Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2016 17:52 - ДНЕС ПРАЗНУВАМ ИМЕН ДЕН, ВЕСЕЛЕТЕ СЕ И ПИЙТЕ С МЕН!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1181 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 13.12.2017 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

9 ДЕКЕМВРИ
ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН!

Преследвана тъй ще си ида
и неразбрана от мъжете,
на куклите не ще завидя,
от завистта им ме спасете!
Приказка за Пепеляшка
посети  и моят дом,
но животът тъй ме лашка,
задави ме със син „бонбон”.
Мерцедесът посиня
и син гербер разцъфтя,
но той се случи за беда
от изкуствени цветя!
Днес празнувам имен ден
в моят райски кът рожден!
Мерцедесът бял не виждам
и не искам да го виждам,
ни червени мерцедеси,
ни ергени,ни дукеси!
За мене пийте този ден,
благословете моят дом и мен,
св.Ана да ме закриля,
че ще ме изтървете,биля…
НАЗДРАВЕ!

sekirata Liubov i strasti


















Гласувай:
7



1. sekirata - .........
10.12.2016 11:34

И не случайно страда българският ни народ и то покрай такива места като ПРЕСЛАВ,до село ПАНАЙОТ ВОЛОВ, основно ХИТРИНО-пак хитър трик и АТАКА НА ПАРТИИ СРЕЩУ ПАРТИИ ЗА СМЕТКА НА НАРОДА.
ЩЕ МИ СЕ В СОФИЯ ДА СТАНЕ ТОВА, НА КОЕТО ПОДЛАГАТ СТАРИТЕ ХОРА ПО СЕЛАТА ПО МАЛКИТЕ ГРАДОВЕ,ЗА КАКВИ ИСЛЯМИСТИ ТОГАВА МИ ГОВОРИТЕ,А?!
КОЙ ВИ ВЯРВА?!

ИСЛЯМИСТИТЕ СА У НАС!
БОРБА ЗА ВЛАСТ!

Едните атакуват другите със Хитрини и гафове,
но всичко за сметка на Народа!
Президентът Плевнелиев си играе на КРИЕНИЦА И ТУТИ МУТИ
когато държавата е в КОЛАПС?!
ТОВА МОГАТ ЛИ ДА БЪДАТ ПОЛИТИЦИ УПРАВНИЦИ?!

ВСИЧКИ ПАРТИИ НА КЛАДА,
ТОВА ИМ СЕ ПАДА!
ХАЙДЕ СЕГА ,ЗАТРИЙТЕ МЕ И МЕН,
ЧЕ ГОВОРЯ ИСТИНАТА ВСЕКИ ДЕН
БЕЗ ДА МИ СЕ ПЛАЩА КАТО НА ВАС,
ДОРИ В ТОЗИ ПАГУБЕН ЗА РОДИНАТА ЧАС.

А Вие , потребители тук, дето сами си пишете коментарите и си надувате посещенията в профилите Ви ,от Вас съм отвратена!!! Как не Ви е срам,сами да си КОНТАКТУВАТЕ?! ТОВА Е БОЛЕСТ ,ДРАГИ,ПСИХО БОЛЕСТ!!! МНОГО СТЕ ЗЛЕ.

Апостолов,ще си изтриеш ли профила като виждаш ,че други пишат от твое име и не само при мен?! Дъщерята ти е болна като моята, засрами се от детето си поне!

цитирай
2. sekirata - СВ.АНА,
10.12.2016 11:42
СВ.АНА,
призовавам те сега,
да спреш таз смрат в бегеблога!
Отклони злото от невинни хора,
стовари ги на ....Големите на Дявола изгора!
Големите ни градове не са защитени,
когато всички партии са врагове големи.
Унищожи всички партии в страната
и спри на платените драскачи във Бълтгария ръката!

Благодаря Ви сини драскачи,
но знаем всички ,че не сте сини,
Вие сте децата , внуците на старите на народа управници...за каква демокрация ми говорите?! За какви партии,срам! ЕДНАКВИ СТЕ И НОВА ПАРТИЯ СТЕ ДНЕС НАПРАВИЛИ,ПАК ВАША ПРОЕКЦИЯ,НАЛИ,НАРОДА ЗНАЕ,НЕ ПАСЕ ТРЕВИ!Още повече че турските две съществуват и с ЕРДОГАН у нас Командуват!
цитирай
3. sekirata - Изолирана съм от няколкото с десетки профила
10.12.2016 11:47
А ДА СПРЕТЕ СЕ С ТОВА НАДПИСВАНЕ
ОМРЪЗНАХТЕ НА СВЕСТНИТЕ ЧИТАТЕЛИ ДО ВКИСВАНЕ!

А СПРЕТЕ СЕ С ТОВА КОПИРАНЕ
И НА ЧУЖДИ СТИЛОВЕ ИМИТИРАНЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5285068
Постинги: 6070
Коментари: 3244
Гласове: 28709
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930