Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2017 14:59 - ИВАНОВ ДЕН Е, СВЕТИ ЙОАН КРЪСТИТЕЛ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Празник зимен е и днес-
седми януари , вест
получихме от Господ Бог-
наш създател, съдник строг.
Идват тежки дни и скрити,
да ги направим ний честити!

Иван на мен се случи,
халка да ми надене във деня-
16 –ти ,но септември беше,
къде ли бяхте, Богове и светлина?!
Иван на мен се случи
да е баща на моите деца,
баща е дума непозната
за него досега!
Иван, как вам не стьйдна копиравать меня...
Свадьба нашева сьйна....

/роден е на 28 юни 1943 в с.Брестовец община Плевен, област Плевен/

ИВАНОВ ДЕН НА БИВШИЯТ СИ ЧЕСТИТЯ С МОЛБА ДА СПРЕ ДА КАНИ ЗА МЕН СМЪРТТА
image

Обичам „Дядо Иван“,
но туй е друго,
защото у дома Иван бе чудо!
Отървах се, като във филм,
спасих живота си, любим
се правеше за вси жени,
раздаваше пари и …благини!
Изкукал,озлобял, шизофреник,
няма профил, няма ник,
убиец на децата си, тарзан
остана и до днес, на изтерзан
се прави пред децата си, пред мен,
а някога бил супермен!
Ивановци, секирата Ви честити,
бъдете здрави и добри!
Но името Иван за мен горчи!
Иван подскача ми и се перчи,
дори посяга ми, налита,
шизофрения гони го, не пита.
Иванките да ми простят,
със Анките римуват се и чат,
чат пат така се аз изписвам,
на никой в нета не уйдисвам.
Анита, Анка, Ани, Ане…
не върви да е до теб, Иване…!
Че секира ще те посече,
бъди сигурен, старче!


image

Този специален Иван
от някои все пак презрян
не трупа грижи, живее,
за чужди жени копнее!
Този специален Иван
за красив го имат,но зян
ще стане със името свое.
Мнението не е само мое!

Певици две били сме, да умрем-
аз и дъщеря ни с негов ген,
а синът ни е зомбиран долу
във Пайнерска губерния-соло
пее неговата тъща,
изнудват го да им направи къща.
Днес било Иванов ден,
иска му се да е супермен,
43-та е роден,
кани смъртта за мен!
Най лесно ще ме умори
чрез моите деца добри,
които жертва са на чужди хора,
и на баща си, Цецка-негова изгора!
Горното написах саморъчно,
старче, не се самозадоволявай ръчно!

Колко си различен,
различен, неприличен
и името ти кално,
но с поведение бално!
Говориш,като женичка,
искаш да си мужик,
но носиш си пиличка
и селски инджик!
Самочувствие голямо,
мераци големи,
но когато остарееш
увяхват без време
помисли,мечти
за жени жрици.
Не мога да те жаля,
не искам да се паля,
върни ми младостта,
спри майчини тегла!
Не можеш то се знае,
затуй душа не трае,
късно е да прощава,
стоп червено дава!

image

Ивановци,Иванки,Ивани ,Ивони,
силна виелица, студ днес ни гони
във вашият празничен и имен ден!
Имате поздрави и от мен!



стихове и клип А.Х.Т.sekirata cekupama

ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ ДНЕС !
 
Честит да бъде този имен ден,
с радост, любов обграден,
празнувайте и се веселете,
и мене със добро помнете!



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240715
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031