Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2015 22:02 - СРАМ, БЪЛГАРКИ! ПОЕТЕСИ, СРАМ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 330 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.01.2016 12:30


Или греша?
Нямате нищо българско!!

Прокъсана A+ A- Написана на : 2012-06-03 08:45:32
Бодеш, като камък в обувка прокъсана -
ти го вадиш, а той се намъква обратно.
Идваш тук, поставяш маска навъсена
и се чудиш защо с мен не ти е приятно.

Затъмняваш стъклата на моето време
подновяваш на лакти старите кръпки.
Над сто ризи уших ти… и вече боли ме
бод до бод е в сърцето - кървави капки.

Да не беше замръквал тогава в нощта,
да не бях ти давала подслон… и снага!
Да не бях осветявала и път със свещта,
онзи път, който стига навътре в душа.

Не чу „Моминството ми остави” дори,
нахълта в миг в сърцето… и в онзи кът.
Навярно по друго би било, да бях в зори
бележка аз открила „Вече съм на път”.

Но ти остана, продума ”Тук ми е добре”
сам леглото си постла, с платно от лен.
И от тогава в обувката прокъсана боде…
Боде, ала не искам нова… тази е за мен!



06.11.2011
цикъл "Черно перо"
Етчи - Анета С.

 

КАКВА ГЛУПОСТ!

ЕДИН РЕД НЯМА СВЕСТЕН ТУК ,НИТО РЕАЛНОСТ, НИТО ЧУВСТВО, НИТО СТИЛ, НИТО...АБЕ НИЩО НЯМА! ЖАЛКИ,БЪЛГАРКИ СТЕ НЯКОЛОКО УЖ БЪЛГАРКИ,НАКЪСАХТЕ ,ПРОКЪСАХТЕ СЛОВОТО НИ! КАК НЕ ВИ Е СРАМ! ОТ МЕРАЦИ ДА ТЪРГУВАТЕ,ДА ПЕЧЕЛИТЕ С НЕЛЕПОСТИТЕ СИ!image 

 

ИЛИ ТУК,ТО ТУК НЯМА И ЗАГЛАВИЕimage

На Ангелина Александрова  поста ли стихът ли?! Трябва да врачуваме,хи!

Lila, 71 

Ще поседна пред къщи, ще запаля цигара,

ще се питам защо, как до тук я докарах,

ще мълча под листата, ще поглеждам през нокти,

след това ще си сложа усмивка – намордник.

Нищо няма да спре, нищо няма да свърши,

само малко небе във сълза ще избърша.

Аз съм малко човече с огромна умора

и измитам, измитам листата от двора.


Мойте птици са млъкнали своята песен.

Ще поседна отвън. И отвън ще е есен! 

 

И така не се разбра есен ли е или ще е есен,защото има значение  при измитането на листата?! Колкото до твоята песен, аз не я чух, не яусетих,нито птичи ята,птичка дори?!"Малко небе във сълза ще избърша"- Как ли става, в салудничава глава само и помисли!? И то пък малко,ужас!На всичко отгоре се и погреба под листата и през нокти ще поглеждаш ? Абе,вие сте луди! Поне си направи "маникюра".Кога направи 71 години?!  Разбирам ,че това са фантазии и сравнения, но защо толкова далечни ,салудничави,това ли е поезия за Вас?! Ей,ако се събуди да речем Христо Ботев ще Ви стреля!Няма ли опасност ,като запалиш цигарата пред къщи както казваш да запалиш листатА под които си?! Резил,що се не скриете?! Жалко за културата ни, за поезията, за всичко...НЕ СМЕ НАРОД!!!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5303349
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28797
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930