Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2014 12:23 - ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.11.2014 22:00


image

За кой ли път ми казваш,че много ме обичаш!
За кой ли път лъжата е в твоята уста!
За кой ли път ми казваш,че твое съм момиче!
Коя ще е поредната лъжа?
Очите ти лукави наоколо поглеждат.
Те търсят пристан свой. Усещам. Не си мой.
Момичето отсреща ти маха със ръка,
аз влюбена примигвам и мълча.
Но както си вървях за миг се спрях,
пред мен стоеше ти и каза ми:"О, спри!
Ти мое си момиче, не виждаш ли, кажи?
По него ти не тичай веднъж го разбери."
Защо?Докога ще мълча и ще плача?
Докога ще търпя всичко това?Така съм измъчена.
И вече знам. Няма да мълча. Няма да плача.
Ще ви кажа сега. Не съм сама.





image

Мислиш,че без теб
ще е пуст света?
Щом не съм до теб,
с мен ще е света!
Ще мога ли без теб,
щом като обичаш друга?
Ще обичам само теб,
нищо ,че мой не си!
Обичам,ще крещя!
Нищо,че съм пак сама!
Моята любов е силна.
Тя е искренна!
Бих дала топлина.
Бих сгряла най студеното сърце
да знаех,че на света
тупти за мен едно сърце!


Ще редактирам винаги и постоянно, след като никой не може да спре тези, дето ми преправят думите в стиховете ми-в случая лъжа и уста. За кой ли път лъжата е в твоята ...лъжа, го бяха преправили?! Защо сте толкова дребнави, завистници?! Нали достатъчно показно си надписвате гласове и пишете сами на себе си коментари за  постовете си! Дебели очи имате-слон да стъпи на тях!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308741
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930