Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 00:06 - ИСКРЕНО И ЛИЧНО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 765 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 28.07.2014 13:22


image

 

Погледът премрежен!
Гледаше някак си във сиво!
Но не в мъгла!
Мъгла бе в твоята душа!
И студ,и хлад!
Душевен глад!
А нейната усмивка тъй чаровна,
на някои се стори тъй греховна!
Не е тя облак буреносен,
нито пък вирус смъртоносен!
Не е и плачеща върба,
ни момина сълза!
А може би розата с бодли
е тя за чуждите очи,
за хората с езици зли!
Но стига с тез цветя!
Тя просто е жена!
Жена не толкова красива
и не до там свенлива!
Жена която търси и намира
Жена която доста често се нервира!
Не позира!
Жена която бори се,не се предава!
Не се продава!
Тя уважение и обич заслужава!
Жена духовна силна!
Страстна!
Дори опасна!
В живота си тя нищо не планира!
Не копира!
Такава жена не умира!

 image

Защо ли клюки и интриги
радват доста хора мили?
Дано все по добри се раждат
и на лошите да не угаждат.
Поезията е в мен, напира,
душата ми от никой не копира,
любов и болка изразява тя,
с думички красиви и слова.

 

 

 

 

 

Тук моето присъствие
някои ги дразни,
снимките,езикът също,
за нормални хора
това не е присъщо.
България е демократична,
sekirаta от другите различна.
Какъв е този мораторум?
В безплатен блог съм,
не в платен форум.
И някои не показват
своите мнения,
а кефове и настроения,
чужди поръчки изпълняват,
пред всички за смях стават.
Това е мойто мнение
в сложното ми положение.

 

 

 

Съновидение,
в мойто стихотворение,
в мойто положение,
няма да е развлечение
нито приключение.
Ще е прегрешение,
чисто извращение.
Поезията ще ми прости.
Пиша истини , а не лъжи
за "красивия "живот
и за българина сноб!
Направих изложение
на скромното си мнение.


 

 

Нека да бъда малко добричка,
не ме одумвайте, че съм самичка,
за вас не питам, какво ви крепи
и кой от вас ще ме подкрепи.
Моята болка никой не знае,
никой не може да я познае,
тя не засяга мойте врагини,
нито пък лели, вуйни и стрини!
Тя е във мен, дълбоко в душата
и на добрите хора в сърцата,
заедно с тях във този час,
от Бога прося милост за нас!


 

 

Тук ясно пише -споделено!
Това не го разбра сърцето ти студено!
Уж всичко е демократично,
но май е лично?!
Опасно е туй острие, боде,
навсякъде се вре!
Не изтъпя ли?
Кой го точи?
Присъствието му доста се проточи!
Дали на камъка студен ще издържи?
Със него ти режи, режи.....
Не става!
Хич не изтъпява.
Беда голяма!
Оттърване от него няма!


 

Амин наистина, но за вас-лошите, облагородете душите си!

Дави ме във интернета анонимността,
привличат ме добирте хора, реалността.
Как с корупцията в нета да се боря?
Как душеубийците да моря?
Душата моя те кога ядат
и ровят се в семейството ми и сноват?!
Анонимни...ха!
Виртуала гаден е !
Това е истината съжалявам!
Отминавам и забравям!  

image

 

 

 


Няма обич и любов

в тоз живот за мен суров,
как да вярвам на лъжи,
да обичам как, кажи?
Някой все ще ме прецака
и ще плача дълго в мрака.
Господ има ли , кажете,
жива вий ме оплачете?
Че секирата желязна,
тук за някои омразна
има много лоши дни,
лъскава тя не блести.
Плаче като вас с сълзи
и сърцето я боли,
неразбрана си остава,
ни приема, ни предава!
Някои я подиграват
и пред всички порицават,
който я обича лъже,
а тя никога не лъже.
Де що прави си признава,
никого не поучава,
умна е, добра и птица
иска да е гълъбица,
но не може ей така,
тя да хвръкне на шега.
Тежка е, желязна, морна,
пък изглежда неуморна,
а сега кахър си има,
болка мори я незрима.
Искат пак да я излъжат,
искат пак да я прелъжат!
Не се лъже туй желязо
нищо, че сърце боляло
и е много отпреди,
а сега я пак боли!
Ще преглътне всичко тя,
пак ще стане лъскава,
ще обича от сърце
и по малко ще сече!

