Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2016 11:24 - ДЕЦАТА ДАЖЕ ОЗЛОБЯХА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1174 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Въпрос задавам
и сама си отговарям.
Такава е сиситемата у нас,
че децата във училищата,
децата в форумите
и въобще в страната
се подиграват с нас,
редовно не са в час,
възрастните не признават
и себе си до болка обожават.
В училищата всичко им е позволено!
Учителят трепери за "голямата" заплата,
а те у тях и в час клатят си краката.
Родителките, като вълчици
настръхнали са срещу всички даскалици,
детето свое защитават
и мило, драго за него дават!
Дори се унижават!
А някои престъпници дори
заради децата свои стават,
но явно на държавата сега
и трябват необразовани чеда-
прости, глуповати...
с права за нас възрастните тъй чудати!
Определено системата ни е виновна,
но и Ганьовщината съдбовна.
До мозъка на костите съм отвратена,
но не съм сломена!
С простотията, невежеството ще се боря,
дори живота си да тровя.
На никой няма да се моля.
Да.
Ще продължавам да се боря!

стих и клип А.Х.Т. sekirata






Гласувай:
6



1. anin - Разбирам те!
21.10.2016 11:46
Имам две приятелки учителки и знам от тях как са нещата...
Трябва ти много сила и търпение...и любов към работата и тях - децата.
цитирай
2. makont - За съжаление е така.
21.10.2016 14:12
Много сила ти пожелавам и успех! Поздрави!
цитирай
3. sekirata - А аз колко пъти казах вмирисани старци,оскотяли да не ми посещават блога и да ми пишат?
21.10.2016 18:12
от: apostapostoloff За постинг: ДЕЦАТА ДАЖЕ ОЗЛОБЯХА
Казвал съм ти го -не ставаш, ама ти продължавш да драскотиш .
Одобри | Изтрий

Имам пост такъв в ....блогбегето, който не е поетичен сайт ,алоо...?! Обяснявям ,като на малоумници там и сега пак! Защо една секира Ви пречи на рекламите на книжките Ви, некадърници? И защо една секира Ви пречи, разюздана ученическа"интелигенция",както и на разни там организации? ЗАЩОТО ТОЛКОВА МОЖЕТЕ, ДА, ПРОСТО НИЩО НЕ СТАВА, НО ОТ ВАС НЯКОЛКОТО, КОИТО ПРЕЧИТЕ! ТОЛКОВА СИ МОЖЕТЕ! Ами захапете се....КОЙ ВИ Е КРИВ?!
цитирай
4. sekirata - Благодаря,anin,makont!
21.10.2016 18:18
Но слава на Бога пенсионирана учителка съм от една година,уцелих времето.Макар че има малко деца,малко са за съжаление, за които ми е мъчно знаейки сред какви виреят и дали изобщо виреят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286939
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930