пост по повод драсканиците за мен по вестниците и поместването на тази ми снимка в едно никакво списание с неграмотен текст под нея за мене от още по неграмотен журналист!

Имам стихове и проза
и в други блогове и сайтове.Това на някои не им харесва. И днес трудно влезнах в профила си в блог беге.  Никъде не съм спирала аз да помествам, спират ме и нямат доблестта да си признаят,че ги дразни БРОЙКАТА МИ И РИМАТА!
Измислят си други поводи.
Там, където съм спряна като в "калдата, буквите, хулите"….. уверявам ви ,че причината е големия ми брой творби.
Не всички сайтове позволяват на ден да пускам повече от 2-3 мои творби. Разбира се, че се измислят други поводи за оправдание. Пък и по лесно ме крадат ,когато не пиша вече в дадения сайт, блог. Ето това е днешната поезия и поети, поетеси. Днешният български интернет.

 

http://www.bukvite.bg/

секирата -на кирилица.
Тук ми изтриха ника, фигурират стиховете ми дявол знае на кого от името, което си е живо престъпление и вандалщина и то от такъв сайт за Нова българска литература

Литературно ателие 2008-10-16
Поезия
1. Не са ти верни иконите... - pin4e
Проза
1. Съпругата му отдаде балдъзата - cefules

Ето вижте кои само най вече пишат там - pin4e , cefules - точно тези дето ме спряхаи са плъзнали из целия интернет, а са грам интернет неграмотни. И какви творби предлагат-вижте, какви заглавия... 

Ето как в днешна демократична България този и други такива сайтове са за определени хора -
1.....
2. По Киарт - клетвено dakota 14-02-2007
3. от любов пияна съм dakota 13-02-2007
4. Желания salvador 01-04-2006
5. харесва ми dakota 12-02-2007
6. попитах те ... dakota 29-12-2006
7. Не искам да те помня dakota 05-04-2007
8. искам те отново ... dakota 14-02-2007
9. Помниш ли ? eleonora 28-03-2006
10. неизказано dakota 16-01-2007
11. ще ...я убия dakota 06-02-2007
12. позна ли ме dakota 20-01-2007
13. лека нощ, скъпи ... dakota 28-05-2007
14. (спокойно) dakota 24-01-2007
15. няма те dakota 03-01-2007
16. обичам ... dakota 04-01-2007
17. за да те имам ... dakota 06-02-2007
18. докосни ме ...завинаги dakota 30-12-2006
19. (влюбено) dakota 20-01-2007
20. уморих се ... dakota 01-02-2007
21. да те намеря dakota 09-01-2007
22. всичко е сън на душата dakota 07-02-2007
23. знаеш ли ... dakota 12-01-2007
24. насаме ... dakota 31-01-2007
25. искам dakota 08-01-2007
26. СвеЩта lorsa 18-09-2007
27. все към теб ще тичам dakota 27-12-2006
28. вълшебство dakota 01-02-2007
29. ...ти, кажи ми dakota 14-02-2007
30. до вечност dakota 02-04-2007
31. ... УдАвЯнЕ... lorsa

За някои може, за други не може.Това демократично ли е?
Тук случайно намерих една от 500 -те си творби в

http://bukvite.com 

Крадецът на души krustnika 23-11-2007
Несподелена любов секирата 28-11-2007
Силата на любовта rimoza 17-05-2008
За любовта-16 геро

И ДРУГО -
Литературно ателие 2008-10-16
Поезия
1. Не са ти верни иконите... - pin4e
Проза
1. Съпругата му отдаде балдъзата - cefules

Свободен форум 2008-10-16
Поезия
1. Един за друг - fragola
2. ШЕПА ЕСЕН - davidavramov
3. Среща - fragola
4. Звезда и гроб - fragola
5. Но не се

Ето и тук ме спряха,като -sekirata. Това е вторият от ПЕТТЕ сайта в които ме спряха досега и все едни, и същи хорица,уж големи поетеси и поети, а просто злобари и завистници.
И кой дава грешни сведения на жълтата преса, че съм спряна от 10 сайта? Много се лъже в тази България, много!

http://hulite.net/index.php

Ето какви коментари-обиди и не само по мой адрес се държат в лителатурен сайт -http://hulite.net
а се трият мои творби и на хора ,които са неудобни.