 

 http://www.youtube.com/watch?v=cwyNc4fGpro

 

http://www.youtube.com/watch?v=20BMv0Zle5Y 

 image
И продължих с още мноого красиви снимки,само добро за един сайт, но не и за шепа....
Така съм правила и в други сайтове,
но не ми показват среден пръст и....

 image

image
Е аз пък показвам дар слово
и никой не може да ми го отнеме,
където и да съм, ха!Ето нещо горещо-
мой отговор на лице не вещо -Какви герои има тук
дори Хипо е тук напук,
но Калин ме тъй яде,
че просто станах за мезе!
Разбрах,че същите са тук
с чалгарите във есие,
а уж чалгарката съм аз,
май някой друг тук не е в час?!
Разбрах защо ме поканиха
тогава тук и в мен убиха
желанието да се надявам
на късче свобода,предавам
на теб, приятелко, сега
щафетата си за БОРБА!Измамена за кой ли път,
аз знам къде ще се покрия
в земята черна, дълъг път
ги чака мен и ....тия!Целувки, мила!
Не съм горила,
нито сечиво омразно,
аз просто съм стоманено....желязно!Целувки и за тебе, Драго,
момче право, яко,здраво!
Размножиха те по сайтове във интернета,
освинчиха ги, кочина направиха ги куп прасета! 

 

 

Коментари
1. vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
07.01 17:18
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:)
2. vihra13 – se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
07.01 17:54
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))
3. sekirata – Na chujd grub sto toqgi sa malko!
07.01 18:07
vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:)

 

 

Koe mu e hubavoto na optimizma v moqt sluchai?
Imash li napredstava kak vlizam i kak pisha v interneta da ne govorim puk tochno tuk?! Kogato ti burkat v djoba I na tova li da se izsmeq, i da otmina? A tezi loshite si pishat neobezpooqvani ot nikoi i produljavat da pravqt mrusotii izpolzvaiki pari i vlast. Bi trqbvalo da se setish zashto pisha na latinec i ne samo tova….
No na chujd grub sto toqgi sa malko!
leka vecher pone na teb!
4. sekirata – de da beshe samo tova…
07.01 18:13
se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))

 

 

i kakvo nervi? da ne bi ti da gi nqmash-grijite i nepriqtnostite?
i kakuv e nameka,
za da ne se habq-
da si hodq?
5. vihra13 – gluposti !
07.01 18:22
za6to ne moje6 da prieme6,4e nqkoi naistina e dobrojelatelen kam teb?izob6to ne iskam da si hodi6,az si te 4eta.razbira se,4e vseki habi nervi.i az si imam moite qdove,no to4no zatova sam tuk,v bloga,za da se raztovarvam,a ne da se natovarvam.i razberi-nqma namek za ni6to,prosto spodelqm moeto mnenie.ako ti e nepriqtno samo kaji i nqma da ti dosajdam.leka ve4er:)
6. sekirata – Ти нямаш неприятности,защото си …мълчиш-не си опасна
09.01 17:05
vihra13 – gluposti ! za6to ne moje6 da prieme6,4e nqkoi naistina e dobrojelatelen kam teb?izob6to ne iskam da si hodi6,az si te 4eta.razbira se,4e vseki habi nervi.i az si imam moite qdove,no to4no zatova sam tuk,v bloga,za da se raztovarvam,a ne da se natovarvam.i razberi-nqma namek za ni6to,prosto spodelqm moeto mnenie.ako ti e nepriqtno samo kaji i nqma da ti dosajdam.leka ve4er:)

 

 

Ти си тук за убиване на времето, а аз доказвам истини и много неща, които ня някои не им изнасят и следователно ….ПРЕЧА!
7. ivesa – sekirata,
09.01 18:48
поздравления за новия ти статус!Харесвам те ,защото си различна,но не си двулична.Бъди здрава!:)))
8. sekirata – Благодаря! Гледай и…. пълней :(
09.01 22:17
ivesa – sekirata,
поздравления за новия ти статус!Харесвам те ,защото си различна,но не си двулична.Бъди здрава!:)))

 

 

МОЛЕКУЛА НА ЛЮБОВТА
автор: sekirata

 

 

