Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 14:02 - ЩЕ МЕ ОБИЧАШ ЛИ, ЛЮБОВ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1617 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Когато вън е  тъмна нощ,
когато губя сила, мощ,
когато търся те във мрака
и сърцето мое чака
тази обич неживяна,
истината разпиляна…
Когато не очаквам нищо
и сърцето ми е чисто,
когато устните ми стискат,
а ръцете търсят, искат
нов живот и порив нов,
ще ме обичаш ли, любов?

стихове и клип А.Х.Т.sekirata
11.06.2016






Гласувай:
8



1. sekirata - Жалко. Могат ли такива хора да бъдат ТВОРЦИ?!
12.06.2016 14:11
sekirata - те това е-ама си личи,краденото от този който разбира от поезия
"blog
връзката не е защитена"
Крадат си на общо основание -един от друг,една от друга,то това не е никакво творчество,ами добре че си личи по стила,който разбира разграничава краденото от истинското.Обикновено е сбиротак, когато от тук там се вземе нещо,а ако е тотално копирано пък стила се гледа и се види.

anin - Случва се
И на troia са й откраднали стихотворение...

Sekirata-
И връзката в блога не е защитена
това казвах и на Лидис,НО...........
цитирай
2. dinkov - Динков
12.06.2016 22:41
sekirata - ти пишеш красиво и чат-пат покрай твои или на други стихотворения ми идва някаква муза и се пробвам и аз. Не знам дали е плагиатство, но си признавам, че за да напиша стихче трябва да имам провокация. Може да е случка, картина, нещо което съм видял или прочел или просто силно изживяване. Не се имам за поет, просто си пиша. Покрай днешното ти стихотворение се получи това

Когато годините минават
и разбираш, че си отива младостта,
тъгата бавно завладява,
при спомени за старата любов.

Когато не очакваш нищо,
нямаш и надежди и мечти
дори болката изчезва
и сърцето спира да кърви.

Но ето вънка зазорява
нощта губи своята мощ,
сърцето за нова обич се надява,
по неизживяната любов.
Ицко
цитирай
3. litatru - Здравей, Анита!
13.06.2016 10:45
И това стихотворение ми хареса, а визитката ти е най- силната в целия БЛОГ. БГ!
С уважение - Литатру!
цитирай
4. litatru - Здравей, Анита!
13.06.2016 11:12
Ти си напълно права, че има много "поети и поетеси", които само си губят времето, защото не им идва отвътре. Те ходят тайно или явно от блог на блог, харесват си някоя творба и въз основа на нея наслагват красиви думи, стараейки се да има рима и хоп - станали пУетИИИ. Ето защо ги подиграват. Само хабят енергията си! Ние ги знаем кои са и само чакаме подходящия момент...! Събираме материал за пред съдебните власти.
Теб наистина уважавам, защото си самобитен и оригинален, а също и честен творец. Истински!
С уважение - Литатру!
цитирай
5. sekirata - dinkov - Динков,какво ли те накара да дойдеш в блога ми?Любовната ми лирика-познах и знам защо.
15.06.2016 01:10
Знам от коментарите ти там как боготвориш моята врагиня и хаотично изразяваща се в нейната наречена поезия wonder -Дела Раи,ноще ти отговоря,за да ти докажа доста нещица ако ги разбереш ако ли не другите ще схванат за кво иде реч.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Започваш с фрагмент от песен-стар шлагер ,а и чалга,за което благодаря ,че ми напомняш,че съм стара вече,че нищо не очаквам,че съм имала неизживяна любов-абсолютно лучкане и не познаване на духовен мой свят,
че съм майка на бивша чалга певица,за което се злорадства и от тази ,която ти е написала този стих и ти го е дала да ми го пуснеш като коментар.Но и те имат деца, а и ти навярно? Независимо на коя поетеса или поет задължително от първа тук-там са най завистливите и „кадърните“стихът и събиран ,тропоска един вид.

Няма рима,а
личи само напън за такава?!
„Когато годините минават
и разбираш, че си отива младостта,
тъгата бавно завладява,
при спомени за старата любов.“

На този първи куплет бих отговорила така-вече с мисъл,чувство и подредба,стил-

В дни и часове годините изнизват се във мен,
младостта забрави ме и този ден,
не тъгувам, не се моля ,аз не плача
по блогове да плагиатствам не се влача

„Когато не очакваш нищо,
нямаш и надежди и мечти
дори болката изчезва
и сърцето спира да кърви.“

Очаквам всичко, не от всеки,
имам надежди и мечти,
а болката в онез куплети
не ще живота мой сгорчи.

„Но ето вънка зазорява
нощта губи своята мощ,
сърцето за нова обич се надява,
по неизживяната любов.
Ицко“

Няма вънка има -ВЪН!
„Губи своята мощ“ от моят стих го взе,
за да ме откажеш да пиша в блог беге,
чие си протеже?!

Вече утро е ,нощта приспива
сънища измислени
и някой прави ме щастлива!
Добре дошла ,любов красива!

А.Х.Т.sekirata cekupama


цитирай
6. sekirata - litatru ,
15.06.2016 01:16
благодаря за истинните ти слова,
но някои не могат и не искат те разбра.
Защо познай? Душата им е Ад,не Рай!

А.Х.Т.sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242523
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031