Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2016 00:10 - НЕЩО ТУК ЩЕ ПУСНА, ЧЕ ОТ ТУРСКО МИ СЕ ВТРЪСНА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 801 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 11.05.2016 00:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С ПРЕЗРЕНИЕ КЪМ ТУРСКИТЕ САПУНКИ С ОТВРАЩЕНИЕ!

image

Нещо тук ще пусна,
че от турско ми се втръсна!
Затуй във интернета аз вися,
телевизия не гледам от часа
на новините турски и сапунки,
сериали с разни там .....унки
.
Плаче ми се, не се смея,
пак от Вежди аз немея,
от таз култура азиатска,
ориенталска, плагиатска!


image

Мангалско , турско секира не ще,
по яко от днес ще сече!


image

Една нахална мушица
налетя днес на мен,
бърка в мойта паница
всяка нощ, всеки ден.
Живота ми трови,
в душата ми рови,
с мен иска да пее,
но не може, не смее,
като мене открито
пред света да застане,
зад гърба ми сърдито
роптае! Ще стане
някой ден и това,
да напиша творба
за таз жалка твар,
не муха, а комар!

Аман от дупедавци!
Аман от .....предатели
и завоеватели!

ДПС -вън от управлението на България,вън от БЪЛГАРИЯ!

Вежди, не ти ли е неудобно да убиваш
нашата християнска култура с азиатската, ислямската?
Знаел си стихчето "Аз съм българче"е и?
Колко българи в турция знаят турски стихове ,
но не стават министри на турската култура!А статуите ти твои ли са, а ?
Ало , Бойкооооооо,свести се!!!!!!!!!!!!

image

image
Един бил днес Доган, един стана и Местан
с партии две ни окупираха
и турско ново робство ни сервираха!

Мафия са със Вежди!
А ти, Вежди, защо ли не си в ДПС-тактика, нали?
Май си уреждаш личните сметки с Доган за наша сметка - на българите, на България?!
На кого слугуваш, шпионе? На които слугува и Доган. И двамата сте жив зян!

Ах, тези ваши пръстчета.... image

image

image

Свалиха ми теми ,ЛИЧЕН САЙТ НЕ ЕДИН И ПРОФИЛИ където пиша срещу турците!
Българи ли сме, кажете ми? image

След малко ще пусна тук някои!

Мнениеот Kotkata68 » нед май 30, 2010 20:22

Ще пуснеш, ама гледай да не е за кратко!
 
Форумът поддържа позитивна концепция за приятно прекарване на свободното време, за опознаване и общуване. Не се толерират теми и постове с негативно съдържание и охулване.  
Припомни си правилата на форума, защото предупрежденията към теб свършиха!

ХА, познайте тази котка в турски шалвари ли е или просто се е продала на онези с бърдуците дето се подмиват?!
Kotkata68 Глобална котка-идиотка
image
Re: sekirata против турските сапунки "Листопад"

Мнениеот sekirata » нед май 30, 2010 20:57

Искам свобода, кой не ме разбра?
http://www.youtube.com/watch?v=pVQrbVYzRo8

Може ли модератор, та и администратор на приватизиран форум да ме предупреждават?!
Месец преди това други модератори и админи да ме поздравяват за патриотизма ми?! Откакто се завърна цефула -cefulesteven -Стефан разказвача ли е така....?!
Останете си със него-българинът от Асеновград,
преселил се в Плевен около мене да ме умори по лесно.Мене- "циганката" от Плевен гоните! image


Ще помествам този материал СРЕЩУ ТУРЦИИТЕ И ЧУЖДИЦАТА навсякъде,
където ме пуснат и ще споменавам кои сайтове и форуми защитават ТУРЦИТЕ!
Правете кефа на чуждицата и българите завистници! ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА!
image

И ТАКА МЕ ИЗТРИХА ОТ ЕДИН САЙТ на определена групичка некадърни преписвачи "творци"ТАКА ПРОДЪЛЖИХА И В ДРУГИ САЙТОВЕ,ТА И ЛИЧНИЯТ МИ НЯКОЛКО ПЪТИ ИЗТРИВАХА,И СЕГА ПАК ПО МЕНЕ...ТОВА Е  ДОКАЗУЕМО СТИГА ЧОВЕК ДА ИСКА ДА ГО ВИДИ,ЧЕ СЪМ ГОНКАНА ,ТА И ДЪЩЕРЯ МИ ГО ОТНЕСЕ! СЕГА И СИНЪТ МИ ПОГНАХА ПАК ТАМ ДОЛУ В ОНЗИ КРАЙ....южняшки!

Re: sekirata против турските сапунки "Листопад"

Мнениеот Ivan0v » нед май 30, 2010 21:27

И от такива фанатизирани граждани има нужда народа.Обаче "силата на словото" кляка пред "силата на парите и властта".В тези трудни времена ни остана единствено към пустошта.

