Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2014 18:06 - ОТГОВОРИ МИ, ГОСПОДИ !
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1442 Коментари: 4 Гласове:
4




image

С какво те разсърдих, Господи или просто си вече с Дявола? Епохата била на Антихриста, но само това ли? Защо никой не иска моята смърт, защо някой иска да страдам, да съм жива, за да страдам, защо? Имам грехове и аз като всички хора, няма безгрешни, но защо аз заслужих това? Дяволът ли в мене се влюби? Този хубав, красив ,елегантен черноок мъж, който постоянно сънувам не си ти, Господи! Той ми каза последният път в съня ми, когато взе мама  в розов влак към страшният съд  на сребърни релси, че не ме иска сега, третият път ще дойде за мене? Не си ти , Господи! А ти ли беше този, който в нощта, когато почти не умрях след тежка операция ме посети в съня ми изправен в черен плащ и нареждаше над мене свита на кълбо завита през глава в легло непознато-Ти, ще страдаш, цял живот ще страдаш, ще се гърчиш….Аз го молих, молих да ме пощади, не , не можело, така трябвало, беше свиреп, злобен, махаше над мене с ръка и нареждаше…Като че ли това му правеше удоволствие, да страдам, той не искаше смъртта ми, защо? Това не може да си бил ти, Господи, не може?! Но аз те питам, къде беше ти тогава, тогава и сега, когато цялото ми семейство се разпъва на кръст, най вече децата ми, къде си ти, нали помагаш на душите земни? Изпитания…що за изпитания са това –цял живот и с цялата ми рода? Родова карма при това май женска, имам предвид  как умряха мама, баба, прабаба ми дори. Какво изплащам и докога ще го изплащаме, та ние нямаме в рода убийци, престъпници, крадци…?! Ако ни се причинява от околните ,защо не само на мене, нали аз съм лошата?! За да ме заболи повече, за деца най боли, за майка ми както беше…Но ето пак стигнахме до там, че аз трябва да страдам. Посягах си безуспешно колко пъти, нека да ме няма да се успокоят нещата в родата ми, децата ми….да ме оставят на мира околните, клетвите, магиите, проклятията и орисията. Не искаш ,не даваш да умирам, искаш да страдам…това вече го правиш ти, Господи! Държиш ме жива, защо Господи?! А защо Дяволът го прави ми е ясно. Вампирска работа, храни се от болката на такива силни, като мене силни жени, такава храна е по сладка, нали? Докога? Кога ще се напие със сълзите ми и кръвта , та и на дъщеря ми, в която се всели самият Дявол? Не! Дъщеря ми не е наркоманка, тя е отровена от какво ли не тогава там в София и там в чужбина от така наречените ….Те не обичат да бъдат лъгани, мамени и то от такава хлапачка, беднотийка…Та нали им бе слугувница, да, слугите нямат право на възражения, само изпълняват и ако искат да се измъкнат или да изхитрят господаря си следва...Тогава получих есемес, че да се благодаря че ми я връщат все пак жива и сега разбрах защо. За да агонизираме- тормоз, вампирщина от тяхна страна в лицето на Дявола. Да се напоят, да се задавят дано в чужда, невинна кръв. Предупредиха ме да не се опитваме и навън да бягаме имало обори така наречени и за двете ни.  Но пък стигнах до там, къде си ти, Господи, къде беше и къде си, когато много такива Наивни момичета биват… посичани по този начин и семействата им. Не мога да си мисля друго освен ,че или си по слаб от Дявола, или си зависим от него. Бил си на небето, а Дяволът на Земята бил долу по близко до нас?! О, за тебе, Господи няма къси  и дълги разстояния. Или просто Ви няма, а хората вампирясаха, сами се унищожават по между си. Може би не съм права, защото няколко пъти някой ми спасява живота тук на Земята, все на косъм вися и по чудо оживявам ,но защо, аз не искам така да живея, не искам!!! Пак стигнахме до там, ти, Господи, си на едно мнение с Дявола-да съм жива и да страдам, много и много, и така да умра, но когато много съм измъчвана и страдала. Карма, съдба, о, нима? Та нали ти, Господи, пишеш съдбите, като цяло, ние хората тотално не можем да ги променяме. Та питам те, Господи и докога питам в стихове, проза, музика, клипове…в реала, в църквата дори, защо трябва да страдам, защо, защо?! Това не е ли вампирско, а и ти ли си  Вампир ?! Защо тогава Дяволът  ти надделява И в този случай ако ти си самата праведност и честност? Искам да получа отговор било дори в съня си. Искам веднъж завинаги да разбера как стават тези нещица земни ,небесни, карми, съдби, проклятия….и как ,защо хората се самоунищожават. Само не ми се оправдавай с възмездието, то вече не ме интересува. Кому е нужно това възмездие, след като вече дадена съдба и даден човек е сринат тотално или просто го няма и физически?! За да повярвам, че наистина имаш силата, която Дяволът няма ще трябва да мине време, през което аз може и да не съм жива, затова сега, докато ме има на този свят докажи ми, Господи, че те има такъв-обичащ и помагащ на хората. Докажи де! И вярно ли е това, че Господ прибира горе тези, които обича? Защо тогава ме мразиш, Господи?! Защо позволяваш на Дявола толкова много своеволия?! Светът е несъвършен. Повече от ясно е , но какво са тогава хората и защо ги има още, след като не са за този свят, за този живот. Чувам гласът ти, Господи-„Потрай, аз ще ги оправя веднъж завинаги -земните хора , които не се спряха и нямат страх и срам." Не се сетих. Знам, че ще съдиш яко, наред ще караш без да прескачаш-това тук му викат ПОТОП ИЛИ КРАЯ НА ЖИВОТА НА ЗЕМЯТА. Няма да го доживея и по добре.


