Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2014 13:38 - ЛОШОТО НЕ МОГА ДА ЗАБРАВЯ, БОЛКАТА СЛЕДИ В СЪРЦЕ ОСТАВЯ...всички сме земни
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
1



Тогава-
Моят блог в Blog.bg
Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 84952 Постинги: 1030 Коментари: 3299

Това беше преди да ме изтрият февруари 2009
по жалба на Златка Митева  Кърджалийска  живееща, ширеща се в Хасково.Тогава бях в категория изкуство и с двата си профила за стихове и проза.
www.sekirata.blog.bg
www.jupel.blog.bg

Сега-
А.Х.Т.- ПАДАМ И СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ image Авторски блог на А.Х.Т. за лично творчество поезия разкази проза На злобата ще се изсмея във очите, на разни там присъди и обиди, защото съм високо в висините и никой мен не може да ме съди! Автор: sekirata Категория: Поезия
Прочетен: 368917 Постинги: 843 Коментари: 814

А.Х.Т.-ПАДАМ И СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ image Авторски блог на А.Х.Т. за лично творчество разкази проза поезия На злобата ще се изсмея във очите, на разни там присъди и обиди, защото съм високо в висините и никой мен не може да ме съди! Автор: jupel Категория: Изкуство
Прочетен: 57596 Постинги: 122 Коментари: 52
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Плюс профила на дъщеря ми

Тогава-


ТукНямаТакава image няма описание Автор: polinapleven Категория: Политика
Прочетен: 49909 Постинги: 0 Коментари: 65535

Сега-
За бившата певица на Пайнер-Полина,подгонена от злобата и завистта, та досега...! Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика
Прочетен: 25354 Постинги: 45 Коментари: 20
Виждате каква бе причината-коментарите на Полина в блога и . Много хора и пишеха,запазила съм всичко но е с миналО ,както и тя, само здравето и разсипаха сякаш те са безсмъртни и желязни. Същото нещо е и с моите коментари, аз пишех много и все в рима и хората ми отговаряха .

За да остане ето този блог  ТОГАВАШЕН И  СЕГАШЕН-на инициаторката и събирачката на подписи срещу мене, както и на заплашилата тогавашни админи и модове тук,че ако не ме изтрият ще има съд-
Блогът на Златка Митева - esen image   Моят блог в Blog.bg Автор: esen Категория: Хоби
Прочетен: 2212001 Постинги: 359 Коментари: 12599
Вярвате ли си в тези два милиона?! Резил! Срам и за нейният Кирил да речем спонсор,който тук  е основал и така наречените свободни поети-свободни-дрън,дрън-натрапени поети  са.
Значи това била работата,понеже тя  и повечето не си пускат стиховете тук ,а си ги събират за в книжки,където пак си личи ,че са взаимствани не само идеи и теми.Защо аз и такива като мене да си пускат ВСИЧКО  и то така комерсиално и атрактивно да участват и в чатове, и с коментари в блога.Печелят се позиции,поне тя,те така си мислят.Вижте,прочетет,как е отговаряла на всеки коментар ама толкова елементарно,клишета просто.За сжаление моите коментари са изтрити с блога ми ,но ги имам някъде по дискове и един пост ще отделя за тях,за да докажа че говоря истината.Защо не пиша сега коментари-ето затова. Пак ще ги подразня,че хората си хортуват в рима най вече с мене и ще се изплашат за популярността си,та нали затова е и това чудо-свободни поети.Там нарочно са вмъкнали една Плевенчанка,моя колежка,която вече ми е сърдита,че я обвиних в продажничество и ламтене за слава-www.sestra.blog.bg.Трябваше да се сетя че този Кирил остаряма,както  и неговата Златка Митева,
Станислава
е по млада,дори и много морална жена,но подаваща се на желание и мераци за известност по този начин и за мръсотии на мене.Като колежки никога не сме имали ежби, тя е преподавател по изобразително изкуство, аз по музика, а после не случайно отиде в музикалната гимназия , където аз бях някога, но с народно пеене и облигат пиано.После забелязах,че се премести с мене в категория поезия, а беше в изкуство,нто за по сигурно почти ми е спрятн сегашният профил за проза към категория изкуство-демек там вече не съм опасна.
Абе защо си мислите, че хората не виждат,какви интриги вихрите в интернета.То посегнахте на рожбата ми и то момичето,защото беше медийна  личност, синът пак го отнесе и отнася по други параграфи и ако не че е към полиция и пожарна да сте му видяли сметката и на него,то жена му вече я оправяте по посока на сестра му. Стефан Асеновградски- разказвача -писател се пише,приятел на хайката в блог беге и тогавашните шефове,които му пускаха постовете,че той тогава имал много работа, та той дори се премести да живее в Плевен-около мен не точно.И още, и още ,но нямам намерение да пиша всичко само вижте колко ясно заплашват и ПРЕПРАВЯТ МОИ ПИСАНИЯ...не само тук.


