Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2016 10:44 - СПЕШНО. АДМИН,ПИША ВИ ОТ ДРУГ АЙПИАДРЕС,ОТ ДРУГ КОМПЮТЪР
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2079 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ОТ МОЯТ НЕ СТАВА,

ИЗПИСВА МИ ЧЕ БАЗА ДАННИ ОБНОВЯВА.

НИКОЙ НЕ МЕ Е УВЕДОМИЛ, ДАЛИ СЪМ БАН ИЛИ НЕ-

ЛИДИС ТВЪРДИ,ЧЕ И ТЯ Е СПРЯНА.

НЕ ЗНАМ НА КОГО ДА ВЯРВАМ ВЕЧЕ.ЩЕ МИ ПИШЕТЕ ЛИ,

ЩЕ МИ КАЖЕТЕ ЛИ КАКВО СТАВА  С МОЯТ ПРОФИЛ ОТКАКТО СЕ РАЗБРА,

ЧЕ СИ ПИША С ЛИДИС И ЗАЩО, НАЛИ ВСИЧКО Е ДЕМОКРАТИЧНО.

МОЛЯ ВИ ИЗВЕСТЕТЕ МЕ ЗА ДА НЕ НАБЕДЯВАМ БЛИЗКИТЕ СИ,

КОИТО ЕДВА ЛИ СЕ ЗАНИМАВАТ С ЛИЧНИЯ МИ ЖИВОТ.

НАДЯВАМ СЕ НА РАЗБИРАНЕ И СЪДЕЙСТВИЕ!

АНИТА 
sekirata


2009 когато си писах с Лидис пак бях изтрита и след това и Лидис. Какво става?!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - ДОБРЕ ДЕ, АМА КАК САМО ЗА МЕНЕ СЕ ОБНОВЯВА-ЗА ДОМАШНИЯ МИ КОМПЮТЪР?!
18.01.2016 10:48
Здравейте (ново)
На главната страница на блога ясно пишеше, че базата данни се обновява.
Изпратено: 10:45 От: blogbg
цитирай
2. neznayko - Кукита
18.01.2016 11:07
Щом от друг компютър проблеми няма, значи причината е в твоя. Предполагам, че виновника са бисквитките. Изтрий ги и пробвай пак. Може и с външна програма да го направиш -> piriform com/ccleaner/download (сложи точка пред com)
Безплатната версия е напълно достатъчна. Само след като я инсталираш отиди на Възможности - Наблюдение и махни всички отметки.
цитирай
3. anin - Здравей, адашке!
18.01.2016 11:14
Спокойно, не е бил само при теб този проблем.
Снощи и аз опитвах от мобилния да влезна в Блога, изписа ми че База данни се обновява. Сега на ЛС си писахме с една приятелка, и при нея е било така...
цитирай
4. aip55 - Привет!
18.01.2016 11:55
И при мене се обновяваше. Мисля, че това е нормално, като имам на предвид помпаджийските функции на някои блогъри! Разбира се, че трябва да се контролира състоянието на сайта от време на време. Поне така аз мисля!
цитирай
5. rozasaronova888 - Не е само при теб
18.01.2016 17:36
И при вчера се изписваше,че базата данни се обновява. А днес влизам и ... о, чудо! единият от постингите ми, постнат поне 20 пъти едно след друго! Как става това?
цитирай
6. sekirata - БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО МИ ПИСАХТЕ,ОДОБРИХ ВИ КОМЕНТАРИТЕ,
18.01.2016 22:30
ДА СЕ НАДЯВАМ ЧЕ ЩЕ ГИ ПУСНАТ ------ТУК?!

Обновяването НЕ ЗАВИСИ ОТ МЯСТОТО КЪДЕТО СЪМ АЗ! НО ИЗГЛЕЖДА В МОЯТ СЛУЧАЙ ЗАВИСИ ,ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ ПОСТА МИ ЗА ОНЕЗИ ДВЕ КАКИ -ХРИСТИНКА И ЕЛИЦА ПАК за кой ли път Е ИЗТРИТ-И ТОВА ЛИ Е ПАРАНОЯ ,поетесо,дето ме обиждаш на лични!

