Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2015 12:26 - ЗА СЪВРЕМЕННАТА ПОЕЗИЯ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 863 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image

Върху гроздове как ще ми легнеш?

Под Луната как ще сребрееш?

Празни думи безмислени лееш,

кърмиш себе си,Боже,как смееш

да убиваш на думите смисъла

в родната българска реч,

ти на Дявола си "уйдисала",

кой позволява таз сеч?

Самочувствие болно ти имаш,

в поезията тук ни сервираш,

думи без смисъл,без тон!

Нямаш ли си камертон?!

А.Х.Т. sekirata пита-

Силва Грийн
/dakota/

"С родители като Дон Джонсън и Мелани Грифит Дакота е родена на бъде актриса"-
Не говоря за тази Дакота. Тази за която пиша няма артистични заложби, а плагиатски, да, както  и владее разни "езици" ! :)

"Върху зрелите гроздове
лягам,
под луната сребрея
 -забравям се
и очите затварям...

Огнен дъх ме изгаря
в тялото ми вселява
дива страст на вълчица.
Пръска гроздето -стискам го ...

Хищното ми те иска.
И разлива се,
в тежък пурпурен писък..."

Това било любовна лирика?!
Не реалистично!
Няма как да легне върху гроздове,
под луната ставаш жълта,златна,не сребърна!
И не езадължително да затваряш очите си,
след като си отворила устата си до безбожие!
Дъхът няма как да всели страстта,
просто или я имаш или не!
И то пък вълчица,
при това животно хищното е повече от страстта.
Първо гроздето пръска , а после го стискаш,
ама че сбъркана работа?!
А,стигнахме до нашето-хищното,
а къде остана страстта?
Разлива се-добре,
но защо в писък-стана и птица ли
или птица видя....до вълка?!
и.т.н.
Не го пуснах цялото и творение,но това е поетеса която я
тачат от вереме оно  ито сайтове художествени,
а нейното просто е превод,превод......от тук и там взимано и ни сервирано!
Накъсано,без смисъл,
явно с...умисъл!


Не че съвременните поети-мъже са по свястни!

 

Днес денят не е такъв,

секирата не пуска стръв,

анализирам,съобщавам,

вярна на себе си оставам!



Не водя война с Вас,
аз просто съм в час,
Златке, разбра ли,
забрави ли ме? Едва ли!

image

image

Дъщеря ми за жертва хванахте,
от греха си не избегахте,
целите се по най милото,
отровно ви е жилото!
Ако не се спрете во време,
чака ви тежко бреме!




Гласувай:
7



1. sekirata - 1. sekirata - http://sekirata/...
17.03.2016 18:41
1. sekirata - http://sekirata/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
18:32
http://sekirata/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421

При това този ми пост има "значка" както им викат някои,защо е избран, а сега не ставал?! Не може аз да печеля четци като пиша за такива нещицза и особи,нали така?Ясно.Ще пишем само за кученца и тревички!
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - 1. milady - анита, здравей, Честита ...
18:33
1. milady - анита ,здравей ,Честита Баба Марта първом ,и здраве за всички, мила!!
02.03 16:49
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...
цитирай

Изтрий
2. lidislidis - Навярно я дразня, че имам повече читатели. Заради това изтри и първия м блог...
02.03 20:57
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!
цитирай

Изтрий
3. sekirata - Аз не търся ничия помощ за нищо,нито спонсори..хи! А шоколад обичам ,но само горчив.
02.03 22:01
milady написа:
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...

цитирай

Редактирай | Изтрий
4. sekirata - lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?!
02.03 22:14
lidislidis написа:
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!


lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?! Та аз дори и не съм уведомявана за това списание и да плача ли сега?! Който го може го може и в списания и без тях.Това са връзкарски изяви и паралийски, а не на хора кадърни.

Красива вечер и сияния-северни!
цитирай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5305749
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930