Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2016 17:20 - ДЕМЕНЦИЯ ТЕ,СТАРЧЕ, ГОНИ ИЛИ ЛИПСА НА ХОРМОНИ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1899 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 15.12.2017 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НА ТЕБЕ, СТАРЧЕ, С ХУМОР СТИХ И КЛИП,
СПРИ ДА СЕ РАЗХОЖДАШ В ИНТЕРНЕТА НИ ПО СЛИП!

И НА МЪЖ СПРИ ДА СЕ ПРАВИШ,
ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ЗА МЕНЕ ДА ЗАБРАВИШ!
АКО ПРОДЪЛЖАВАШ ПАК ТАКА
ДА МЕ ОБИЖДАШ УЖ НА ШЕГА,
АЗ НЕ ЩЕ ДА СПРА ДО ТУК....
СЕКИРА СЪМ, НО ИМАМ И ЧУК!
https://www.youtube.com/watch?v=AybPYSJrdJM
Не намесвай други хора с многото им профили в атаките си срещу мен !
Пречела съм Ви ,тогаз  БЕЗ МЕН!
Заобикаляйте ме.
За твое успокоение -Знам че имам много по големи врагове от теб-скрити. Мислят че са се скрили!
"Шило в торба не стои"


image

29.03 10:02 - НА ТЕБЕ СТАРЧЕ С ХУМОР ПОСТ, ДАНО ДА СПРЕШ ДА СИ МИ ГОСТ!
29.03 09:38 - КОИ ИМАТ ИНТЕРЕС ТОЗИ СУБЕКТ ДА РЪСИ С ОТРОВА ЛИЦЕТО НА blog.bg?!
Мисля че всички разбраха кои имат интереса......





Отвръщам на клетви и магии,
на крадливи поетеси с бенки, стрии…
крилете на орела нося,
тук в блога от мъже не прося
любов, внимание и нежност,
на първа да ме слагат и прилежност
не парадирам, не се издигам с чужди труд!
Що правиш свестният на луд , ерато
булке любовчийке?
Къде намираш се ма, Како Сийке?
Кой поражда клетви,бае,
него ще застигнат то се знае!


Искам нещо да споделя-защо след като даден потребител напусне блога или бива изтрит, нямам впредвид само моето минало в blog.bg, защо след това някой продължава да пише от негово име, дори да качва негови неща, дори стихове?!
Мода ли е това или погазване на всякакви човешки права!?
ТА ТОВА НАДМИНАВА ВСЯКАКВИ ГРАНИЦИ И МОРАЛ!

А.Х.Т.
sekirata







Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - ПАК И ПАК, ДОКОГА В ЛЪЖИ И МРАК?!
10.04.2016 17:28
1. sekirata - Хайде вижте,кога и как съм спирана-сега колко часа е и кой ден е ,влезнах с 300 зора в блога си?!
16:42
Последни 20 регистрирани посетителя

13:44 - valben
00:02 - leonleonovpom2
09.04 23:16 - leonleonovpom2
09.04 21:49 - silwiqna
09.04 16:01 - shtaparov
09.04 13:38 - leonleonovpom2
09.04 06:41 - ekzoter
09.04 06:09 - apostapostoloff
09.04 05:33 - aip55
цитирай
2. aip55 - Ако визираш
10.04.2016 20:37
мен, горчиво се лъжеш Ани...
цитирай
3. sekirata - За кое по точно?
10.04.2016 21:09
aip55 написа:
aip55 - Ако визираш мен, горчиво се лъжеш Ани...


След влизането в блога ми на valben чак в 17.20 успях да влезна да си пусна поста?!Преди това виждаш от полунощ до 13:44 - valben пак никой не е влизал.
Ако е за приятелите и слагачите на ерато7 и дела раи,там то се вижда кои и се мазнят и свалят и ....има коментари...
Ако е за поста ми, то той е за Апостол Апостолов най вече и любимката на мъжете тук ерато7, както и делва рай! :)

sunflower ,която ме блокира завинаги от откровения ком и тя е тук,а там е нейният сайт. И КОЛКОТО ДО СКРИТИТЕ КАРТИНКИ -мои познати И от Плевен с няколко профила тук аз си ги знам-учителки също. Тази Елица за която имах пост има и друг профил....! Онази нейната дружка също вече не е Павлинка ..хи,хи..Уж напускат блога, уж баннати, а те или друг продължават да влизат и качват туй онуй ами и мизерии да правят! А при мене 2009 не бе така-раз праз и толкова -банн за години ми туриха ,за да създадат категория поезия тук докато ме няма с моите стихове-попреправени.

Нима не разбраха че личи когато един човек си прави няколко профила,дори по цвета и настройките на профила си,по аватарите ,по начина на постване особено на клипове и снимки, а и по самото писане-не е задължително да е стих,личи си.

За тебе,знам че ми беше в приятели,видяла съм че винаги ме посещаваш, но не винаги гласуваш,аз обаче винаги ти гласувам,защото не че искам ти да ми гласуваш, а защото знам че си ми в приятели-избрал си блога ми.А това че ти харесва и ерато7 или коя да е тва вече са мъжки работи,но явно тя не го разбира.

цитирай
4. kvg55 - Питам те - защо се занимаваш с въп...
10.04.2016 21:32
Питам те - защо се занимаваш с въпросният от снимката и други подобни?
Не виждам смисъл.
цитирай
5. sekirata - Постол ли е, Апостол ли е,но определено СЕ ПРАВИ НА ЛУД В ИЗГОДА НА ЗНАЕТЕ КОИ ! И ЗА ПАРИ.
10.04.2016 22:22
kvg55 написа:
kvg55-Питам те - защо се занимаваш с въпросният от снимката и други подобни?
Не виждам смисъл.


Ти също хубаво го редиш,хем не си жена при това обидена!
Болестта му не е доказана,повече плаче за дърво!
Мене 2009 що не ме съжалиха,като онази и групичката и с жалбите си крякат ,че съм остра,бясна,щура,луда...А МИ ИЗТРИХА ПРОФИЛА?
Значи неговата лудост е полезна за тези -ХИТРЯГИТЕ, КОИТО ПРАВЯТ СВОЕВОЛИЯ С ТАКИВА, КАТО МЕНЕ!

"Постол реди хороскопи –
"Четиво за идиоти".
В бъдещето той се вглежда
и планетите подрежда –
за живот, късмет и радост,
вечно щастие и младост.
В работата да спори ни.
В труд животът ни да мине.
Да сме с хората контактни.
Към другите да сме екзактни.
За успехи, власт, пари,
вечно в нас ищах да ври.
Хората четат – немеят,
позна им всичко корифеят."-kvg55

И що го хвалиш,какво познава?
Негативизъм той предава.
Да, остро карам,
не му се давам,
как ме обижда не забравям!
Вярна на себе си оставам!
Ти кво искаш?Да го обожавам?!
цитирай
6. kvg55 - Ама че сладурче. С радост да му те...
10.04.2016 22:27
Ама че сладурче. С радост да му теглиш ножа.
цитирай
7. sekirata - Къв нож?! Приготвила съм чук, а не юмрук за тоз БОРСУК !!!!!!!!!!!!
10.04.2016 22:38
kvg55 написа:
Ама че сладурче. С радост да му теглиш ножа.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5301885
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28788
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930