Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2016 19:12 - МОКРА НА СУХО
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1586 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Ей, Родители, оляхте се!
Покрусена съм, погнусена съм, отвратена съм...от всичката тази помия върху учителите.../Този ми постинг ще се помъча да го вкарам в друга категория...ако мога.../
Пиша на прима виста с пълно съзнание какво върша!
Какво остана още да ми се случи...гонена бях с джипове на татенца, "посещения" в дома ми,обиждана и хулена пред собствените им /ми/ деца, и то на терен училищен, хиляди прякора -това поне не е само с мен, родители ме учат колко как да преподавам, как да изпитвам, колко да пиша и как да оправям ниските оценки на децата им и то накрая на годината, преди това ги няма никакви?! Предметът, който преподавам е МУЗИКА -със срочни и годишни оценки не е само за пеене, но и история на музиката /теория/ така че НЕ ГИ ПРАВИМ ПЕВЦИ, както крещите насреща ни! ПредмеС
 Учебен предмет музика,както и учебникът не са мои, тези учебници,наредби,указания.... не съм ги измислила аз,
никой не ме е питал какво да поместват и да пишат вътре
твърде многото некадърни издатели!
Случи ми се случка, от която съм супер потресена!
Ще ме извиниш мой докторе diagnostika,
но щом и твоите колеги --вие, които трябва да лекувате хората, ме нападат и то не само със заплахи, нахълтали като престъпници в училище с думите-
"ще ти разбия канчето" "няма да си вече учителка"...и това пред ученици в коридора, от един доктор-родител, който знае, че моята заплата не ми стига само за консумативите да си изплащам -ток, вода...! А той е турил канчето, кутийката до себе си и от болен човек пациент взима само за един преглед.1.20---1.50----1.60---
1.80.... ТА СЕГА 3.00лв. така растат/ плюс другите си големи парични постъпления! Един може би пиян доктор-родител нахълтал като престъпник със заплахи и скандал и то затова, че неговото глезено мамино -Йордан 7г щял да има двойка по музика!!!!!!!
Як, грамаден българин- доктор минал през бодигарда като през валяк с юмруци и закани срещу мене, с мръсни думи, заплахи и пред детето си и другите деца?
Питам, защо сме ние учителите тогава!
Да си ги учат те, да си им пишат те оценките, те родителите! Това си е жив рекет! Аз как да рекетирам държавата 160 лева за празника ни -24.05 и после събран със заплатата ми хоп 170 лева ДАНЪЦИ???!!! Дали, взели..
Защо крещите срещу нас вие родителите, защото държавата е ХИТРА и ви настройва срещу учителите ли?При тази образователна система и безхаберие на родители, заплатата на един учител не стига само за лечението му -болен от вашите глезльовци и насила карани да учат деца!
И това докторче 100 килограма и кусур тръгнало с юмруците вместо да си възпитава детето!
Днешните ученици отсъстват когато си поискат от училище, бележки дори родителите им вадят, когато го изпитвам --"майни се с твойто пеене, аз по друго не уча та по пеене"
или "не знам, не знам, не знам..и се хили или "еее, как ща се изложиш да ми пишеш двойка и то по пеене"
Или ИвайлоД 7в питам за даден композитор той почва да мучи не да пее
изговаряйки само трите до ре ми--до там знае и това знае?! Пълна неадекватност!
На маймуни ни правят и дават пример на децата си, как да става.......
Да ви приличам на маймунка и на Азис?
Защото в
http://blog.bg до мойте снимки наредиха и вампирски...2009г.
Ало, господин "докторе" с голямата заплата-това че заплатата ми е мнооооооого по малка от твоята, че нямам съпруг той "да ти разбие канчето"не ти дава право да се държиш като престъпник в едно училище, където сте си довели децата да ги учим и възпитаваме, а ти и такива като тебе им дават и то публично съвсем обратна посока на развитие! Вече не се сърдя нито на Йорданчо, нито на Ивайло, нито на който и да е, а само на РОДИТЕЛИ И ДЪРЖАВАТА, която ни подреди до тук, да нямаме никакви права, а да учим и възпитаваме!
Да ви приличам и на това- /Азис -гол/
Това е един от прякорите ми, дори родител го измисли....този път не доктор!
Това същество на снимката -Азис де, си позволи да купи държавата и да си покаже ....пред светинята Левски на центъра на София и....учениците го боготворят! Дори Родител от 6а на родителска среща крещеше срещу мене, че децата не трябва да учат попфолк, но той преценил и дал на сина си пари да иде да види в Кайлъка на концерта "светинята Азис".
"Не ме интересува програмата ви за обучение по музика, нито разпределенията ви -синът ми ще пее в часа ви каквото аз му кажа???!!!"
Оооо, нямам думи!
Неможело детето им да имало двойка по музика, не било чак толкова загубено--ама може!
Това е предмет като всички останали и със срочна и годишна оценка!
И не някои колежки по български и математика да ми пречат с изявления, че не бил важен предмета музика! Аз не давам частни уроци като тях, нито си пия кафетата с някои родители, не ходя и по гости!
Когато демонстративно в час ми отказва и не желае нито да говори, нито да пее и дори арогантничи с мене и предмета,тогава аз съм принудена да пиша двойка! Такива са двойките, които съм писала,писах.
Тичат накрая на годината родители, каки , лели....цяла година ги няма , децата им на произвол оставени...нямам думи! Дори една сестричка ще ми каже -"Ами драсни там една две петици и двойката ще му я оправиш, аз ще го местя и без това...Представяте ли си /родителите в чужбина, каката го гледа/
и хем ми нарежда, хем заплашва, че ще останем без ученици и ще бъдем съкратени!
Стига толкова , макар че РОМАН мога да напиша!
Обръщам се към всички...ама към всички!
Докато обучението не стане платено , както при чичо доктор --таксичка....
в училищата ще е Хаос, Анархия...и все по няма да има ученици и специализирани учители!
В училище, в учебен час ще влизат САМО ТЕЗИ ДЕТО ИСКАТ ДА УЧАТ -а не като казват повечето деца-
"Изгониха ма на училище да вървя, ама аз не искам да уча-циганите как не учат! Азис като е завършил 4 клас па кво и пари и всичко си има и е циганин!"
И за това ли е виновен учителят?
Питам пак защо са ни нужни необразовани,невъзпитани деца, млади хора, питам държавниците? Макар че всичко е ясно!
Народ без култура и образование, не е народ!
По лесно е мачкан и унищожаван!