Блогът на Златка Митева - esen image
Тук ще архивирам един постинг на секирата, който може да ми послужи в съда!
Блогът на sekirataimage Моят блог в Blog.bg Автор: sekirata Категория: Изкуство
Прочетен: 84952 Постинги: 1030 Коментари: 3299
Постинг Обратно към блога | Предишен постинг 10:19 - Слушай, злобна ЕСЕН, лидерко ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДОБРАТА ФЕЯ !!!!!!
ЗНАМ, ЧЕ СИ РАБОТИЛА В ОБЩИНАТА В ХАСКОВО, ЗНАМ И КОЛКО СИ БЪЛГАРКА, ЗНАМ КАКВИ ГИ ГОВИРИШ ИЗ ХАСКОВО И НАСТРОЙВАШ НАЧАЛНИЦИТЕ НА СИНА МИ, ЗНАМ И КОЙ С КОИ МИ ХАКНАХТЕ ЛИЧНИЯ САЙТ
http://cekupama.data.bg
Имам вече нов
 http://www.cekupama.hit.bg -

СЕГА И ТОЙ Е ХАКНАТ форума му,блога и той окепазен И ДВА ПРЕДИ НЕГО ОЩЕ

 и едва ли ще оцелее и той! Как се твори така в напрежение, рекет и тормоз?!
ЗНАМ И НА КОИ ЗВЪНИШ ДА ПРАВИШ МРЪСНО НА ДЪЩЕРЯ МИ, КАКВО ПРАВИШ В ПЛЕВЕН В ПАРАКЛИСА В КВАРТАЛА МИ ДО ДОМА МИ,МАГИИ ЛИ ПУСКАШ ПО МЕН, ПО ДЕЦАТА МИ ИЛИ ОТРОВИ?
Ето ти една снимка на нейна колежка Соня Немска ПО ГОРЕ СНИМКАТА  и не само тя----
Моята дъщеря някъде виждала ли си я така? .....
АМИ ТАЗИ Галя /Галена/ РОДЕНА ОТ ОНЯ КРАЙ ДЕЛИОРМАНА -ТУК ЦЯЛ НИК СЪЗДАДОХТЕ ЗА НЕЯ ДА ПИШЕ СРЕЩУ МЕНЕ И ПОЛИНА...

ДИМИТРОВГРАД НЕ Е ДАЛЕЧЕ ОТ ХАСКОВО , НАЛИ И ТАМ  СИ НАВРЯ МУЦУНАТА?
ЗНАМ КОЛКО СИ ЗЛОБНА И ЗАЩО И ОСТАНА С ЕДНА ДЪЩЕРЯ ,
ЗА ДА ЗАВИЖДАШ НА МОИТЕ ДЕЦА ЛИ?
ЗНАМ, ЧЕ ТИ СИ ИЗДЕЙСТВАЛА ОТ ТВОИТЕ "КОЛЕГИ И СЪНАРОДНИЦИ"
В ХАСКОВСАТА УПРАВА И ТО НЕ САМО НА ПОЖАРНАТА ДА НАТОВАРВАТ СИНА МИ С МНОГО РАБОТА , ДА СЪКРАТЯТ ОТ РАБОТА БЪДЕЩАТА МИ СНАХА.....НЕ ТЕ Е СРАМ, ЗАТОВА ЛИ ХОДИШ ПО ЯЗОВИРИТЕ В КЪРДЖАЛИ?
....МНОГО СТЕ ЕДИННИ ТОВА ТУРЦИТЕ, НО НА БЪЛГАРСКА ТЕРИТОРИЯ ТАМ В ТУРЦИЯ НЕ ВИ ГЛЕЗЯТ ТАКА!
ПИТАМ ТЕ, ЕСЕН---------МОЖЕ ЛИ ВЛАДИ ДА РАБОТИ, ДА ЗАМЕСТВА ТРИМА
ОТПУСКАРИ ДА ИМ ВЪРШИ РАБОТАТА, ТОЙ ДА НЕ Е РОБОТ? И САМО ДЕТО ТЕЛЯК НЕ СА ГО НАПРАВИЛИ?! НАМЕРИЛИ СТЕ УМНО ДЕТЕ  ДА РАБОТИ И ЗА ДРУГИТЕ.......
МНОГО СИ МРЪСНА ДА ЗНАЕШ, НАИСТИНА 
ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ДОЙДА С БОДИГАРД  ДО ХАСКОВО,
БЕШЕ МИ БЕЗРАЗЛИЧНА, А СЕГА ЗНАЕШ....
НЕЩАСТНА СИ С МЪЖА СИ, ЛЮБОВНИКА ОТ МИНАЛОТО ТИ НЕ ТЕ ИСКА ВЕЧЕ, ЕДНОТО ТИ ДЕТЕ НЕ Е ПРИ ТЕБЕ, ДРУГОТО БОГ ДА ГО ПРОСТИ...

