Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2015 19:52 - ИВАНОВ ДЕН
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2405 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 03.12.2017 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ИВАНОВ ДЕН НА БИВШИЯТ СИ ЧЕСТИТЯ С МОЛБА ДА СПРЕ ДА КАНИ ЗА МЕН СМЪРТТА

image

"ОТ КАЛ ДА Е, ИВАН ДА Е",
 НО ТОЙ ЗА МЕН Е ТИНЯ, БЛАТО........

image

image



ИВАНЕ, ИВАНЕ, БРЕСТОВСКИ  ДОН ЖУАНЕ

Колко си различен,
различен, неприличен
и името ти кално,
но с поведение бално!
Говориш,като женичка,
искаш да си мужик,
но носиш си пиличка
и селски инджик!
Самочувствие голямо,
мераци големи,
но когато остарееш
увяхват без време
помисли,мечти
за жени жрици.
Не мога да те жаля,
не искам да се паля,
върни ми младостта,
спри майчини тегла!
Не можеш то се знае,
затуй душа не трае,
късно е да прощава,
стоп червено дава!

Докато съм жива ще го "благославям"
и ще проклинам онзи ден печален,
когато станах негова жена,
защо ли сторих го не знам това?!





Певици две били сме, да умрем-
аз и дъщеря ни с негов ген,
а синът ни е зомбиран долу
във Пайнерска губерния-соло
пее неговата тъща,
изнудват го да им направи къща.
Днес било Иванов ден,
иска му се да е супермен,
43-та е роден,
кани смъртта за мен!
Най лесно ще ме умори
чрез моите деца добри,
които жертва са на чужди хора,
и на баща си, Цецка-негова изгора!



ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ ДНЕС -
ИВАНОВ ДЕН!

Честит да бъде този имен ден,
с радост, любов обграден,
празнувайте и се веселете,
и мене със добро помнете!



Весели, добри бъдете
и със здраве се помнете,
че любовта е много кратка,
измамна с истината в схватка!









Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5282172
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28693
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930