ЕТО ЗА КАКВО ГОВОРИМ!!!

http://vbox7.com/play:b877ade21b

А СЕГА МАЛКО МАТЕРИАЛ ЗА МЕНЕ ТВОРЧЕСТВОТО МИ, ПОДКРЕПАТА И СПЪНКИТЕ В САЙТОВЕТЕ И ЗАЩО СИ ПРАВЯ ЛИЧНИ САЙТОВЕ....КОИТО СЕ ТРИЯТ ПОГОЛОВНО, И В МОМЕНТА НЯМАМ ЗАСЕГА ДЕ,ИЗТРИХА И ПОСЛЕДНИЯТ МИ,

"Не от всяко дърво свирка става"

ВАЛЯ БАЛКАНСКА -Излел е Дельо хайдутин

http://www.vbox7.com/play:30c579fd

А ето имитацията-
http://www.vbox7.com/play:c9310b2d

Защо ли видеото не е налично ,
но европейският байряк стои
на автора на клипа aurin ?!
Тук вече става,отваря се,но докога,
след като ги трият хората?

http://www.vbox7.com/play:4b0c5210ef

Неточно встъпване в песента,
неточно интониране, почти през цялото време
на пеене Невена изпълнява прави тонове и замазване на Родопските извивки! Нерегулирано вдишване и издишване и недоизказване на фразите, неясна дикция и съмнителен диалект! Много силен глас, с който печели обикновения неразбиращ от музика слушател, но се и напъва, крещи, надвиква се за разлика от Валя Балканска и другите изпълнители на тази голяма песен.
Никаква сценичност, лоша визия и лицеизраз!
Личи и че е музикално неграмотна, напъването и крещенето, надвикването за нея е успеха да се хареса -може би , но за хората без музикален слух!

Това си е моето професионално мнение,
имам си право на него!
Това трябва да е ясно на всеки нормален човек!

Виждате,че анализ правя не само на някои нарекли се поети и поетеси, а  и на музикални произведения.

Защо е нужна злобата човешка,
това не е на Господ грешка?
Кой лош пример в сайта дава,
кой секирата не уважава?
Това не са само дребни душици,
това са хора жалки с парици
-

АМАН ОТ ЗАЛЯЗВАЩИ ЗВЕЗДИ -
журита на разни конкурсчета!