Искам да знам как в блога стоят постове с мръсни думи,
не само коментари, а аз преча с някаКви
анализи на стиховете на такива "голями"
поетеси като Пловдивската Христинка -
в чужбина подвизаваща се сега и Елица,
която едно време ми се правеше на приятелка.
Това е ..........НЯМАМ ДУМИ!

Ето това било обидно-смешна работа!
Обидно ми е да се жалват постоянно от мене набедени поетеси и да карат модераторите на туй онуй срещу мене,то това няма да се спре-ПО ДОБРЕ СПРЕТЕ ТЕЗИ КЛАСАЦИИ,КОИ ДА СА НА ПЪРВА,ЩОТО ЯВНО НЯКОИ СЕ ИМАТ ЗА ГОЛЕМИТЕ ПОЕТЕСИ И -ЖЕНИ! ПА И МЪЖЕ!

От трънка на глогинка, от Елица на Христинка...пУетеси?!

Този ми пост е отзвук на споделено от сайтовете в нета ни . Една нощ едната от тези дами е вилняла в профила на sekirata. Някоя си Христина Николова Пловдивскa Другата Елица Ангелова жена на 35 год. Ами то е ясно че е жена щом е с женско име.Добре са се изписали по сайтовете и двенките,но нямат грам срам и си помпат постовете, крадат поголовно теми, сюжет и изрази. Представете си,че Христо Ботев в един от тези сайтове няма такива хилядни посещения както те от 06.01.2016 до днес 12.01.2016.Чудя се на безочието на тези българки, наречени поетеси?! Вече май спирам да се чудя, явно че поeтесите наши са оперирани от срам и свян, морал! Свързани са с модове, администратори де по паричен начин, де по личен, що не и по любовен. Едната е заявила, че е жена на 35 години-не е страшно нали, става! Не е бабе, като sekirata!
Ето стихчетата им . Аз ще извадя само по няколко израза,то иначе ми трябва цяла нощ да ги анализирам и критикаря.Разбира се мнението си е мое и си го споделям публично по член 39 от Конституцията на България в която гласи,че всеки български гражданин има право да изразява устно,писмено свое мнение, становище ,с думи,рисунки....Така че някои да не се правят на "ощипани моми"!

Аз идвам Елица Ангелова Поезия

07.01.2016

Душата ми на пръсти се повдига -

едва докосва твоята душа.

За повече един живот не стига,

защото съм под други небеса.



И като двата полюса различни -

началото и края на оста,

приехме невъзможното обичане,

нов образ дадохме на любовта.



Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".



06.01 .2016 - Настроение

Елица Ангелова жена 35г Поезия

Прочетен: 5721

Приличам на безжизнено море.

Не идва вятър - да ме разтревожи.

Немеят опустели брегове,

смутени от една любов отложена.



Не идваш вече. Облаците слизат

и потъмнява морската вода.

Неловко някак ме прегръща бризът

и носи само свежа хладина.



Не виждам нито гларуси, ни чайки.

По пясъка и стъпки не личат...

Спокойно ми е - чак до отчаяние.

И като риби мислите мълчат.



07.01.2016 МАГИЯТА Е В ТЕБЕ...

Пловдив Христина Николова Поезия

Прочетен: 7568

Магията?

Не спирай да я търсиш.

Съдбата ще те срещне с нея.

Повярвай и ще ти се сбъдне.

Магията ли? Тя е вътре в тебе.



Обичаш ли?

Продължавай да обичаш.

Вселената с Любов ще ти отвърне.

Прощаваш ли? Ами, прости си!

И камъкът в сърце ще се превърне!



Започвам от най гадното сравнение на Христина Николова Пловдив с напомпени посещения гонещи осем хиляди?! -"...И камъкът в сърце ще се превърне"-освен че е клише, не е за в поезия , а и не е реално,не е логично! "Магията е в тебе" -това е краднато от поне десетина творци и не по този начин използвали го.Това насичане на стиха,което прави секирата го има и тук, ето защо е стояла цяла нощ в профила на секирата тази пловдивска "хубавица" Христинка. Иначе смисълът,темата е повече от тривиална-магията била в нас, ами и песен дори има такава! В която певицата също зове да обичаме ,че ще ни се върне. Не само Нелина, която кара сърцето си да пее и споменава за скала. Защото Христинка превръща камъка в сърце.



Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум

Има и други примери, но нека да видим и другите две творения-писания.

Елица Ангелова по същият начин СЕЧЕ, но и двете се придържат към изказа на секирата и изложението.С тази разлика,че при тях си личи,че е КЪРПЕНО, защото на много места се губи смисъла и това ги излага, че не е тяхно вдъхновение. "Аз идвам" а пък повдига души-това е салудничаво, драга! Не една поетеса е искала от секирата да и подбере няколко от стиховете си и да им ги препоръча за еди къде си. Познат трик. Защо ли, повече от ясно е ,че тези поетеси, като тези двенките не могат да преценят кое е хубавото,сполучливото, нямат качествата да подбират и да творят дори. Затова и закърпват тук там с някоя взета дума, идея не само от секирата.Тези душици си служат и с техники, за да лансирват "поезията" си, без срам и свян. Разбира се че това дразни, но не бройката, помпенето на постовете им, а дразни най вече кражбата на чужди мисли и Чувства НАЙ ВЕЧЕ! АМИ ДРАГИ, СЪЗДАЙТЕ СИ ГИ ИЛИ СТЕ БЕЗЧУВСТВЕНИ, ОСВЕН ИЗЧЕРПАНИ, КАТО ТВОРЦИ?! А като жени?

И ето- душата се повдигала...Дрън, дрън!

Така щяла да докосне другата душа,само така ли може да я докосне и как си го представяте това Докосване на души?! Още повече, че душите имат и пръсти според авторката -хи! Хем невъзможно обичане, хем го приели?! Ами то просто вече не е обичане. Любовта няма много образи, тя е една или я има или не, драга ми Еличке!

"Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".

А това е пародия, никакава смисленост и кой ще каже на кого добре дошла не се разбира. На крилата, на ангела или на авторката? Не е поднесено смислово! Личи че е КЪРПЕНО, ОТ ТУК И ТАМ ВЗЕТО, но някой там бе написал,че с нейният ник ще закичва самозваните поетеси,ами тези двенките какви са? Но така е -Всеки се прави че разбира от поезия. Как не се научихте, че няма точно определение за поезията,тя е доста индивидуална, но има писани и неписани закони при писането и които не може да се пренебрегнат,не само чувството,което най много липсва на нашите творци и тези две дами, ами и смисловост, реалност. "Любов отложена" е, това вече минава границите-нито е смислово, нито поетично!"Не идваш...вече", но защо вече,тъпо е , драга!? И защо хем неловко те прегръща бризът, а се жалваш един вид че само свежа хладина ти носи, ами кво да ти носи -любов,секс?! "Настроение" това не е за заглавие на изписаното ти творение. Много сечеш, драга, един ред и бум точка. И секирата го прави, ясно откъде гледаш, тя всъщност го правеше най вече в по старите си творби, но с голяяяяяяямо чувство и подреденост на думите,изказа е друг,как не се усещаш?!Спокойно ти било и то чак до отчаяние?! Нелепо, нелепо сравнение и не поетично!И как можа риби и мисли да съпоставяш,как можа,това е повече от глупост и дилЕтанщина!?

Препоръка и към двете,ако нямате чувства,муза, спрете се за определено време,не крадете чужди чувства и думи,идеи и мисли,които наистина ги правите на животни, но не риби, а плъхове,мишки....Не се сърдете, който Ви хвали Ви се подиграва,ще го разберете един ден.

Ало, мозъци, стига сте ме преправяли и букви и изрази,думи, стига сте ме карали да редактирам! Не ме мързи, но се излагате Вие, пак да се покажете колко сте велики и как можете да правите мизерии и да дразните простосмъртните. Ама и Вие сте такива и ще идете там дето и аз, дето и всички ще идем един ден.
А само Господ знае кога и как.
Ще редактирам, добре и какво от това? Дори стихът ми "В РИТЪМ" и там пипнахте?! Не ме ядосвате, дори и коментари да ми пишете, като забележки, ЗАЩОТО ЗАБЕЛЕЖКИТЕ СА ВАШИТЕ ГРЕШКИ. Знам че стиховете са мои, не крадени като на повечето тук, които пускат чужди стихове.
Знам го и не само аз го знам, заблудени!
Виждам го и не само аз го виждам,озверени!

baltiata naSekirata
http://www/watch?v=mRvn2_eE2jo
Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум
цитирай
7. sekirata - ТА ЗАРАДИ ТЕЗИ ДВЕ....... И ПОСТА МИ ЗА ТЯХ ЛИ МЕ "ОБНОВЯВАХА" ПО ТОЗИ НАЧИН? Заради един анализ на "пуезията" им от мен-Божееееееееееееееее
18.01.2016 22:38
От трънка на глогинка, от Елица на Христинка...пУетеси?!