АЗ СЪМ БИЛА ФАНАТИЗИРАНА,НА ПАТРИОТИЗМА ДУПЕДАВЦИТЕ ВИКАТ ФАНАТИЗЪМ!
БЪЛГАРИ! ПФУ!


Това моето тегло и гонене, и досега продължава от тези подкупни дупедавци наши!
ЗАТОВА НЯМА ДА НИ ИМА,НЯМА ДА Я ИМА БЪЛГАРИЯ,ВИЖДАТЕ ЩО ЗА ПРОДАЖНИ ДУШИЦИ БЕСНЕЯТ ДОРИ В ИНТЕРНЕТА,ПЛАТЕНИ ЗА ВСИЧКО,ПРОДАВАТ ДОРИ МАЙКА СИ И БАЩА СИ,ТА И ДЕЦАТА СИ.



ЕТО ВИЖТЕ КАКВИ СТАВАТ В МОЯТА РОДИНА,
КАК ЦЕЛИЯТ НИ ИНТЕРНЕТ И ТОЙ Е КУПЕН,НИЩО БЪЛГАРСКО НЕ ОСТАНА, НАРОДЪТ ЗАРАЗА ПРИХВАНА, ИЗБИ ГО НА ТУРСКИ СЕРИАЛИ С ЦЕЛ НА ОНЕЗИ БЪЛГАРИНЪТ ЗА ТЕГЛОТО СИ ДА ЗАБРАВИ.


Листопад ли бе да го опишеш,
ровиш във листата все мирише!
Народът български е зле, реве,
а турчинът от нас рева краде,
на сапунки за нас прави,
дано с теглото наше се задави!
image
„Листопад” и Решат Нури

Корицата на книгата, която предстои да излезе на български, и авторът Решат Нури
ПЪЛНА ОТВРАТ! И тази преводачка Кадрие Джесур за какво и за кого , за кои работи е ясно. Не получава нашите мизерни заплати, та тя е наемна.....
"Преводът
на романа на български е дело на талантливата преводачка Кадрие Джесур,
която край Босфора работи неуморно за своята вдъхновена кауза -
качествено представяне на български и турски автори. "

Ох, каква е реч,
музика азиатска,
а продукцията турска
е просто плагиатска!

Листопад -турско циганска интрига!
Айшетa и Хасан се любят,
пари печелят, харчат, губят.
Саз и зурна им приглася,
телевизора и лампи гася.
Промити мозъци около мен,
гледат всяка нощ и ден,
сапуни турски, миризливи
със сюжети тъмно сиви.
Млади, стари, пенсионери
с наполеонки и жартиери,
в тези филми простовати,
дебели лелки, мустакати
черни турци и туркини
гърдести по монокини
на артисти ни се правят,
с елементарщина ни давят!
Сълзи крокодилски ронят,
някакви химери гонят,
кич, боички, шарения
иде ми да бия, вия
гладна за любов, духовност!
Нямат ли тез филми годност?!
Сантименталщина, смърт, драми,
туй е вандалщина, духа ни
сриват с хитрина и днес
нямат срама, свян ни чест!
Българите ги зяпнали,
де разбрали, недоразбрали
за какво тук иде реч,
секирата започва сеч!
За Европа турчин се натиска,
но да признае българското не му стиска!



http://www.youtube.com/watch?v=WonXzaFM4gs

Турците в България?! Това не са турци , а мелези! Някаква смесеца с
цигани най вече. Горко ни. Искат земята ни и НЕ подбират средства. Нямаме пари да ядем, а ще даваме пари за превод на книжките им станали на сериали.
Това не е изкуство. Тези сериали са случки от живота им и то сантиментални и сълзливи. Не са предадени? художествено, а първобитно!
Няма да съм жива да видя България свободна, а толкова го исках, Господи, толкова!
Кой българин е министър в Турция и то на културата им, а в управлението им изобщо ни няма.....Нали сме били братя. Това братско ли е?!
Eй, зомбираните българи! Спрете се, стига сте зяпали, като изтукани тези турски сериали сантиментални,сълзливи и еднообразни,монотонни не само по съдържаниие ! Засрамете се, Вежди уж министър не се спря и той ! Какъв министър Е на християнска култура, като НЕ Е  ХРИСТИЯНИН?!

НЕ МОГА ДА ПРОСТЯ И НА МЕДИЙТЕ НИКОГА, ДЕТО ЛАНСИРАТ ТАЗИ БЪЛВОЧ ИСЛЯМСКА, А СЕ НАРИЧАТ БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛНИ ТЕЛЕВИЗИИ.
РЕЗИЛ!!!

А.Х.Т.sekirata cekupama


image

Няма как да не ме накарате да редактирам
и то като награда за моят патриотизъм!
А вашият - продайгъзецизъм!





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308536
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930