И АЗ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ИМАМ ДЕЦА ОКОЛО МЕНЕ, и го стори ...синът ми го промиха там в Хасково
дъщеря ми ПОБОЛИХА

ДА СЪМ ЩАСТЛИВА, ДА НЯМАМ И САЙТ, ДА НЕ ПИША, ЗАЩОТО ТИ СЕ ИЗЧЕРПВАШ ...ВЕЧЕ?! 
И тези не български мухи и бълхи тук - seth , секира  те се знаят,
казвам ви И ВИЕ ЩЕ УМРЕТЕ, ВСИЧКИ ЩЕ УМРЕМ , ЗАЩО Е ТАЗИ ЗЛОБА И ОМРАЗА, ЗАЩО МЕ ОЗЛОБЯВАТЕ, КАКВО ВИ НАПРАВИХ, ВИЕ ПОЧНАХТЕ, ТИ секира още като дойдох почна с мене, ти и радостче - Варненката,която ходи при ходжата във Варна с Гергана чалга певицата да правят магии на И НА дъщеря ми?!
Трудно ми е да пиша в тази смрат, отврат и мръсотия...която ми създавате няколко необезпокоявани от които трябва , кажете поне колко си плащате, в турски жълтици ли, крадени от нас българите едно време?!
Елате изтрийте и мене от земята нали leif Веско от Асеновград и за това ми се закани!Запрлаши ме ,че бил по затворите и на дъщеря ми ще и види сметката,както и на мене,краде ми снимки преправяше правеше анкети в нета срещу мене и дъщеря ми обаждаха се в службата ми---КЪДЕ Е ГОСПОД?! КЪДЕ?!

ДА ЖИВЕЕ ИСТИНАТА, БЪЛГАРИЯ! КАК ДА ЖИВЕЕ СРЕД ТАЗИ ПАПЛАЧ?!
А сега имам нужда да влезна в банята и да крещя, викам, докато онемея....както онемява и хубавата българска песен и стих...ЗАЩО ЛИ?!
А после, после ти и твоите подръжници ще видите, всичко ще видите.......
Господ бави, но не забравя!
ДАНО СЕ НАЖИВЕЕТЕ ПО ТОЗИ МРЪСЕН ГНУСЕН НАЧИН!

И ВИДЯХТЕ,НО ПЪРВО НА МЕНЕ И ДЕТЕТО ТА И СИНА МИ ПОСЕГНАХТЕ И НЕ СЕ СПИРАТЕ.МОЖЕ БИ ТРЯБВА .ДА НЕ ЖИВЕЯ ВЕЧЕ В ПЛЕВЕН,ДА НЕ РАБОТЯ,ДА СЕ ВЛАЧА...ами вие да не би кол да завиете на тази Земя и мислите ли че хората вече не Ви знаят чии пари перете и какви ги вършите?!

image
. - 13:43 - Анна* Анита ,ще те подкрепя за този пост !!!
НЕ ТРЯБВА ДА ГО ТРИЕШ !!! СЛОЖ ГО НА ПЪРВО МЯСТО В БЛОГКЛОРА СИ !!!
Много хора се подведоха и заблудиха по отношение на Есен ,защото тя знае как да е ,както казваш ,добрата фея !Досега по голяма лицемарка от Златка /есен/ не познавам!
Но Господ не може да излъже, затова я и наказва...
Нямам думи, толкова съмотвратена, погнусена....
както и разочарована от наивните, заблудени душици дето я богославят!
Но когато дойде и тяхния ред и ревнат като мене ще е вече късно!
Благодаря, умна си, но не искам да си мърся блогрола.....оставям я на възмездието!
И дано не я срещна някъде.....
Подкрепям те за всичко Анита !!!