АМАН ОТ КОПИРАНЕ НА ИДЕИ И ПЕВЦИ
от напъпили момиченца жадни за слава и бум!
Ето една такава -не за сефте се балканизира западната музика,
не за сефте се удря на кючек всичко...
Ами питам къде е българският ни РАП с мръсните гадни текстове и некадърните му ДРОГИРАНИ изпълнители,
копиращи чуждия рап и текстовете от попфолка?!
Нямам думи, тази Невена по природа си пее адски фалшиво -няма нужда да се прави, че пее фалшиво самата тя е фалшива ,нечие ПРОТЕЖЕ!
/Защо не на някой от журито,
или на човек на някой от журито...!/
"...школата отвсякъде я има, не само за пеене..." каза майчето.....ммда! Има школа , личи по очите и,
по походката дори!
"за мене тя е много зряла жена" -
каза братчето и! /тя е на 20 години само/

Перете музика, пари и куплети,
ха, спрете и вас си вий изперете!

НЕ ОТ ВСЯКО ДЪРВО СВИРКА СТАВА!
ТАЗ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СТАВА!
А ЖУРИТО ДА МЕ ПРОЩАВА,
ЗА НИЩО НЕ СТАВА!
КАКВО ИМ ОСТАВА?
ДА ВДИГАТ ВРЯВА!!!
ВИЖТЕ САМИ....
СЕНО И ПЛЯВА!

Невена Цонева, Берковския
Оркестър И I Will Always Love You

http://www.youtube.com/watch?v=Y0VxM9-d7Es

Точно винаги го казвам,
а понякога доказвам,
колко грешни са със мен
и студени всеки ден!
На изкуствено миришат,
с чуждото сърце те дишат
и убиват красотата
на жената, на душата!
Тези хора неразбрани
видно е не са призвани
да обичат, да ценят,
могат само да грешат.
Аз не мога да ги съдя,
времето си с тях да губя,
затова от тях ще бягам!
Не, не искам аз да страдам!


ВИЖТЕ ПО КАК ЛОШОТИЯТА,ФАЛША БЛЕДНЕЯТ ПРЕД ЛЮБОВТА НА ХОРАТА, КОИТО МЕ ОБИЧАТ И НИ ЧЕСТИТЯТ РОЖДЕННИТЕ ДНИ - МОЯТ И НА ДЕЦАТА МИ -ПОЛИНА И ВЛАДИМИР,
ПОКАЗАНО В ПОСТИНГИ ПУСНАТИ
В ИНТЕРНЕТА КАТО ЦЯЛО.

СИНЕ МОЙ,
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!

Аз имам син на име Влади -
детето на моите мечти!
С очи на сърна, с плаха душа,
детето на моите мечти!
Баща му замина надалече,
за кой ли път остави ни сами!
Детето плаче -Що да сторя?
Ооо, мило Влади не плачи!


Дете съм аз на мама,
дете на татко,
дете живяло само!
Само с сестра си,
само с майка си -
трима в семейство добро!


Защо повярва сине
на тези хора зли?
Ще видиш!
После теб ще заболи!
Защо поддаваш се на клюки зли?
Защо тъй сляпо вярваш в приказки?
Защо, защо и пак защо?
По късно ще го разберат и те,
когато същото повтори се
със тяхното дете!

Бъди ми здрав, добър, щастлив!
Желая ти любов, живот красив!



М А М А

Няма как да не го прочете...
с компютъра е от дете!
Дори помага ми в беда,
във интернета кара с мене
моите тегла!

Благодаря Ви искрено от мен,
знам, че уважавате Владито и мен,
просто си личи, имам ренген очи!

Такава съм, такава ще остана!
Да обичам, да творя няма да престана!
Истинска и чиста нека си остана,
със любовта си към поезията голяма!
Без моите деца не мога да живея,
въздух и вода за мен са те и пея
песни за любов, и вяра във човека,
в живота ни суров, съдбата ни нелека!


За добро да сториш на света,
никога не е късно! И сега
от мен едно благодаря
със целувка на уста!

  И за моята дъщеря-

Полина!
Слънчице мое,
моя радост и любов,
пожелавам ти живот
красив, смислен, нов!
Грей, огрявай
и раздавай топлина,
остани такава
истинска, добра,
нежна душа, мила,
умна, талантлива!

