Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2016 18:29 - ЗЛОБАТА ЧОВЕШКА НЕ Е НА ГОСПОД ГРЕШКА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2206 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 04.06.2023 23:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

https://www.youtube.com/watch?v=1cE9HGP_eaA


Zlobata choveshka ne e na Gospod greshka poezia sekirata A.H.T .






Гласувай:
9



1. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
17.03.2016 18:32
http://sekirata.blog/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421

При това този ми пост има "значка" както им викат някои,защо е избран, а сега не ставал?! Не може аз да печеля четци като пиша за такива нещицза и особи,нали така?Ясно.Ще пишем само за кученца и тревички!
цитирай
2. sekirata - 1. milady - анита, здравей, Честита ...
17.03.2016 18:33
1. milady - анита ,здравей ,Честита Баба Марта първом ,и здраве за всички, мила!!
02.03 16:49
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...
цитирай

Изтрий
2. lidislidis - Навярно я дразня, че имам повече читатели. Заради това изтри и първия м блог...
02.03 20:57
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!
цитирай

Изтрий
3. sekirata - Аз не търся ничия помощ за нищо,нито спонсори..хи! А шоколад обичам ,но само горчив.
02.03 22:01
milady написа:
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...

цитирай

Редактирай | Изтрий
4. sekirata - lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?!
02.03 22:14
lidislidis написа:
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!


lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?! Та аз дори и не съм уведомявана за това списание и да плача ли сега?! Който го може го може и в списания и без тях.Това са връзкарски изяви и паралийски, а не на хора кадърни.

Красива вечер и сияния-северни!
цитирай
цитирай
3. sekirata - Ха,ха ....АЗ НЕ ВОДЯ БОРБА С ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ и с парите на НЯКОИ!
17.03.2016 20:35
"Това, че Wonder e узурпирала Блог.бг, е всеизвестно, и аз Ви поздравявам за Вашата честна позиция.
Въпреки че в тази битка с нея нямате никакъв шанс за победа....."

Моите битки винаги са успешни, запомнете го.
Единствено загубих битката за здравето на дъщеря си и доброто на сина си.Но това вече е грях и ОНЕЗИ ДУШИЦИ ЩЕ ПЛАТЯТ СЪС СВОИТЕ....!
Да и моето здраве,но то отдавна не ме интересува,както и поЕтесите жрици душици силиконки юници ....мъже политици....


Ще си повърна червата от погнуса и това било поетеса творец-wonder

боже ако е жив Ботев ще се преобърне,та то всичко нейно е превод буквален превод и затова е накъсано и неразбрано...infiniti inkognito pin4e

и още и още все изчерпани вече
от чужбина ......далече
майната им!
горко им, Господ види!
цитирай
4. sekirata - Ало,сайта! Защо позволявате това,майки нямате ли, кой Ви е раждал? Ама секирата Ви виновна.
17.03.2016 21:38
1. apostapostoloff - Майката на българския идиот е
16.03 19:17
постоянно бременна.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Последни 20 регистрирани посетителя
19:57 - planinitenabulgaria
18:39 - eveal
18:39 - valben
18:34 - 4udovi6teto


planinitenabulgaria, aз не те моля за съдник най малко
просто ми се догади , а ти беше този който последен влезна в блога ми надявам се до утре ще си последен разбрах как става-с пари и връзки. ХА!

Лека вечер!
Излизам .......... засега.

Изпратено: 20:54 От: sekirata
Изтрий
Re: Ще си повърна червата от погнуса и ...
Не толерирам хората, когато се карат. Аз обичам да помагам на хората, не да съм им съдник....

Изпратено: 20:49 От: planinitenabulgaria
Изтрий | Отговор
цитирай
5. sekirata - 1. sekirata - erato7-толерираната ...
25.03.2016 11:39
1. sekirata - erato7-толерираната тук потребителка в стих без заглавие,всъщност само една музика е поста и. Не било така само в училищата, бреййййййй!
24.03 20:45
erato7, защо слушаш тези, които уж те хвалят, не се излагай?!
Добра музика,но защо пак непълен стих-откъде започва и къде свършва?Ако изобщо свършва. И ...земята,децата.....Вие не сте коне да препускате,а до небесата не се стига по пътеки. Моля те укроти мъжете,които ме гонкат в сайта заради теб.Разбрах коя си икаква си. Момиче?! Може би! Би трябвало да те ......боли от функцията която изпълняваш в сайта ти!
Минусът ти е от мен. Това не е пост,
това е подигравка ,само една музика е на ниво.
Картинката става.

Не се ли срамуваш,че заради теб и Дела Рай ми забраняват мои постове, а този ми за теб изчезна пак от твоите хора тук? И това ли си ти ,доброто свежо"момиче"?!

Поне досега не ми одобряваш коментарите,слушаш тези дето ти се мазнят,те повечето са мъже...хи! Не така,моме! Става все по зле,ще те бие някое женче,на някое мъжле от сайта или от поезия,имаш амнезия!

Забрави за мен,лошо,много лошо.
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - ЧАК СЕГА СЕГА УСПЯХ ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ?! erato7, явно имаш достойни рицари,стига бе ,моме ти излезна по опасна и от Дела Раи!
24.03 22:20
Естествено,като си по млада.

Ето кои бяха последните ми посещения.
Имайте впредвид че писах на лични на valben-
оплаках се,повечето тук знаят защо на него.

Последни 20 регистрирани посетителя

20:27 - valben
19:42 - blakcpredator
15:42 - pantaleev
23.03 21:46 - leonleonovpom2
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5287566
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930