Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2016 19:02 - АКО.....
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 881 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

 

Ако те обичам както слънцето луната.
Ако те целувам както вятърът листата.
Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.
Ако в мене виждаш нея.
Дали ще съм щастлива?
Не става!
Туй моето сърце не позволява!
Ще искам слънцето с луната да се слее.
Ще искам вятърът с листата да запее.
Солената вода в нас да пропие,
болката от миналото да изтрие.

стих и клип А.Х.Т.sekirata cekupama 

Ако.....И досега нищо не се е променило в мен-стихът ми е за .............  от интернета diagnostika.blog.bg отнели му живота преди много много време, промени се атмосферата в този сайт ! Следя профила ,блога си, чуждите профили и постове също и виждам...... всичко, и ако всичко това е, И заради мене- Благодаря! Съжалявам ,че някои някои някои не могат да ме преглътнат, но засега съм все още жива независимо къде съм и къде ще съм.

амин. душици . за добрите с мен-целувки!






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - ВАЖНО! ГОЛЯМАТА ИЗМАМА на МУТРИТЕ: ...
14.10.2016 16:33
ВАЖНО! ГОЛЯМАТА ИЗМАМА на МУТРИТЕ: Гласуваш „НЕ ПОДКРЕПЯМ НИКОГО“ и избират още на първи тур МАМАтА ИМ, Защото ГЛАСЪТ се брои за ДЕЙСТВИТЕЛЕН и вдига избирателната активност, но …..

ОТ COMMVARNA · 13.10.2016

Голямата измама на Мутрите:
Гласуваш „Не подкрепям никого“ и избират още на първи тур Мамата им. Защото гласът се брои за действителен и вдига избирателната активност, но се вади при



процентите на кандидатите. Тоест може да изберат Мамама им с 25% гласове на нея, защото тези проценти ще са повече от 50% вече от реалните гласове за отделните кандидати. Защото за избора на президент има 2 условия.
1. Избирателната активност да е повече от 50 %, а всички гласове „Не подкрепям никого“ вдигат процентите.
2. Кандидат президентът да е получил 50 + 1 глас, но вече от реалните гласове, а „Не подкепям никого“ не влиза в тях.
Стана ли ясно? Дано сте разбрали.
цитирай
2. sekirata - Нищо ново под Слънцето....
17.10.2016 18:17
1. zaw12929 - ВАЖНО! ГОЛЯМАТА ИЗМАМА на МУТРИТЕ: ...
14.10 16:33

Нищо ново под Слънцето..нали знаеш,че всичко е нагласено и автобусите от Турция пак и пак, и нашенци в чужбина ще ги издокарат с гласове ментета...изобщо,ноооооо........ ще гласувам този път, в края на живота си съм!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5292625
Постинги: 6077
Коментари: 3244
Гласове: 28739
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930