Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2015 08:44 - КАКВА ЖЕНА, КАКВА....ДУША!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1512 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Каква жена!
Каква душа!
Нежно чурулика на ушето!
Мед ми капе на сърцето!
На седмица по пет стотака,
навън в колата за още чака!
Що банкоматни карти и извадих,
що документи и преправих,
не мирясва таз жена,
яде и пак гладна била!
Много гладна е за пари
и за марки разни коли!
Гладна е и   за любов,
но щом съм само с пълен джоб.
А щом съм аз без пари,
плаче, главата я боли,
температура имала - гори,
но не я бърка да крещи,
да благославя майка ми!
Навън е хрисима, добра
не можеш каза, че е зла.
Но ако видиш мене...
бях сто кила,
а сега съм петдесет -
бера душа!
Не ме пуска в нейното легло,
през час си сменя долното бельо.
Прането много я нервира.
Не готви!
Само пици ми сервира.
Но има си един герой
и то приятел мой!
А песента една -
"На мой приятел си жена"
сам си пея през нощта.
Обичам таз жена,
дава ми тя свобода
на тялото и на духа.
Кой ти гледа тук греха.
Семейство сме и то голямо,
какъв сме пример само.


Семейство за пример !






Гласувай:
4



1. litatru - ;(
28.03.2015 10:01
Ех , изневери, ех, пари!. Това Светът ще умори, а любовта ще изгори!
Така е било, но сега е по- зле. Дано не дойдат Содом и Гомор.
Поздравление за прекрасното съчетание между музика и стих!
Литатру
цитирай
2. sekirata - Благодаря,друго си е изневярата!
28.03.2015 11:41
litatru написа:
Ех , изневери, ех, пари!. Това Светът ще умори, а любовта ще изгори!
Така е било, но сега е по- зле. Дано не дойдат Содом и Гомор.
Поздравление за прекрасното съчетание между музика и стих!
Литатру


Чувстват се по качествени,мили,
когато са изневерили! :)
А


цитирай
3. sekirata - !
29.03.2015 01:05
http://www.youtube.com/watch?v=-2cim187iwY

KONSTANTIN FT DESI SLAVA - BOLKA V MINUTI

Прилича ми на една гръцка песен,както и аранжимента и, не се сещам за заглавието и, но текста е много сполучлив,ще ми се да не е превод :) Клипът не е достатъчно подходящ и на ниво,еротиката е малко гнусна. Десито май ще спаси Пайнер,но докога ли? :)

Това не е просто хит,Коцето алармира че е зле,в дупка е-страда,не го играе,личи си. Това е вече песен и изпълнение,защо ли,познайте?! Човекът си обича "онази"-знаете коя и пее с голямо чувство меко казано. Въпреки всичко без Десито не би се получило това ,което е сега и е шестица! Тя е певицата от жените....там!
цитирай
4. sekirata - На мой приятел си жена
26.12.2015 01:37
На моя приятелка си мъж


Все тая,ако не си носиш главата куха на раменете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243823
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031