"Re: Играч
от FLYING_DEMON на 04.11.2007 @ 19:04:10
(Профил | Изпрати бележка)
рядко тъпо стихотворение.
кой те излъга че можеш да пишеш стихове?
ако имаш напън - по добре иди в тоалетната отколкото да осираш този сайт.
Re: Играч
от CkumHuk (
qwerty@yahoo.com) на 04.04.2008 @ 00:58:11
(Профил | Изпрати бележка | Журнал)

http://raznipix.hit.bg/mypik1.jpg
На Простетник Вогон Джелтц би му харесало. Само на него обаче.  Реших, че ако направо си напиша на sekirata за малоумните й творби (както го е направил FLYING_DEMON), едва ли ще бъде обърнато внимание, още повече, че тя си има сайт, много фенове (тя така твърди!) и се мисли за много умна. Е как да не опитам по-различен начин, за да й обясня че простотията не ходи по гората, а явно живее с нея... "


Забележете, писани са след ,като съм ЗАМРАЗЕНА-СПРЯНА и не ми се дава правото да се защитя. Дори на ГИЛОТИНАТА ДАВАТ ПОСЛЕДНАТА ДУМА НА ОСЪДЕНИЯ. Не сме народ, не сме! Повечето българи озлобяха , оскотяха от злоба и завист.

http://hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=sekirata

Не мога да ви пусна тук нито един от моите стихове поместени в

http://hulite.net
защото изцяло са обработени, преправяни, някои изтрити и заменени с дявол знае кои и какви, а и отдолу подсилени с отрицателни коментари пълни с вулгаризми.Браво! И този сайт ,като буквите бил за нова българска Художествена Литература 

Но ето ви едно от мнооооогото никакви стихотворения поместени в хулите, но на хора връзкари , близки на ръководството на сайта-

Огледалото просто е не-просто стъкло
автор: vitaniq

филмът няма номера
и страници
разсъни се ...
може би сега
целувайки огледалото
ще видиш очите си
ще видиш в очите ми
прекалено дълго
се учи езикът им
толкова
че когато чуеш поетия въздух
ще е повече от достатъчно
прекалено много
ТРЯБВА
за да разбереш
езикът му
и капките на дъжда в него
а огледалото
просто е
не-просто стъкло
затворило
очите ни
там някъде

сред босите стъпки
привечер

може би
тогава...

ще можеш да чуеш
шумоленето
защото филмът
просто
няма страници

Публикувано на 13.10.2008 @ 09:24:51

"Огледалото просто е не-просто стъкло" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия

Re: Огледалото просто е не-просто стъкло
от mariq-desislava на 13.10.2008 @ 09:36:30
(Профил | Изпрати бележка)
Чрез наслагване на образи се е получил въздействащ филм, Витания! Хареса ми!

Няма главни букви, няма точки.... НО ИМА ПОЛОЖИТЕЛЕН КОМЕНТАР! 
Къде са Паисий, Кирил и Методии да видят докъде  стигнахме?!

А тук просто бях изтрита, незнам това как е оцеляло. Всичко стана след една безсънна нощ, в която си "чатихме" римувано тук с модераторката norass /слабо римува горката/ И този и ник беше от blog.bg , а в kaldata.com е с друг. Приятелка е на cefulesteven и заедно решиха , пак с помощта на pin4e -и не само, че и от тук трябва да ме изгонят . http://kaldata.com е все пак известен сайт. Да бъда прогонена, забутана в девета глуха. КАКВА ЗЛОБА,БОЖЕ!
ИМЕ ,ПАРОЛА ВСИЧКО Е УНИЩОЖЕНО И ЗАБРАВЕНО И ТВОРБИ ПИСАНИ ПО ЦЕЛИ НОЩИ ОТ МЕНЕ ТУК -ИЗТРИТИ.
ВАНДАЛИ, ПЪЛНА ВАНДАЛЩИНА И ПРЕСТЪПЛЕНИЕ! ТОВА МОЕТО БЕШЕ И Е ТРУД-ЧОВЕШКИ ТРУД!

http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=57168

После секирата била злобна, плюела и. т. н -Каква е тази инквизиция с нея, с душата и ?! 