Как тихичко във мен вали!
Сребриста паяжина,
на паяк ненаситен
оплита мислите ми.
Говори.
От дълбините на сърцето,
връхлита чувство непревзето.
Във теб.
Във мен.
Във нашите души.
И като нежен полъх
усещам твоя дъх.
Всмуквам със наслада
горчивият сок на грехът.
Със сила нежна ти ме заливаш.
Обсебваш ме.
Така.
Ти във мен.
Аз във теб.
Слети във една -
молекула на любовта.
Публикувано от hixxtam на 07.06.2006 @ 00:12:01
–––––––––––
ЗАТВОРИХ ОЧИ…
автор: LATINKA-ZLATNA
На ESEN /Зл.Митева/

 

 

Затворих очи и се превърнах в Пролет.
Сърцето ми биеше,
като пулсираща планета.
Духът разпалено танцуваше,
необезпокояван.
Студът и мълчанието на безкрайното
простраство изведнъж ме събудиха.
Изплаших се! Разтреперах се
като лист и се свих от страх.
Една въздишка премина през въздуха.
Въздишката на молекула.
Публикувано от valka на 27.12.2008 @ 19:03:37
9. sekirata – Латинке, тва да не ти е поляната с буреняци като Хипо и angar?
09.01 23:11
9. sekirata – ПАК МИ Е ВЛИЗАНО В АДРЕСА -АБЕВЕТО?!
22:59
Днес по това време бях на ПОГРЕБЕНИЕ НА КОЛЕЖКА
13:35:51 смяна на парола – Паспорт
Пак ми се влиза в блога и гледам, че са преправени доста цифри на посещение и коментари в блога ми -затова ги прехвърлям….
10. sekirata – !
09.01 23:14
1. vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
07.01 17:18
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:
11. sekirata – !
09.01 23:14
2. vihra13 – se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
07.01 17:54
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))
12. sekirata – !
09.01 23:14
3. sekirata – Na chujd grub sto toqgi sa malko!
07.01 18:07
vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:)

 

 

Koe mu e hubavoto na optimizma v moqt sluchai?
Imash li napredstava kak vlizam i kak pisha v interneta da ne govorim puk tochno tuk?! Kogato ti burkat v djoba I na tova li da se izsmeq, i da otmina? A tezi loshite si pishat neobezpooqvani ot nikoi i produljavat da pravqt mrusotii izpolzvaiki pari i vlast. Bi trqbvalo da se setish zashto pisha na latinec i ne samo tova….
No na chujd grub sto toqgi sa malko!
leka vecher pone na teb!
13. sekirata – !
09.01 23:15
4. sekirata – de da beshe samo tova…
07.01 18:13
se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))

 

 

i kakvo nervi? da ne bi ti da gi nqmash-grijite i nepriqtnostite?
i kakuv e nameka,
za da ne se habq-
da si hodq
14. sekirata – !
09.01 23:15
5. vihra13 – gluposti !
07.01 18:22
za6to ne moje6 da prieme6,4e nqkoi naistina e dobrojelatelen kam teb?izob6to ne iskam da si hodi6,az si te 4eta.razbira se,4e vseki habi nervi.i az si imam moite qdove,no to4no zatova sam tuk,v bloga,za da se raztovarvam,a ne da se natovarvam.i razberi-nqma namek za ni6to,prosto spodelqm moeto mnenie.ako ti e nepriqtno samo kaji i nqma da ti dosajdam.leka ve4er:)
15. sekirata – !
09.01 23:15
6. sekirata – Ти нямаш неприятности,защото си …мълчиш-не си опасна
17:05
vihra13 – gluposti ! za6to ne moje6 da prieme6,4e nqkoi naistina e dobrojelatelen kam teb?izob6to ne iskam da si hodi6,az si te 4eta.razbira se,4e vseki habi nervi.i az si imam moite qdove,no to4no zatova sam tuk,v bloga,za da se raztovarvam,a ne da se natovarvam.i razberi-nqma namek za ni6to,prosto spodelqm moeto mnenie.ako ti e nepriqtno samo kaji i nqma da ti dosajdam.leka ve4er:)

 

 

Ти си тук за убиване на времето, а аз доказвам истини и много неща, които ня някои не им изнасят и следователно ….ПРЕЧА!
16. sekirata – !
09.01 23:16
7. ivesa – sekirata,
18:48
поздравления за новия ти статус!Харесвам те ,защото си различна,но не си двулична.Бъди здрава!:)))
17. sekirata – !
09.01 23:16
8. sekirata – Благодаря! Гледай и…. пълней :(
22:17
ivesa – sekirata,
поздравления за новия ти статус!Харесвам те ,защото си различна,но не си двулична.Бъди здрава!:)))