image







Гласувай:
4



1. aip55 - Няма
24.08.2014 20:35
такова нещо Бог! Надявай се само на себе си!
Защото той не помага на никой, а само си гледа сеира, ако има такова отвратително същество господ въобще. Каква утопия, щял да раздава правосъдие след като умрем.....
От къде на къде ще ни съди и с какво право ще се разпорежда с нашият живот?
Докато си скрит в потайност и мистика, не мога да ти вярвам господе.....върви по дяволите и лъжи слабохарактерните и необразовани люде!

Силна изповед Анита, но подчини всичко на логиката си и не се предавай никога!
цитирай
2. batogo - !!!:)))
25.08.2014 10:06
Повечето хора са избрали по-лесния път - примитивния път на хищниците и жертвите. Хищниците са избрали да използват и тормозят, а жертвите са избрали да слушат и следват другите, вместо да познаят и следват гласа на сърцето и разума си. Избрали са друг да мисли вместо тях, друг да действа вместо тях и друг да носи последствията вместо тях. Избрали са да вегетират, вместо да мислят, творят и усъвършенстват себе си и средата, в която живеят. А от този техен избор последиците са това, което преживяват! Животът е непрекъснат процес от свободна воля, причини и последствия. Ти си силна жена, не се предавай!
цитирай
3. sekirata - Лесно се не умира, я!
25.08.2014 18:39
aip55 написа:
такова нещо Бог! Надявай се само на себе си!
Защото той не помага на никой, а само си гледа сеира, ако има такова отвратително същество господ въобще. Каква утопия, щял да раздава правосъдие след като умрем.....
От къде на къде ще ни съди и с какво право ще се разпорежда с нашият живот?
Докато си скрит в потайност и мистика, не мога да ти вярвам господе.....върви по дяволите и лъжи слабохарактерните и необразовани люде!

Силна изповед Анита, но подчини всичко на логиката си и не се предавай никога!


Така ще си умра с гордо вдигната глава,
а тез след мене ще се вайкат,стенат,
ще се чудят приживе де да се денат!
цитирай
4. sekirata - Въпрос е на характер и сила на духа,
25.08.2014 18:43
batogo написа:
Повечето хора са избрали по-лесния път - примитивния път на хищниците и жертвите. Хищниците са избрали да използват и тормозят, а жертвите са избрали да слушат и следват другите, вместо да познаят и следват гласа на сърцето и разума си. Избрали са друг да мисли вместо тях, друг да действа вместо тях и друг да носи последствията вместо тях. Избрали са да вегетират, вместо да мислят, творят и усъвършенстват себе си и средата, в която живеят. А от този техен избор последиците са това, което преживяват! Животът е непрекъснат процес от свободна воля, причини и последствия. Ти си силна жена, не се предавай!



Въпрос е на характер и сила на духа,
аз силна съм жена, не съм метла,
но много е боклукът, който газя,
падам, ставам...как да се опазя?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308728
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930