Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2016 23:30 - ПИСНА МИ ОТ ЕЖБИТЕ ВЪВ blog.bg,РЪЧЕНИЦА ИСКАМ, НЕ РЕГЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1775 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Писна ми от ежбите във блог беге,
кой кво писал,пускал....айде де,
тогава спрете се да влизате,четете
както трябва и не между редовете.

Знам, че в този блог беге са всички
бивши мои ученици, ученички ,
но знам , че и чалгарките  са…птички
дори се пишат политички!
Блог беге! 
Да ге!
Типичнa плевенска псувня
ми тегли тук и зла жена,
плевенчанка и държанка,
напъпила e колежанка.
Та ние с Лидис сме различни,
макар и двете доста лични.
Тя далече  е от своята Родина,
а аз размахвам ден и нощ секира
боря се на място в проза, рима,
истината търся и любов незрима.
Тя недоволна е от блога,
че търпят  се няколко „булдога“
и няколко свраки кресливи ,
престъпници все още живи!
Какво да кажа ми кажете,
сега правичко отговорете?
Блокирана съм в сайтовете за поезия
във интернета наш любим,
поезията ни е в амнезия,
използва смело чужд грим.
И кво, не само блог беге такъв е ,
страда целият ни интернет,
а българинът явно стръв е,
във водоем от чуждите превзет!
В момента съм принудена да пиша,
да пускам своите творби,
не гдето трябва, кой издиша?
Ще спрете ли с мен тез борби?
На кой му преча и във блога
на този който там краде,
преправя и превежда? Мога
да му подам братски ръце.
По можещ ли тогаз ще стане,
на пътя мой щом той застане?
Всичко решава се в съдебен спор,
ще си плати самият рекетьор.

стихове и клип А.Х.Т. sekirata







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Ни реге, ни ръченица е, Ламбада в...
24.02.2016 23:52
Ни реге, ни ръченица е,
Ламбада викат му на туй.

:)))))
цитирай
2. sekirata - Как се танцува с цървули?
25.02.2016 01:08
"Ни реге, ни ръченица е,
Ламбада викат му на туй".

.....българино, цървула си изуйййййййййй!

Усмивки среднощни от мен!
Днес-хубав ден!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307998
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930