3. - 12:11 - не са само турците гадняри но те са по защитени и са с права От: diagnostika
16:37 - Анита /Lara/, бягай от тези жени интригантки , чуй ме поне този път!
Пази се, пази семейството си....бягай от norass , esen и такива като тях!
Предупреждавах те да внимаваш с тази с многото никове уж служебни -

"Не! Не! Не!
Повече да не минават такива мисли през хубавата ти главица, защото ще му кажа. Обичам те Лара...стой си тук..."
От: norass
Ти  norass,  можеш ли да обичаш?!
Всички ли, които носят моето име трябва да унищожиш? Ад си!
Отне ми Анита /Lara/, явно не ми е била истинска приятелка -същият сценарий като със Златка / esen/! Използваш интриги и клюки, а сега и семейството на Анита /Lara/ ще разбиеш и без това мъжът и достатъчно я ревнува!

norass .......гадна си триеше ме , резна ме тогава от http://kaldata.com 
тичаш с есен по петите ми  из целия интернет и се чудиш каква интрига-каша с мене още да забъркаш!!!
Какво ли те чака?! Намали си поне броя на никовете и то не само в blog.bg!!!
Поне!
13:00 - Спрете се, не посягайте на майчиното, ще плачете...още!

СПРЕТЕ ДА ПИШЕТЕ ТУК НА СИНА МИ СРЕЩУ МЕНЕ-МАЙКА МУ!
ЗАСРАМЕТА СЕ, НЯКОИ!
АЗ ПИША ЛИ НА ВАШИТЕ ДЕЦА И ТО ЛОШИ НЕЩА?
КОЯ, КОЙ ОТ ВАС БИ ИЗДЪРЖАЛ ТОЗИ АД ТУК...ОСОБЕНО В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ?! ЕСЕН, ЛИДЕРКО, ПРИЗОВАВАМ ИСТИНАТА,ГОРКО ТИ!
КОГАТО ИСКАТ НЯКОИ ДА МИ СЕ НАЛАГАТ ИЗПОЛЗВАТ ВСИЧКИ СРЕДСТВА
ИЗПОЛЗВАТ И ЧЕ НЕ СЪМ АНОНИМНА, ЧЕ СЪМ ОТКРИТА И ЧЕСТНА
ТОВА Е НЕСПРАВЕДЛИВО....ЩЕ ПЛАЩАТЕ С ТОВА КОЕТО МИ ОТНЕМАТЕ!

АЗ СЪМ ОТВРАТЕНА, ОТ НЯКОИ......
КОМЕНТАРИ МИ СПРЯХТЕ ДА ПИША, ИЗТРИХТЕ ОТ БЛОГА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ,СЕГА И СТИХОВЕ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ПИША....НЕ, ТОВА НЕ....САМО ПРЕЗ ТРУПА МИ! НЕЗАВИСИМО КЪДЕ....
А З Щ Е В И
Д О К А Ж А ,
ЧЕ СЪМ
С И Л Н А !

А ЗА МОИТЕ ДЕЦА .....ОБИДИТЕ....ГОРКО ВИ!

СПРЕТЕ ДА МИ ВЛИЗАТЕ В ПРОФИЛА, В НАСТРОЙКИТЕ НА БЛОГА МИ...
НЕ ВИ Е СРАМ! СПРЕТЕ ДА МЕ ОБИЖДАТЕ, ЛУДИТЕ СТЕ ВИЕ, ТА И ЗЛОБНИ -ИЗЯЖТЕ СЕ ПОМЕЖДУ СИ -ДАНО! СПРЕТЕ ДА СИ ИГРАЕТЕ С МЕНЕ....ВИЕ НЕ СТЕ ХОРА ,ВИЕ СТЕ ПАПЛАЧ,БОКЛУЦИ!
НЯМАТЕ НИКАКВИ ДУХОВНИ ЦЕННОСТИ!НЯМАTЕ ЧОВЕШКИ ОБЛИК ! НЕ МИ ПУКА ОТ ВАС! МАЙНАТА ВИ! 
ПОСЕГНАХТЕ НА ДЕЦАТА МИ, НА МАЙЧИНОТО ЧУВСТВО!
ПРИЕМЕТЕ МОЯТА БЛАГОСЛОВИЯ ВИЕ ТУК НЯКОЛКО ВМАНЯЧЕНИ ЛУДИ СЪЩЕСТВА.....ДЕНОНОЩНО ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ .

- 01.08 23:51 - Злобата човешка няма грешка. Отбивка тя не знае, камо ли почивка!

Повръща ми се от дребните душици, за които е написано това. Не искам да съм на тяхно място, бих се чувствал много нещастен и жалък.esen се е кротнала за сега. Тя гони бройка коментари като феновете и пишат с по 3-4 ника...
абе цирк Буш е тук, вече ми става весело! От: marakesh
 - 31.07 14:54 - """""""" А тук те поздравявам за смелостта !
Силен човек си Ани ! Браво на теб !
На две полянки
се събрали пепелянки,
чудят се, умуват
на кого да послугуват.
На секирата решили
пак отрова да и пускат,
но момента изгубили
по добре да слушкат.
Че наточена и с здрава
дръжка яка и корава
душа секирата се слави.
Няма кой да ги избави
от заслужената сеч!
Щом трябва ще има кеч!








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5287517
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930