Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 20:10 - ОПРЕДЕЛЕНО ЛИПСВАТЕ МИ, МИЛИ ДЕЦА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2044 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 15.12.2017 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Определено липсвате ми, мили деца,
но добрите с лъчезарни личица!
Сънувах  ви  с учителките Ви сегашни
по коридорите на даскалото прашни,
събудих се, цял ден бях навън,
разбрах че е било красив сън,
но упоена от аромата на цветята,
забравих лошото,училищата.
Сънят ми сякаш оживя,
децата станаха цветя,
а аз учителка предишна
усетих, че не съм излишна.
В спомен албуми разгръщам...
обичам Ви и Ви прегръщам!
На всички давам по кокиче,
от мен и моето момиче!

Анита и Полина

image



image

https://www.youtube.com/watch?v=FjDII3q-Fkg

https://www.youtube.com/watch?v=H8S2PS1x8rU

image

image

image

image



image







Така се получи,че децата трябваше да пеят на изключен  микрофон,а защо познайте? Тонколоните надути до дупка!!! Аз бях вбесена,но децата ги заболя повече от мене.Чувствах се виновна,че заради мене направиха гафа. Все на Бойковци ми върви, трима досега- министъра,този който обра Полина и даскалчето по география в СОУ"Стоян Заимов" при това роден в моето родно село Бохот. Цялата беля бе и е ,че Химнът е мое творчество.

Но вече ме няма там,както са казали някои от моите неприятелки от училището - Няма я Анита и няма с кого да се закачаме. Хора разни,болни,мазни,маши ,лакеи на началства извършващи вандалства!








Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - erato7-толерираната тук потребителка в стих без заглавие,всъщност само една музика е поста и. Не било така само в училищата, бреййййййй!
24.03.2016 20:45
erato7, защо слушаш тези, които уж те хвалят, не се излагай?!
Добра музика,но защо пак непълен стих-откъде започва и къде свършва?Ако изобщо свършва. И ...земята,децата.....Вие не сте коне да препускате,а до небесата не се стига по пътеки. Моля те укроти мъжете,които ме гонкат в сайта заради теб.Разбрах коя си икаква си. Момиче?! Може би! Би трябвало да те ......боли от функцията която изпълняваш в сайта ти!
Минусът ти е от мен. Това не е пост,
това е подигравка ,само една музика е на ниво.
Картинката става.

Не се ли срамуваш,че заради теб и Дела Рай ми забраняват мои постове, а този ми за теб изчезна пак от твоите хора тук? И това ли си ти ,доброто свежо"момиче"?!

Поне досега не ми одобряваш коментарите,слушаш тези дето ти се мазнят,те повечето са мъже...хи! Не така,моме! Става все по зле,ще те бие някое женче,на някое мъжле от сайта или от поезия,имаш амнезия!

Забрави за мен,лошо,много лошо.
цитирай
2. sekirata - ЧАК СЕГА СЕГА УСПЯХ ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ?! erato7, явно имаш достойни рицари,стига бе ,моме ти излезна по опасна и от Дела Раи!
24.03.2016 22:20
Естествено,като си по млада.

Ето кои бяха последните ми посещения.
Имайте впредвид че писах на лични на valben-
оплаках се,повечето тук знаят защо на него.

Последни 20 регистрирани посетителя

20:27 - valben
19:42 - blakcpredator
15:42 - pantaleev
23.03 21:46 - leonleonovpom2
цитирай
3. kvg55 - На всеки пет години правим сбирка на ...
24.03.2016 23:51
На всеки пет години правим сбирка на набора,
на която присъстват и учителите, живите.
цитирай
4. sekirata - Всички ще умрем,ако това намекваш! Дори и тези дето са ЧАК в Америка с децата и внуците си.
25.03.2016 13:42
Няма скриване, няма покриване.Но някои ще си носят греха и на оня свят и тук за поколения напред,че предадоха народа си. Както и тук шепа самозванки-поетески,метрески.
Но блогът ни е последна грижа! България си отива,те това е. Не съм песимистка,а виждам напред не по зле от този старец тук, дето ме яде-апостолоф и ме плаши с магиите си.
ДА СЕ СПАСИМ Е ЦЯЛО ЧУДО, НО Е НУЖНО ЕДИНОДЕЙСТВИЕ, ДА СЕ ЗАВЪРНАТ НАШИТЕ , ДЕТО ЖИВЕЯТ В ЧУЖБИНА, ДА ПОМОГНАТ И ДА СЕ ПОВДИГНЕМ,НО ТОВА НЕ СТАВА ,НЕ СМЕ ЕДИННИ , КАТО ТУРЦИ И ЦИГАНИ.

kvg55 написа:
На всеки пет години правим сбирка на набора,
на която присъстват и учителите, живите.

цитирай
5. radosslav - Уау
25.03.2016 21:01
Жалко че така се е получило с озвучаването. Аз в такъв случай бих прекъснал и бих ги накарал да коригират каналите на озвучаването, ако трябва десет пъти :))))))))
цитирай
6. sekirata - Да продължа цирка,да спра ,както сториха и с мойта дъщеря?
26.03.2016 21:28
На промоцията и на първият и албум в Харманли спряха тока още в началото,добре че я предупредих-усетих,нямаше го Митко Пайнера,нямаше певиците....и бе ясно ,че ще има фал.Но дъщеря ми се усмихна и продължи след като уж повредата мина.Да тя мина, защото изобщо нямаше повреда.

И аз да правя този цирк в двора на училището и да се тръшкам и крякам да започнем всичко отначало.......о, децата нямаше да издържат скандал не ще да понесат.А без скандал не можеше да стане.
ТО СИ ЛИЧЕШЕ,ЧЕ
"онези"ПРОСТО НЕ ИСКАТ ПЕСЕНТА,но понеже нямаше по добра решиха и тази да омаскарят.Но не песента, децата омаскариха и себе си изложиха!

radosslav написа:
Жалко че така се е получило с озвучаването. Аз в такъв случай бих прекъснал и бих ги накарал да коригират каналите на озвучаването, ако трябва десет пъти :))))))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5288136
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28725
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930