Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2016 11:49 - ЗА СЛАВИ ТРИФОНОВ И НАТУРАЛИТЕТА МУ /с Уважение/
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1121 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

СЛАВИ ТРИФОНОВ И НЕГОВАТА ИСТИНА И МОЯ,
която надявам се Е И НА НАРОДА МОЯ,ТВОЯ...?!

ПРИКАЗКИ И ДЕЛА?!

Аз по принцип съм Тома Неверни и знам,както и всички Вие ,че истинските лидери,водачи на народа са били от народа,ама точно от народа-бедни,умни...Христо Ботев,Васил Левски...Те никога не са били бизнесмени,шоумени,с рекламни парфюми...но не са и били ТЕЗИ ТЮФЛЕЦИ,КОИТО В МОМЕНТА НИ УПРАВЛЯВАТ-МУТРИ!
Мутрите не са само от Герб,запомнете,те са от всички партии дори и тази ДПС, дето никой не смее да я заличи от българското-уж наше управление?!
Така че,аз лично вярвам на Слави,не защото ми е комшия по месторождение-с.Учиндол или Тодорово-аз с.Бохот Плевенско. Дали се познаваме не е важно.Огорчена съм само от склонността му да рекламира често чалгата и Митьо Пайнера?!Огорчена меко казано,затова и бях написала стих, направила клип в който се "карам"на Слави-смешно, нали? Аз да му се карам. Знам че е отмъстителен,но така и така не разбрах, защо на тези ГОЛЕМИТЕ МРЪСНИЦИ НЕ ОТМЪСТИ,та те са виновни ...и му разбиха  и на него здравето,както и на моята дъщеря,която пък постоянно го сънува откакто замина за София та и сега откакто си е в Плевен,предаде и на мене тези сънища. Много показателни сънища,НЕ ЛИЧНИ! Болестите са еднакви за всички хора.
Та искам да кача тук няколкото клипа мои и на Слави,не ,не да се сравнявам с него, това е абсурдно! Просто да се доизясня и ако има за нещо да му се извиня. По това време, когато той рекламираше чалгите, Пайнера ме заплашваше, че ще дойде в Плевен и ще ми извие шията като на пиле,мутри с джипове още ме гонят и газят и то на пешеходни пътеки,когато съм на път за съда забележете, Митьо Пайнера ще ми вземел и апартамента,който за него не било нищо, но за мене всичко?! Мале, простотия и злоба!!! Та тогава Слави Знаеше дъщеря ми какви ги вършеше в София, дори я е виждал, но това си е личен наш семеен проблем ще каже  и той.Не може и сега не мога да се боря със съд , полиция и прокуратура , със здравните организации,нищо че стигнах и до чужбина, просто всичко се хвърля в коша от онези.....Членове, алинеи, вратички....за някои неща дъщеря ми била пълнолетна и да я оставя демек да я довършат и с психотропни, а като стане някъде нещо ми я водят -"Къде е майката?!"
Та пак,Слави, ако това достигне до тебе, нека се извиня за клипчето, но само за него,защото както казах аз съм Тома Неверни и не знам кога и защо един човек дори като тебе МНОГО ПРЯМ,  е искрен и с каква цел.Слушах тази сутрин интервюто ти-разговор по БТВ,БЕШЕ МНОГО по точно да го кажа-НАТУРАЛЕН. Браво,каза това което народа иска да чуе, АМИ ПОСЛЕЕЕЕЕЕЕ?!
КАК СЕ ДОКАЗВА?
Всички знаем че си достатъчно известен,че ненавиждаш като мен,е, по малко от мен нашите политици,бизнесмени....престъпници и крадци,знам че имаше  и ти един скъп парфюм на твое име, но и знам колко подаръци подари, как се раздаваш не само материално. Че и ти си имаш болките и самотата -онази вътрешната. Еееее...съдба!
НЕ ВИНАГИ КОГАТО ЧОВЕК ДАВА И ПОЛУЧАВА.

АЗ СЪМ ЗА РЕФЕРЕНДУМ, но не съм убедена че ще стане
ПО ЧЕСТЕН НАЧИН У НАС В ТАЗИ ВЕЧЕ ТЕРИТОРИЯ БЪЛГАРИЯ!

МНОГО СЦЕНАРИИ, РЕЖИСУРИ, ТЕАТРИ,ЦИРК С МЕН И НАРОДА НИ,ТАКА ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОВЯРВА,КАК ДА СТАНЕ?!

БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ!
С уважение-А.Х.Т. sekirata cekupama

image













Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Алооо.....
17.02.2016 06:43
Никъде не съм писала ,че Слави Трифонов е камо ли не Васил Левски,Христо Ботев или Райна Поп Георгиева ,но има в него ЕДНО "раз праз" Не ги бръсне много тоя и оня, казва доста истини не премълчава. В крайна сметка си гледа и живота ,здравето. Нищо човешко не му е чуждо. Дори този му поклон пред чалгата съм сигурна,че е фалшив-гони цели там...Друг е въпросът,че "ХЪШОВЕТЕ" му, КОГАТО БЯХА СИ ОСТАНАХА НЕНАДМИНАТИ И ДОСЕГА. Времето лети и идват нови дни, стига американците да не ни ги направят ЧЕРНИ ДНИ, както винаги правят с другите народи. Но все гледат да е далече от тяхната Америка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239969
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031