Остани такава,
бъди жива, здрава,
успех и късмет,
на теб занапред!
Силна бъди
и врага срази!
Бъди себе си
и остани човек
в живота тежък и не лек!


Подминавай хора завистливи,
контактувай с хора умни, мили,
добри, честни, искрени души,
пази се, здравето си не руши!
"Пайнер" не е края на света,
живей и пей ни сто лета
и песента ти твоя да не спира,
духът ти, вярата да не умира
във теб, във твоята душа,
бъди и остани звезда!

Как искам болката да спра
във теб, във твоята душа,
от мойта сила ти вземи,
живей, твори, бъди!



Целувки от мама
с обич голяма!

image

Нямаше как дa говоря,пиша тук за чуждите деца,
а да забравя и за моите да вместя малко... засега!

А.Х.Т.
sekirata cekupama



Гласувай:
7



1. sekirata - !!!!!!!!!!!!!
16.03.2016 20:00
Последни 20 регистрирани посетителя

19:45 - kunkata

Това е последният потребител, който е посетил блога ми, а аз след пускането на поста си не мога да влезна в блога си,дава ми,че съм вътре?! А аз не съм.Докога ще си влизат кой кога и как му скефне в чужди блогове?! Той е защото другите които преди него са влезли са и гласували, а този профил не , за мене е непознат,разбира се само за мене,нали така,админ?!
цитирай
2. sande - Които говори срещу учителите ....
16.03.2016 20:28
Който говори срещу учителите е неграмотен и злобен, прост и нагъл, прости и високомерен, елементарен и самовлюбен, нещастен и астлив по тази причина ..

Поздрави!
цитирай
3. sekirata - Не ми се разрешава одобряване на коментарите, влизане в профила ми и доста неща още....?!
16.03.2016 21:54
20:28 - Които говори срещу учителите ....

от: sande За постинг: МОКРА НА СУХО
Който говори срещу учителите е неграмотен и злобен, прост и нагъл, прости и високомерен, елементарен и самовлюбен, нещастен и астлив по тази причина ..

Поздрави!
Одобри | Изтрий
цитирай
4. sekirata - Разрешиха ми се масата спряни опции в блога ми ,не знам профилактика ли,какво е ,но им стана навик...
17.03.2016 11:30
на външни хора явно да се опитват да сриват сайта! Аз продължавам да твърдя ,че лошото в сайта идва НАЙ ВЕЧЕ от нашите българи,дето са в чужбина,някои от тях.И ЧАЛГИТЕ,както и някои потребители в сайта от България на хонорар ! Аман от платени писачи тук!!!!
цитирай
5. sekirata - 1. sekirata - erato7-толерираната ...
25.03.2016 11:40
1. sekirata - erato7-толерираната тук потребителка в стих без заглавие,всъщност само една музика е поста и. Не било така само в училищата, бреййййййй!
24.03 20:45
erato7, защо слушаш тези, които уж те хвалят, не се излагай?!
Добра музика,но защо пак непълен стих-откъде започва и къде свършва?Ако изобщо свършва. И ...земята,децата.....Вие не сте коне да препускате,а до небесата не се стига по пътеки. Моля те укроти мъжете,които ме гонкат в сайта заради теб.Разбрах коя си икаква си. Момиче?! Може би! Би трябвало да те ......боли от функцията която изпълняваш в сайта ти!
Минусът ти е от мен. Това не е пост,
това е подигравка ,само една музика е на ниво.
Картинката става.

Не се ли срамуваш,че заради теб и Дела Рай ми забраняват мои постове, а този ми за теб изчезна пак от твоите хора тук? И това ли си ти ,доброто свежо"момиче"?!

Поне досега не ми одобряваш коментарите,слушаш тези дето ти се мазнят,те повечето са мъже...хи! Не така,моме! Става все по зле,ще те бие някое женче,на някое мъжле от сайта или от поезия,имаш амнезия!

Забрави за мен,лошо,много лошо.
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - ЧАК СЕГА СЕГА УСПЯХ ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ?! erato7, явно имаш достойни рицари,стига бе ,моме ти излезна по опасна и от Дела Раи!
24.03 22:20
Естествено,като си по млада.

Ето кои бяха последните ми посещения.
Имайте впредвид че писах на лични на valben-
оплаках се,повечето тук знаят защо на него.

Последни 20 регистрирани посетителя

20:27 - valben
19:42 - blakcpredator
15:42 - pantaleev
23.03 21:46 - leonleonovpom2
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241469
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031