Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2016 00:10 - КЪДЕТО НЕ СТАВА С ПАРИ,СТАВА С МНОГО ПАРИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2900 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 15.12.2017 23:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НЯМАШ ЛИ ПАРИ НИКОЙ НЕ СИ!
https://www.youtube.com/watch?v=UDc7b3kKC2E




Показателно е и за нас сега-били сме независима държава.Че кое ни е независимото, като нямаме пари и разчитаме на МВФ и европейските фондове?Кое ни е независимото, след като други хора от други места решават, колко да ни струва тока, водата, ...колко пари да получаваме, какви да са ни парите?!

https://www.youtube.com/watch?v=r64GwDQzr58

Каква държава сме,сега?!
В Турция дали Бойко Борисов смее да обиди
Реджеп Таип Ердоган така и Ахмет Давутоглу,
както Ахмед Доган обижда Бойко Борисов и то в България?! ПАК ЛИ ПАРИТЕ НА ТУРЦИЯ СА ПОВЕЧЕ ОТ НАШИТЕ,САМО ТОВА ЛИ?!

РЕЗИЛ,БЪЛГАРИ!








Гласувай:
8



1. sekirata - НЯМАШ ЛИ ПАРИ,НИКОЙ НЕ СИ - ТОГАЗ УМРИ!
19.03.2016 00:13
ТЕ ДОТАМ Я ДОКАРАХМЕ!
цитирай
2. katara - смаяна съм ,да чуя това от теб...
19.03.2016 08:23
жалко....
анита ,ти си жена с опит,майка,творец..
не слагай каруцата пред ..коня..
и не се предавай
Юлия


цитирай
3. sekirata - Не си смаяна, не рони сълзи,по добре виж защо първа ...пълзи?!
19.03.2016 20:59
Вие го казахте уважаема Юлия!
Кой Lidis обрули я?
Или Вие сте копие нейно,нима
със снимка нейна или на сестра?

Вие го казахте,че имам опит и то на жена
с каруца пред коня, но тук във блога
има кобилки скокливи, красиви,
пУетеси, продажнички и метреси пенливи!

Вие го казахте,че майка била съм,
но ме лишиха от майчини ласки,
Вие ми казахте,че и творец съм,
няма как да съм сред хора маски!


" жалко....
анита ,ти си жена с опит,майка,творец..
не слагай каруцата пред ..коня..
и не се предавай"
Юлия
цитирай
4. sekirata - О, такваз ли била работата? От свобода и слободия има балкан разлика.
20.03.2016 14:02
Знам за правата на собствениците,но точно те Не са демократични!
За каквато демокрация говориш.
Значи така, да се трият постове или пускат заплахи за триене за едни, като мене,
а за други да си разиграват коня както им скефне с ЦЕЛ-
ДА СЕ НАКАРАТ НЕУДОБНИТЕ ДА НАПУСНАТ БЛОГ БЕГЕ.
БРАВО!

Май е ясно кои реват за тояга или санкции отдето требе!
А платените потребители тук душа да им е яка...
Аз не съм на ничия страна, АЗ СЪМ НА МОЯТА-ЗА ИСТИНАТА,която явно е мачкана ,скрита не само в блог беге.
За пролетта ми е рано,но благодаря!
И на теб......поздравления!

milady-Целият блог /и не само /знае коя съм...
нямам фейк профили и чужди снимки
за аватар. А, друга такава луда ,като лудис.
няма ,това е истината.Жалко но факт.
И аз виждам само „помпи“ на Първа .Е и?
това е идея/ и право/ на собствениците. Който не му
харесва, да напусне. Нали за Свобода все роптаем .
Хубава вечер и Честита Пролет!
цитирай
5. sekirata - 1. sekirata - erato7-толерираната ...
25.03.2016 11:39
1. sekirata - erato7-толерираната тук потребителка в стих без заглавие,всъщност само една музика е поста и. Не било така само в училищата, бреййййййй!
24.03 20:45
erato7, защо слушаш тези, които уж те хвалят, не се излагай?!
Добра музика,но защо пак непълен стих-откъде започва и къде свършва?Ако изобщо свършва. И ...земята,децата.....Вие не сте коне да препускате,а до небесата не се стига по пътеки. Моля те укроти мъжете,които ме гонкат в сайта заради теб.Разбрах коя си икаква си. Момиче?! Може би! Би трябвало да те ......боли от функцията която изпълняваш в сайта ти!
Минусът ти е от мен. Това не е пост,
това е подигравка ,само една музика е на ниво.
Картинката става.

Не се ли срамуваш,че заради теб и Дела Рай ми забраняват мои постове, а този ми за теб изчезна пак от твоите хора тук? И това ли си ти ,доброто свежо"момиче"?!

Поне досега не ми одобряваш коментарите,слушаш тези дето ти се мазнят,те повечето са мъже...хи! Не така,моме! Става все по зле,ще те бие някое женче,на някое мъжле от сайта или от поезия,имаш амнезия!

Забрави за мен,лошо,много лошо.
цитирай

Редактирай | Изтрий
2. sekirata - ЧАК СЕГА СЕГА УСПЯХ ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ?! erato7, явно имаш достойни рицари,стига бе ,моме ти излезна по опасна и от Дела Раи!
24.03 22:20
Естествено,като си по млада.

Ето кои бяха последните ми посещения.
Имайте впредвид че писах на лични на valben-
оплаках се,повечето тук знаят защо на него.

Последни 20 регистрирани посетителя

20:27 - valben
19:42 - blakcpredator
15:42 - pantaleev
23.03 21:46 - leonleonovpom2
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239269
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28489
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031