Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2015 22:55 - ОТ ВСИЧКО ПО НЕЩО И НАКРАЯ НИЩО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
2



 ОТ НИЩО НИЩО

sekirata - По голяма простотия не бях чела,дори не го изчетох до края.НЕЛЕПО И ПРАЗНОГЛАВО,ДОРИ НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ТОЗИ ПЪТ ДА ПРАВЯ АНАЛИЗ,САМИ ПРЕЦЕНЕТЕ,АКО ГО ПРОЧЕТЕТE.ПЪЛНА ОТВРАТ!Пуснала го потребителка нарекла се някаква52, ама то по добре да се нарече-никакава! 



"Не спя.Но мога да сънувам... Безсънна съм. Защото, знаеш ли, без теб леглото ми е толкова огромно... Възглавницата тъжно си мълчи. Чаршафите са сънени и голи. Не ми достигат двете ти ръце, които да ме скрият в топлината си. Часовникът отсреща си преде една безкрайност от минути в мрака. И аз се мъча някак да заспя, но устните ти ме побъркват.А ги няма... Една ужасно шумна тишина, безкрайна, синя, тежка и голяма превзема тялото ми. Вместо теб. И вместо тебе дълго ме целува. Докосва нежно голите ми рамене и много влюбено по тях танцуват два лунни лъча. Нежни светлинки. Чертаят тънки ивички надолу... И, знаеш ли, ужасно ми се спи. Обаче ето - аз без теб не мога...Карибиана"

 

"Не слагам захар в думите. Горчат. Не хленча за откритите си рани. И щом се озова на кръстопът, най-трудния маршрут ще хвана. Играя себе си. Най-трудната игра. Без грим и без наизустен сценарий. От своята така добра съдба получих най-жестоките шамари. Понякога изнемощявам в своя път. Понякога се уморявам в тиха вечер. Не слагам захар в думите. Горчат. Как лесно би било с едно пакетче. Но как да те излъжа, да сладни? Лъжата ще ми тръгне по петите. Знай, истината често ни горчи, но всъщност е единствен подсладител. "от нета

Хайде разберете какъв трябва да си ,за да си пуснеш в този вид пост та дори и в sibir.bg? Хем от нета ,хем Камелия, а кавичките трябваше аз да ги сложа! За съдържанието на стиха да не говорим, а и написан не като стих в куплети!

Първо,драга,сложи си тази сутрин захар в кафето и се събуди,защото явно пак нямва да ме разбереш и ти и другите като теб ,дето не спират да пускат постове на изуй гащи без смисъл и съдържание подобаващо на собственик на блог,казах дори в този сайт,който не е специално за поезия. Ако го пиеш горчиво по добре,че ще ти стане още по горчиво след моят пост,който явно няма да ти се понрави.В думите захар не се слага дори и да се подразбира смисъла не е художествено и логично така да се пише-твори.Виж да горчат думите се понася,но след думи със захар не върви.И как го изчисли пък едно пакетче точно захар? Абе вие сте луди! Та даже и го повтаряш ,това ако не е нахалство,здраве му кажи.Хем неправилно,хем се повтаря.Гръм.Истината била подсладител,пък и горчи?! Ако тази истина има уши и те чуе ще те унищожи така истинно,без кафета и подсладители.Няма как лъжата да ходи по петите ти,поне така не се изразява в художествено творение ако това е такова!Пак повтаряш и се натрапваш,че трябва и да лъжеш,творецо,мигар не го направи вече ? От началото на творението си лъжеш! Съдбата ти била добра, а си получил, творецо, жестоки шамари. Ами аз не знам красиви и добри шамари!Виж добра съдба по разбираемо е .Щом се озовеш на кръстопат? Та ти си в задънена улица ,нелогични изречения,не си на ясно кога къде си икакмво плавиш ,усещаш и после го пишеш -хвърляш на куп -хаосно.

Не играеш със себе си,съдбата играе -тя е играч, а ти си ДРАСКАЧ!"

Камелия 



image


Аз пия дълго кафе със захар.
И критикувам драскачите.
sekirata



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242880
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031