Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2016 14:51 - ПОЕЗИЯТА СЪВРЕМЕННА НАША - ИЗВРАТЕНА, МЕНТЕ КЛАСА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 14.12.2017 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕЙ,НАУЧИ СЕ ДА ПИШЕШ,понеже нямаш дарба да твориш,а просто връзки  и разхвърляни мисли,думи редиш!Клип ще ти направя и с некадърността твоя ще те задавя,паралийчо,връзкарчо!Заради тебе редактирах, но ще ти излезне скъпо,магарето в калта си не оставям.Панимаеш,анадънму?!

Св.Кирил и Методии,слезте  на Земята
и спрете със езика ни гаврата!

И ще ми кажеш,че не хакерстваш и че не плащаш затова,
по добре се научи ако можеш да редиш нормални по български наши слОва!!!

02.07 23:37 - Шизофренично

Име:Цветан Ганчев Възраст:16

Пол:мъж Град: София

Профил на tsvganchev

 https://www.youtube.com/watch?v=v9oFy6tQNwk
sekirata Grehut e vash

 

http://blog.bg/photos/profile/182905.jpg

 

02.07 23:37 - Шизофренично

 

Автор: tsvganchev категория поезия

 

Сами говорят си Аз и Мене –

че що притрябвал ми е участник трети?

Нахалник – да пречи устремен е –

третият да бъде между двете!

 

Аз говори – отговаря Мене

със гласа си тих от невзрачна мрачина,

който във ухо ми тихо стене,

пуска ми лъч от мрачна светлина.

 

Аз е Данте, Мене е Вергилий,

Беатриче – деветте кръга на Ада.

Ах, защо сте вие съжалили

тоя, който не иска пощада?

 

Продължават, говорят си двата

участника. Мънкат. Със шепот във мрака.

Тихи – гласовете във главата –

философстват. Часовникът трака.

 

И влизам пак във тъмната стая –

Взирам се във мрачината – лице. Анфас.

– Кой е тука? Отговор желая!

– Мене, а ти кой си? ; – Аз? Аз съм просто аз!


Св.Кирил и Методии,слезте  на Земята

и спрете със езика ни гаврата!




Цветанчо,що ли правиш се на хакер див?!
Забрави за блога ми! Крадлив
беше  и такъв остана,
от теб няма да прихвана
скапания твой стил, писец!
Що ли ми се вреш,самец?
Не съм те канила да ми дотягаш
и с техники да се налагаш,
нали поет си бил не трол,
пари за туй ли даваш бол?!
Усещам мръсните душици
на Елица трън в петици,
дето тя е с триста ника,
с нея лика сте прилика.
tryn - със него днес се вее
и из блог беге куфее.
16 годишен се изкара,
с мъжки пол се издокара
и софиянец ми се пишеш,
неграмотно пишеш!
"Шизофренично".
Ти на туй поезия ли викаш?
Шизофренично пишеш, риташ!

сатиричен стих А.Х.Т. sekirata


02.07 23:37 - Шизофренично
Име:Цветан Ганчев Възраст:16
Пол:мъж Град: София
Профил на
tsvganchev


image

02.07 23:37 - Шизофренично

Автор: tsvganchev категория поезия

Сами говорят си Аз и Мене –
че що притрябвал ми е участник трети?
Нахалник – да пречи устремен е –
третият да бъде между двете!

Аз говори – отговаря Мене
със гласа си тих от невзрачна мрачина,
който във ухо ми тихо стене,
пуска ми лъч от мрачна светлина.

Аз е Данте, Мене е Вергилий,
Беатриче – деветте кръга на Ада.
Ах, защо сте вие съжалили
тоя, който не иска пощада?

Продължават, говорят си двата
участника. Мънкат. Със шепот във мрака.
Тихи – гласовете във главата –
философстват. Часовникът трака.

И влизам пак във тъмната стая –
Взирам се във мрачината – лице. Анфас.
– Кой е тука? Отговор желая!
– Мене, а ти кой си? ; – Аз? Аз съм просто аз!

 

Св.Кирил и Методии,слезте  на Земята
и спрете със езика ни гаврата!

И ще ми кажеш,че не хакерстваш и че не плащаш затова,
по добре се научи ако можеш да редиш нормални по български наши слава!!!

http://www.youtube.com/watch?v=v9oFy6tQNwk
sekirata Grehut e vash








Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242223
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031