Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2017 20:41 - ХАРЕСВА НИ ДА НИ ДИРИЖИРАТ ОТВЪН ИЛИ ОТ СТРАХ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 602 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 22.02.2017 17:55


  БЪЛГАРИЯ ЩЕ Я НАПРАВЯТ ПЛАЦДАРМ-СЛЕПИ ЛИ СТЕ!
Змията е в пазвата ни. Докато се подаваме на чуждото и позволяваме на недостойни хора да ни управляват ,които си гледат личните интереси и просто продават народ и Родина! Видяли са, че няма съд за тях и дават.....

Няма ли да се спрете?! Какъв интерес е за Вас една пенсионерка дори и секира да е ?! Що за злоба ,щото иначе няма на какво да ми завиждате освен на духа, който Вие никога не можете да го имате при такъв живот, като моя . ЗЛОБАРИТЕ ,няма как да се спрете,злобата Ви владее! Коя съм аз и кои сте били Вие,е, кои сте,да не сте БОГ?!?!!
Колкото до политическата ми ориентация,нямам такава,но са ми симпатични и просто им вярвам на Румен Радев и на Корнелия Нинова.Може и да се излъжа,но мутрите на Бойко Борисов и онези около него не само от Герб са върха на гаврата с народа и българКите най вече! Нали,турци и цигани?! Това не е расизъм, но Вие в Родината ми не сте малцинството, ние българите сме малцинството и се кефите ,че нашите управляващи, които и да дойдат на власт подържат Вас,заради парите, дето им идват от чужбина и от разни организации!

Какво  Ви е в очите все г-жа К.Нинова? Защото е много повечеот Боко тиквата ли и застрашава Борисов3-кабинета? Споко ! Всички знаем какво нещо са парите на Сорос.Но и там нещо ще се продъни един ден , и на Вас тук дори кранчето ще спре.Журналя и не само!

16:50 - Корнелийо, първо се извини за всички свинщини, които ТВОЯТА Партия ...
" Причини на България и българите за повече от 100 години съществуване - политически репресии, терор и хиляди и хиляди убити без съд и присъда, за това, че е завладяла властта с помощта на чужда армия и затова, че осакати духовно поколения българи след това.

ЗАTОВА НЕ ИСКАМ ДА СЛУШАМ НРАВОУЧЕНИЯТА ТИ, ЧЕРВЕН БОКЛУК ТАКЪВ"
Добри Колев  50 мъж-София ,автор kolevdobri
категория политика
Няма начин .....ТЯ да не го прочете и кво ?
1. podvodni - Баце, наистина си не само духовно но ...
18:03 Баце, наистина си не само духовно но и умствено сакат, и за това не е виновна нито Корнелия или пък БСП. цитирай
2. jupel - А Боко тиквата и герберите,гробовете де,
18:50 А Боко тиквата и герберите,гробовете де,
кога ще се извинят за хилядите БЪЛГАРКИ продадени в чужбина и разсипани от мутрите му,за продажбата на бебета дори,за трафика дори с мигранти,за наркоманията след невръстни и свободните наркотици в училищата и проституцията,чак такова ЧУДО НЕ БЕШЕ ПРЕДИ НЕГО,АЛОООО....!!!!!
Харесва  ВИ да ни дирижират отвън,та дори и протестите стана модерно да се купуват,беднотия, нали? Не само беднотия, а и ПРОСТОТИЯ!

Жалко за България!

Днес у нас, в света протестите се плащат,

а на разни партии,лидери и политици,колко ли плащат?!

Притискат и г-жа Нинова-отслабва,

Радев също-подпухва от химия,за кои ли така трябва?!

Овратена съм от политика,

референдумът ни вика! но честен

Смело казвам - Смърт на всички партии!

Каквито и които да са те КУПУВАТ СЕ!

След като едни протести се купуват,

ясно е че хората не струват!
image

image


image
И СТИГА С ТЕЗИ ПЛАТЕНИ ПРОТЕСТИ  у нас и навън-мода някаква?!

 Щом от управата на сайта ми се отговаря,че коментари имам право да трия,като съм обиждана и толкоз,но постовете мои се следят и забраняват,въпреки ,че нямам мръсни колажи и вулгаризми, псувни като пускани такива от хората на управата на сайта! ПАК ВРЪЗКИ!
ЗА КАКВА ДЕМОКРАЦИЯ И ЕВРОПА МИ ГОВОРИТЕ ТОГАВА, ЗА КВО НАТО, ЗА КАКВА АМЕРИКА,
ЗА КВИ ПЕТ ЛЕВА?!  

image

стихове и клип А.Х.Т.sekirata cekupama

Левски,събуди се...

image




Гласувай:
3



1. sekirata - Прибирайтесев България вместо да ровите по българските сайтове....за интереси и пари!
06.02.2017 09:52
Това някъде го прочетох,много е вярно.Нашите българи,българки в чужбина така ли си изкарват хляба там освен с про....
5. 1997 - И аз се замислям
"Случва ми се да чета в блога, пък и другаде разни недомислици, грешки, несъобразности, които подсказват, че авторите не са в България. Като нищо може да са емигранти, които са на помощи или на нечий хонорар и карат за България по спомени от "Кой не скача е червен". Те мразят своите излъгани сини надежди и Родината - майка и са готови да скочат като книжни, не- виртуални тигри за обновлението й. Само че там, и ако може без усилия."
цитирай
2. jupel - ЗАЩО , НАРОДЕ?!
06.02.2017 12:10
ЗАЩО НИКОЙ НЕ МЕ ЧУВА,ЗАЩО НАРОДЪТ МИ...ПАСУВА?! ЗАЩО,ЗАЩО...ГОСПОДСТВА ЗЛО?!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242405
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031