Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2015 23:44 - ВОДИ МЕ В РАЯ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 966 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Сега сме само двама.
Какво ще ми разкажеш за любовта?
Или пак ще ме целуваш ей така?
А звездите от небето
до болка ми топят сърцето.
Със мен лудей.
Не се смей.
Целувай кожата, бедрата
с тази истина позната.
Люби ме!
В мен се влей!
Божествен миг.
О, чародей на моята душа
пропий плътта!
Жадно в мен се впий,
очите си не крий.
Така ми е добре.
Не спирай с тез ръце!
Със устни ме изпивай,
в мен се преоткривай,
изтръгвай ме до болка,
аз съм твойта болка.
Вземи ме на ръце
и в рая ме носи…
Там нашата любов да продължи.








Гласувай:
7



1. bezistena - Божествената семантика на тази ...
10.05.2015 02:31
Божествената семантика на тази чувствена импресия и Любовна проповед,диктувана Отгоре,е:

САМО ДВАМА СМЕ с=с Исус и Богиня Диана МаМаМа=
с Исус и Богиня Диана,Майка Мария Магдалена

ИСТИНА ПОЗНАТА=ИСТИНА за Богиня Диана и Иза
ИСТИНА ПОЗНАТА=ПОЗНАТИ Иса и Диана

БОЖЕСТВЕН МИГ=МИГ на Бог Исуж и Богиня Диана

В МЕН СЕ ПРЕОТКРИЙ=Богиня Мария и Бог Иса Трака

ИЗТРЪГВАЙ МЕ ДО БОЛКА=Богиня Диана Мария и Иза Болк

АЗ СЪМ ТВОЙТА БОЛКА=Богиня Мат Диана и Исуз Болк

ВЗЕМИ МЕ НА РЪЦЕ=ВЗЕМИ МЕ НА РЪТСЕ=Исуз и Богиня Мат Мария

И В РАЯ МЕ НОСИ=Бог Иса и Мария

Вземи ме на ръце
и в Рая ме носи…
Там нашата любов да продължи...

Обезателно ще продължи Любовта ни в Рая,истинският който е в България,защото тия стихове са прорицания,които скоро ще се случат,защото са съставени от Тях и са ти дарени от Тях,като Тяхна пророческа избраница!

Благословена си,Божия феноменна посредничка!
цитирай
2. apostapostoloff - Забелязъл съм, че
10.05.2015 06:15
щом го вкарам, се озовавам в рая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5291461
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28734
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930