 

http://otkrovenia.com/

От тук ми изтриха ВСИЧКО. Навсякъде съм помествала не по малко от 300 мои творби, но това не ги бъркаше да ме спират и трият, това че е човешки труд и то не малък.

В този сайт ме обвиниха, че съм била поместила стихо на Петя Дубарова за мое. Моята любима поетеса-та аз толкова я обичам. В тетрадки пишех , от тетрадки тогава най вече нощем помествах. В тези ми тетрадки фигурираха не само мои стихове. След този случай работя само в интернет, с дискети и дискове, разпечатка и т н
Нещата бяха ПРЕИНАЧЕНИ ОТ веселина- даскалка, която фукна след мене и по другите сайтове и от Мая. Ах, тази Мая -тя пък от ревност-заради един ...мъж! 
Никога , никога не съм имала и не бих имала за приятел, за любовник поет или админ -НИКОГА! НО явно момата беше влюбена.  И тя фукна по мене в
http://blog.bg
danita стана dakota и ме измести от класациите в
http://blog.bg  по настояване на pin4e и мъжагите от http://bukvite.com
По късно не можаха да си я поделят с мъжете на

http://hulite.net и я "умориха". По точно ника и . И досега ме терорят навсякъде в интернета, където ме срещнат. Единни са ,когато е за срещу секирата. Ето това е СТРАХ-СТРАХУВАТ СЕ, ГОРКИТЕ! Упражняват натиск върху модератори и админи дори чрез ПОЛИТИЦИ!
НЕ РАЗБРАХА ЛИ, ЧЕ ЩЕ СПРА ДА ПИША, ПОМЕСТВАМ, КОГАТО АЗ ПОИСКАМ И ЧЕ МОГА И ОТ ЧУЖБИНА, АКО БЪЛГАРИЯ И ЗА МЕНЕ СТАНЕ МАЩЕХА! Пък има и други начини -не казвам 

Тук в http://forum.all.bg/
изтриха над 200 мои творби, само заради това ,че защитавах детето си -Полина. Рекламирах я. показвах я. Бях открила тема за нея с много нейни снимки и фотосесии и някои майчета не издържаха -съвсем озлобяха и ме наричаха чалга и всякаква, а и детето ми. Всъщност и в

http://forum.all.bg/ са същите, навсякъде са същите-плъзнали ,като червеи и си правят мръсно помежду си, но срещу мене ВИНАГИ СЕ СЪЮЗЯВАТ, ЕДИННИ СА И ЗАЩО ЛИ?
ЗАЩОТО НЕ СЪМ, КАТО ТЯХ. ПОВЕЧЕ ОТ ЯСНО Е.
Забележете, колко ги е страх от мене  Орязяха ме точно от сайтовете за художествена литература, за да са те там и да не са заплашени ако СЕ ДОРАЗВИЯ -КАКТО СТАНА И СТАВА И СЕГА. /който ме чете го е забелязал/
АЗ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТВОРЯ И НЕ СПИРАМ, ВЪПРЕКИ ВСИЧКО! ВЪПРЕКИ ВСИЧКИ ЗАВИСТНИЦИ -БЪЛГАРСКИ  АКО СЕ НАЛОЖИ, ЗАРАДИ СВОБОДАТА СИ……..! Познайте какво бих сторила?
Който ме чете го е забелязал…

А.Х.Т.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sladkotojelanienap - нещо става с www.sekirata.blog.bg
28.06.2014 02:42
не ме пуска, не мога да пиша .. спрян е и брояча навярно
цитирай
2. sladkotojelanienap - www.sekirata.blog.bg
28.06.2014 02:43
защо този блог се манипулира?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5288697
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28725
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930