 

 

МОЛЕКУЛА НА ЛЮБОВТА
автор: sekirata

 

 

Как тихичко във мен вали!
Сребриста паяжина,
на паяк ненаситен
оплита мислите ми.
Говори.
От дълбините на сърцето,
връхлита чувство непревзето.
Във теб.
Във мен.
Във нашите души.
И като нежен полъх
усещам твоя дъх.
Всмуквам със наслада
горчивият сок на грехът.
Със сила нежна ти ме заливаш.
Обсебваш ме.
Така.
Ти във мен.
Аз във теб.
Слети във една -
молекула на любовта.
Публикувано от hixxtam на 07.06.2006 @ 00:12:01
–––––––––––
ЗАТВОРИХ ОЧИ…
автор: LATINKA-ZLATNA
На ESEN /Зл.Митева/

 

 

Затворих очи и се превърнах в Пролет.
Сърцето ми биеше,
като пулсираща планета.
Духът разпалено танцуваше,
необезпокояван.
Студът и мълчанието на безкрайното
простраство изведнъж ме събудиха.
Изплаших се! Разтреперах се
като лист и се свих от страх.
Една въздишка премина през въздуха.
Въздишката на молекула.
Публикувано от valka на 27.12.2008 @ 19:03:37
18. sekirata – Въздишам и аз,
10.01 00:25
но не съм молекула,
нито на някой цървула! :)
19. sekirata – ПАК ….как не ви е срам?
10.01 23:36
1. vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
07.01 17:18
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:)
20. sekirata – ПАК….
10.01 23:36
2. vihra13 – se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
07.01 17:54
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))
21. sekirata – ПАК…
10.01 23:37
3. sekirata – Na chujd grub sto toqgi sa malko!
07.01 18:07
vihra13 – ne moga da razbera za6t neprekasnato se qdosva6?
pi6i si kakvoto ti haresva,koito te haresva,6te te 4ete,koito ne,da si gleda rabotata.na men mi hatesva i si 4eta,nali tozi blog e za tova v kraq na krai6tata,vseki da se obogati duhovno po nqkakav na4in.q se usmihni i ne6to vedro napi6i,a zlobarite v treta gluha prati:))))pozdrav:)

 

 

Koe mu e hubavoto na optimizma v moqt sluchai?
Imash li napredstava kak vlizam i kak pisha v interneta da ne govorim puk tochno tuk?! Kogato ti burkat v djoba I na tova li da se izsmeq, i da otmina? A tezi loshite si pishat neobezpooqvani ot nikoi i produljavat da pravqt mrusotii izpolzvaiki pari i vlast. Bi trqbvalo da se setish zashto pisha na latinec i ne samo tova….
No na chujd grub sto toqgi sa malko!
leka vecher pone na teb!
22. sekirata – ПАК…
10.01 23:37
4. sekirata – de da beshe samo tova…
07.01 18:13
se6tam se za6to pi6e6 na latinec,sigurno pak nqkoq mrasotiika.
ama na men za drugo mi be6e misalta.ami ti s tiq nervi deto gi habi6 tuk 6te se razbolee6 be jena,zatova ide re4.ne sa mi qsni mnogo ne6tata i ne mi e qsno kak i koi ti burka v djoba.za men bloga e mqsto za raztovarvane.sajalqvam,4e ima6 takiva problemi,naistina.pojelavam ti uspeh i po-malko nervi:)))

 

i kakvo nervi? da ne bi ti da gi nqmash-grijite i nepriqtnostite?
i kakuv e nameka,
za da ne se habq-
da si hodq?
23. sekirata – ПАК…
10.01 23:37
5. vihra13 – gluposti !
07.01 18:22
za6to ne moje6 da prieme6,4e nqkoi naistina e dobrojelatelen kam teb?izob6to ne iskam da si hodi6,az si te 4eta.razbira se,4e vseki habi nervi.i az si imam moite qdove,no to4no zatova sam tuk,v bloga,za da se raztovarvam,a ne da se natovarvam.i razberi-nqma namek za ni6to,prosto spodelqm moeto mnenie.ako ti e nepriqtno samo kaji i nqma da ti dosajdam.leka ve4er:)




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Добре сте се потрудила, получила се ...
29.07.2014 10:55
Добре сте се потрудила,получила се е цяла поема за разтуха на поетичните сърца
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240946
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031