Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2015 18:59 - ЩЕ ПИША
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1146 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 30.12.2018 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За птички и цветенца ще ви пиша,
макар че българското в нас издиша,
ще пиша как обичам и за морето,
в което се оглежда тъй небето,
че очите мои стават сини,
а не червени от болки незрими.
Ще пиша колко здраве,щастие ми дава
нашата Родина, млада, права
как си останах и до днес
не посетила ни един конгрес
на разни партии, политици,
бизнесмени, зли езици...
Ще пиша за дребни душици,
не, сгреших, хора комици,
които образи са трагедийни,
но ни разсмиват с хватки силни.
Ще пиша как всичко си имам,
как цъфтя и розовея,
как не искам още да имам,
как мога и все още пея.
Ще пиша и за своите чувства,
запазени до днес,изкуства
как доста овладях,сама
не съм ще пиша, но…греша!

поезия и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama


https://www.youtube.com/watch?v=Z3SUV6P_pFo

sekirata Shte doide Vidov den

https://www.youtube.com/watch?v=5mon3GeupW8

sekirata Zlobata choveshka

https://www.youtube.com/watch?v=Hk1VRrLJi2o

sekirata Shto sekirata seche

https://www.youtube.com/watch?v=zC2C1uwIePo

sekirata Zov









СЪС СТАРА ДАТА-


Какво ли искате от мен,
свирепи вълци и вълчици ,
Не съм видяла бял ден,
ни делничен, нито празници ? !
Давите се в кръв невинна,
манипулатори и душеядци,
посягате на рожба свидна,
лешояди, човекоядци !
Защо кажете да не пиша ?
Кому аз преча, кой издиша ?
Не съм ни крала, ни убила,
не съм красавица, не съм горила,
но вярата, кръвта си пазя,
макар че в локви тиня газя
не измърсена, отвратена
с душа ранена , не сломена !
Недей ме пипа, не мърси ме,
да дишам моля остави ме,
злодей , поганец , дявол , глист,
къде си слънчев ден лъчист ?
Ранена болката си пия ,
сълзи си в лозов лист ще свия ,
ще се издигна , ще се изсмея
на простотията човешка. Смея.



image











Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
31.05.2015 19:58
sekirata - пиши и хич да не ти пука от кофти коментари. Некадърниците и глупаците не можеш да ги спреш. Важното е, че можеш да пишеш и има какво да кажеш. Останалото... не се притеснявай, ще има кой да те чете.
Поздрав.
Ицко
цитирай
2. sekirata - Благодаря,разбира се не ще се спра....
06.06.2015 19:09
dinkov написа:
sekirata - пиши и хич да не ти пука от кофти коментари. Некадърниците и глупаците не можеш да ги спреш. Важното е, че можеш да пишеш и има какво да кажеш. Останалото... не се притеснявай, ще има кой да те чете.
Поздрав.
Ицко


....докато все още нужда имам,
никого не гоня, не настигам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242941
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031