Този ми пост е отзвук на споделено от сайтовете в нета ни . Една нощ едната от тези дами е вилняла в профила на sekirata. Някоя си Христина Николова Пловдивскa Другата Елица Ангелова жена на 35 год. Ами то е ясно че е жена щом е с женско име.Добре са се изписали по сайтовете и двенките,но нямат грам срам и си помпат постовете, крадат поголовно теми, сюжет и изрази. Представете си,че Христо Ботев в един от тези сайтове няма такива хилядни посещения както те от 06.01.2016 до днес 12.01.2016.Чудя се на безочието на тези българки, наречени поетеси?! Вече май спирам да се чудя, явно че поeтесите наши са оперирани от срам и свян, морал! Свързани са с модове, администратори де по паричен начин, де по личен, що не и по любовен. Едната е заявила, че е жена на 35 години-не е страшно нали, става! Не е бабе, като sekirata!
Ето стихчетата им . Аз ще извадя само по няколко израза,то иначе ми трябва цяла нощ да ги анализирам и критикаря.Разбира се мнението си е мое и си го споделям публично по член 39 от Конституцията на България в която гласи,че всеки български гражданин има право да изразява устно,писмено свое мнение, становище ,с думи,рисунки....Така че някои да не се правят на "ощипани моми"!

Аз идвам Елица Ангелова Поезия

07.01.2016

Душата ми на пръсти се повдига -

едва докосва твоята душа.

За повече един живот не стига,

защото съм под други небеса.



И като двата полюса различни -

началото и края на оста,

приехме невъзможното обичане,

нов образ дадохме на любовта.



Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".



06.01 .2016 - Настроение

Елица Ангелова жена 35г Поезия

Прочетен: 5721

Приличам на безжизнено море.

Не идва вятър - да ме разтревожи.

Немеят опустели брегове,

смутени от една любов отложена.



Не идваш вече. Облаците слизат

и потъмнява морската вода.

Неловко някак ме прегръща бризът

и носи само свежа хладина.



Не виждам нито гларуси, ни чайки.

По пясъка и стъпки не личат...

Спокойно ми е - чак до отчаяние.

И като риби мислите мълчат.



07.01.2016 МАГИЯТА Е В ТЕБЕ...

Пловдив Христина Николова Поезия

Прочетен: 7568

Магията?

Не спирай да я търсиш.

Съдбата ще те срещне с нея.

Повярвай и ще ти се сбъдне.

Магията ли? Тя е вътре в тебе.



Обичаш ли?

Продължавай да обичаш.

Вселената с Любов ще ти отвърне.

Прощаваш ли? Ами, прости си!

И камъкът в сърце ще се превърне!



Започвам от най гадното сравнение на Христина Николова Пловдив с напомпени посещения гонещи осем хиляди?! -"...И камъкът в сърце ще се превърне"-освен че е клише, не е за в поезия , а и не е реално,не е логично! "Магията е в тебе" -това е краднато от поне десетина творци и не по този начин използвали го.Това насичане на стиха,което прави секирата го има и тук, ето защо е стояла цяла нощ в профила на секирата тази пловдивска "хубавица" Христинка. Иначе смисълът,темата е повече от тривиална-магията била в нас, ами и песен дори има такава! В която певицата също зове да обичаме ,че ще ни се върне. Не само Нелина, която кара сърцето си да пее и споменава за скала. Защото Христинка превръща камъка в сърце.



Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум

Има и други примери, но нека да видим и другите две творения-писания.

