Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2014 00:53 - Хора........
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1973 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тук получавам заплахи от няколко човека,
които си мислят, че като са в "Свободни поети"
могат да нареждат кой какво и къде да пише !
Отвратена съм!
Думата свобода явно вече означава-
ЗАТВОР И ЦЕНЗУРА!
Спирам да посещавам тези блогове,
ей,така мъртви са за мене тези ........!
Не че ги посещавах редовно,
но вече ме е гнус да поглеждам
дори нескопосаните им аватарни снимки!


Сбогом на тези самовлюбени индивиди
в този блог, та и в интернета!
Добре че поне нямам профил
и във фейсбука,
където стават по опасни неща от тук.
Поста ми е временен
и ще го изтрия във времето,
а тези сиви душици-
плагиати  и не само,
още сега ги забравям за живи!


"Анито, прекали.....Ще те докладвам не само тук................си толкова откачила,

Все едно, написаното от теб ще отиде, където трябва. Търпението ми беше до тук"




Гласувай:
11



1. born - Не обръщайте повече внимание на ...
29.12.2014 00:58
Не обръщайте повече внимание на нищожествата от това което заслужават ! Просто си модерирайте постовете. Поздрави и надежди за по-добра Нова 2015 година !
цитирай
2. sekirata - Ей, разбра ме един човек - непознат дори. А Вие лошите не можете ме умори!
29.12.2014 01:10
born написа:
Не обръщайте повече внимание на нищожествата от това което заслужават ! Просто си модерирайте постовете. Поздрави и надежди за по-добра Нова 2015 година !


Лепки разни в блога, в нета днес сноват,
възмездие ще има, не искат да го разберат!
Като щрауси във пясъка глави заврели ще умрат!
А ти born ми оставаш драг приятел, брат!

Благодаря за разбирането! Жив и здрав да си!
А
цитирай
3. dinkov - Динков
29.12.2014 01:17
sekirata - не се коси, все пак 'БЛОГ.БГ" е свободна територия. Идва Нова година, нова надежда, не може само гнусотии, ще има и красота. Весели празници и повече усмивки :)))))
Ицко
цитирай
4. sekirata - Ти го каза...."все пак"
29.12.2014 01:38
dinkov написа:
sekirata - не се коси, все пак 'БЛОГ.БГ" е свободна територия. Идва Нова година, нова надежда, не може само гнусотии, ще има и красота. Весели празници и повече усмивки :)))))
Ицко


Ще, ще ,ще....дано ЩЕ ...ИМА...
но нещо вървим не, а затъваме.........
цитирай
5. lidis - Аз съм под тормоза им 5 години, всеки ден!
29.12.2014 02:09
Откачената метреса на издателя пак е в криза! Не обръщай внимание на мутресите и издателите им мутраци и наркочорбаджии самонарекли се свободни поети в блога!
Светли празници, Анита!
цитирай
6. sekirata - Куцо и сакато твори, въпросът е кой с горната си глава и кой с долната
29.12.2014 02:13
Сега ще чакаме и "футболистът" Бат Бойко да издаде стихосбирка

Сега ще чакаме и "футболистът" Бат Бойко да издаде стихосбирка,
а защо не и роман. За ефенди Местан и Доган оставям тетралогия и сериали-сапунки в по нов вариант . За червените и масата проекции на всички разноцветни
остава -

Па-дьо-дьо от балета "Лебедово езеро" (откъс)

http://www.youtube.com/watch?v=EzXuydmWazU

Как забравих Пайнерци!
За тях си остава хита на Азисчо-кандидат депутата-

http://www.youtube.com/watch?v=YFAbHqd6Y_Y
цитирай
7. анонимен - Кои са, я ги кажи, че както съм набрал ...
29.12.2014 05:19
Кои са, я ги кажи, че както съм набрал инерция да отвея и тях. :)
цитирай
8. sekirata - Liberta- понимаете,"друзья" --Бесплатные поеты....хи!
29.12.2014 23:24
kushel написа:
Кои са, я ги кажи, че както съм набрал инерция да отвея и тях. :)


Liberta- понимаете,"друзья" --Бесплатные поеты....хи!
2009 когато ГРУПИЧКАТА ми изтриха блога най големият тогава тук след това се научиха как да си качват бройката на прочели постовете и да си пишат сами коментари,та тогава 2009 бяха същите тези хора и винаги използват хора от града МИ.Бяха същите хора които и сега ПАК МЕ ПОДХВАЩАТ!


Но причината е И друга

АЗ ТВОРЯ В РИМИ И КАТО ТОГАВА ОТ СКОРО ТУК ЗАПОЧНАХ ДА ОТГОВАРЯМ НА КОМЕНТАРИТЕ В РИМУВАНИ МОИ СТИХЧЕТА-МАЛКИ,НО ЯВНО ГИ ДРАЗНИ! Особено тези Свободни поети,които са точно онези тогава които ми изтриха блога 2009!По същият начин действат и сега със заплахи и упражняване на сила и власт,кой с любовниците си,кой с роднини,кой с приятели....Е,да дават ,все тая.Знам само че ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА-един ден, а аз си имам мои лични проблеми,така че тяхната злоба и завист ,хулиганство ...ще свърши един ден по най непредвидим начин.Само гледайте аз няма да съм тук, а може и да не съм жива,но все тая. Горко им!
цитирай
9. sekirata - Всичко се купува,но не и моята СВОБОДА!
29.12.2014 23:30
lidis написа:
Откачената метреса на издателя пак е в криза! Не обръщай внимание на мутресите и издателите им мутраци и наркочорбаджии самонарекли се свободни поети в блога!
Светли празници, Анита!


Когато нямат друга сила,
действат с силата-Резила!
Нищо общо нямат с свободата,
но знаят как,къде да вдигат си краката!

Майната им!
Да се оплакват все тая ми е!
Не могат да творят, а само да РЕВАТ!
цитирай
10. sekirata - Сега е колко часът 23.33 ,но след нейното посещение на блога ми 22.32 НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ВЛИЗА В НЕГО
29.12.2014 23:34
Последни 20 регистрирани посетителя
22:32 - sestra
16:57 - begetron426
16:40 - buenogan
11:07 - born
09:34 - felixedmundovich
09:05 - sestra
08:14 - blackpredator
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308438
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28811
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930