Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 15:41 - ВОЙНА СЕ ВОДИ ПО СВЕТА, НЕЗАВИСИМА ЛИ Е БЪЛГАРИЯ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1311 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 01.04.2016 14:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Ето пак снимката,пак и пак ще я качвам, е , и ?!

image

Няма да се спрете,искате да ме изкарате ЛУДА?!
МАЙНАТА ВИ!
Вкарах втори път снимката и тогава отключихте линка на първата,Няма да изтрия нито първата нито втората,защото вече ме накарахте да редактирам.
Колко пъти ще редактирам  и пускам снимки ЗАВИСИ ОТ ПРОСТАЦИТЕ И ПРОСТАКИНИТЕ В БЛОГА!
ЧЕСТИТ ВИ ПЪРВИ АПРИЛ,но това не е лъжа,това е голата истина за простотията в блога!


ВОЙНА СЕ ВОДИ ПО СВЕТА,
БЪЛГАРИЯ СЪЩО Е В КЮПА,
КИТАЙ ГОНИ ВЪРХА,
САЩ И РУСИ СА В ВРАЖДА!
ИСЛЯМ - ЗА МАЛКО ЩЕ ГО БЪДЕ,
ЖЪЛТАТА РАСА ЩЕ ПРЕБЪДЕ!

Всички знаем,че война се води.
Тя не е спирала, уви!
У нас е пълно с ешафоди,
но не ги виждате, нали?!
Знам,познавам,виждам,чувам,
не само в сънища сънувам,
това го знаят плевенчани
не от вчера, не от лани!
Скоро даде ми се знак-
България я чака мрак
и виновниците са отвън-
наши,чужди! Като в сън
чух китаец  да крещи,
кани се на всички ни!
Днес  събудих се от тътен
на самолет над моя дом,
от югоизток с вятър попътен
на север той летеше?! Гном
почувствах се за миг! Молете
се с мене, българи, сега,
защото после ще е късно
за нас, за нашите деца!
Не подценявайте китайците!
Във живота е така-
Откъдето най не се очаква идва изненадата!


стих и клип А.Х.Т. sekirata

Пак ме принудихте да редактирам и не само това,всичко относно профила ми! Няма ли да се спрете? Аз пиша,правя това,което ми доставя удоволствие,нима Вие които ми пречете не правите така? Само че МОЕТО МНЕНИЕ Е РАЗЛИЧНО ОТ ВАШЕТО. И затова трябва да ми се пречи ли? Оборвайте ме,но не можете и затова действате по другия начин! Еееее.... докога така,да парадирате с неграмотност, завист и простотия?  А Вие творците, високопарни думи,изрази да употребявате,които самите Вие не разбирате,пък за поезия да ги представяте!




Гласувай:
7



1. lidislidis - Войната се води. факт е и с всеки ден става по жестоко.
31.03.2016 22:08
"България я чака мрак
и виновниците са отвън-
наши,чужди! "

Както винаги си искренна и права! Дано оцелее България и българите се вразумят, че с войни още богатства не се правят и на агресори не се слугува.
Поздрави за гражданския актуален стих и непримиримост!
цитирай
2. sekirata - ОТКРИТО ПИСМО ДО ЛИДИС
31.03.2016 22:23
Виж стихът на нашата приятелка Делва Раиска! Дали пък не идва от Раиса-руско име...хи!
Сама си пише коментарите и няколко подучени нейни потребителчета, които аз най после ги игнорирах .
Та голямата поетеса и благодари на кого,на себе си естествено,че е станало на нейната в блогбеге - нейната губерния.Хайде тичай,народЕЕЕЕ да купуваш брътвежи разни вместо да си купиш стихове на Христо Ботев да речем-пак и пак,Под игото да речем и още , и още!

Благодаря!
Сърдечен поздрав от мен с "Божествен сън" :

Когато си постиламе мълчания,
в краката ни когато пада здрачът
и есенните врани са раздрани
от грака сив и нежността да плачат,
когато от капчуците разстреляни
дъждовни капки пеят мандолинно
и гроздето жълтее си в постелите
на виното от бъдната ни зима,
от устните на феите пролайваща
онази нощ ще дебне тихо в обръч,
ще ме настигне вятърът и смайващо
от мен ще си отскубне късче обич,
с което ще закичи в тебе есенно
една любов от мед и стари круши,
ухаещи ще слеем устни песенно
и нямата любов ще се ослуша
през грохота избухващ на вулканите.
Ще грабне от очите ми тревогата.
Ще ти оближе с радостта си раните.
И ще узнае, че е сън от Бога.

Лидке,тази поетеса много ближе бе,рани ближела? Как може това да изпуснат някои мъже и планини от блога?!Може и цяла планина да оближе ,що не?!
По първом нощта дебнела и то в обръч,ти да знаеш как става това?Но първо сливала устните и то пеещо ,хуморески, а после лижела?! Вятърът отскубвал късче обич-ами тя делва раиса бъка от обчи,затова и от обич блокирва блоговете и постовете на които иска,щото била тя.Всъщност стига толкова,цялото и стихо ако това е стих е такова-нелепости и бръщолевене напред назад. НО ИМА ГЛУПАЦИ,МАЛКО СА, АМА ГИ ИМА. Боже, тази женичка няма ли кой да я "светне" с каквото и да е ,че да се събуди?! Няма да сме ние,Лидке,тя работи с други СРЕДСТВА-НЕПОЗВОЛЕНИ!
Лидис,кой ти забрани да ми пишеш-на лични де,защото знаеш,че познавам какви стават.Винаги казвам това което мисля,а в какъв вид стига до теб-ПРОБЛЕМ НЕ МОЙ! Лека
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5284518
Постинги: 6070
Коментари: 3244
Гласове: 28707
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930