Елица Ангелова по същият начин СЕЧЕ, но и двете се придържат към изказа на секирата и изложението.С тази разлика,че при тях си личи,че е КЪРПЕНО, защото на много места се губи смисъла и това ги излага, че не е тяхно вдъхновение. "Аз идвам" а пък повдига души-това е салудничаво, драга! Не една поетеса е искала от секирата да и подбере няколко от стиховете си и да им ги препоръча за еди къде си. Познат трик. Защо ли, повече от ясно е ,че тези поетеси, като тези двенките не могат да преценят кое е хубавото,сполучливото, нямат качествата да подбират и да творят дори. Затова и закърпват тук там с някоя взета дума, идея не само от секирата.Тези душици си служат и с техники, за да лансирват "поезията" си, без срам и свян. Разбира се че това дразни, но не бройката, помпенето на постовете им, а дразни най вече кражбата на чужди мисли и Чувства НАЙ ВЕЧЕ! АМИ ДРАГИ, СЪЗДАЙТЕ СИ ГИ ИЛИ СТЕ БЕЗЧУВСТВЕНИ, ОСВЕН ИЗЧЕРПАНИ, КАТО ТВОРЦИ?! А като жени?

И ето- душата се повдигала...Дрън, дрън!

Така щяла да докосне другата душа,само така ли може да я докосне и как си го представяте това Докосване на души?! Още повече, че душите имат и пръсти според авторката -хи! Хем невъзможно обичане, хем го приели?! Ами то просто вече не е обичане. Любовта няма много образи, тя е една или я има или не, драга ми Еличке!

"Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".

А това е пародия, никакава смисленост и кой ще каже на кого добре дошла не се разбира. На крилата, на ангела или на авторката? Не е поднесено смислово! Личи че е КЪРПЕНО, ОТ ТУК И ТАМ ВЗЕТО, но някой там бе написал,че с нейният ник ще закичва самозваните поетеси,ами тези двенките какви са? Но така е -Всеки се прави че разбира от поезия. Как не се научихте, че няма точно определение за поезията,тя е доста индивидуална, но има писани и неписани закони при писането и които не може да се пренебрегнат,не само чувството,което най много липсва на нашите творци и тези две дами, ами и смисловост, реалност. "Любов отложена" е, това вече минава границите-нито е смислово, нито поетично!"Не идваш...вече", но защо вече,тъпо е , драга!? И защо хем неловко те прегръща бризът, а се жалваш един вид че само свежа хладина ти носи, ами кво да ти носи -любов,секс?! "Настроение" това не е за заглавие на изписаното ти творение. Много сечеш, драга, един ред и бум точка. И секирата го прави, ясно откъде гледаш, тя всъщност го правеше най вече в по старите си творби, но с голяяяяяяямо чувство и подреденост на думите,изказа е друг,как не се усещаш?!Спокойно ти било и то чак до отчаяние?! Нелепо, нелепо сравнение и не поетично!И как можа риби и мисли да съпоставяш,как можа,това е повече от глупост и дилЕтанщина!?

Препоръка и към двете,ако нямате чувства,муза, спрете се за определено време,не крадете чужди чувства и думи,идеи и мисли,които наистина ги правите на животни, но не риби, а плъхове,мишки....Не се сърдете, който Ви хвали Ви се подиграва,ще го разберете един ден.

Ало, мозъци, стига сте ме преправяли и букви и изрази,думи, стига сте ме карали да редактирам! Не ме мързи, но се излагате Вие, пак да се покажете колко сте велики и как можете да правите мизерии и да дразните простосмъртните. Ама и Вие сте такива и ще идете там дето и аз, дето и всички ще идем един ден.
А само Господ знае кога и как.
Ще редактирам, добре и какво от това? Дори стихът ми "В РИТЪМ" и там пипнахте?! Не ме ядосвате, дори и коментари да ми пишете, като забележки, ЗАЩОТО ЗАБЕЛЕЖКИТЕ СА ВАШИТЕ ГРЕШКИ. Знам че стиховете са мои, не крадени като на повечето тук, които пускат чужди стихове.
Знам го и не само аз го знам, заблудени!
Виждам го и не само аз го виждам,озверени!

baltiata naSekirata
http://www/watch?v=mRvn2_eE2jo
Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум
цитирай
8. anin - Ани,
19.01.2016 08:13
Не одобрявам кражбата на стихове, но
всеки който публично сподя личното си творчество
трябва да знае че няма как да го опази, влезло един път в нета вече е публично, а не само твое....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239261
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28489
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031