Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2017 23:07 - НАЛИ СМЕ ДЕМОКРАЦИЯ,ЗАЩО ПАК ЗА ЕДНИ МОЖЕ,ЗА ДРУГИ НЕ МОЖЕ?! КОЙ ДА ПИТАМ, ДЕДО БОЖЕ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
КОЙ ТРЯБВА ДА ПОПИТАМ...?
Когато се касае какво пускам,качвам аз в профилите си ,на сайтове да речем уж демократични всички са нащрек,наострени ,настръхнали като за война,особено когато правя мои коментари с мои преценки за нещо написано от някой си или някое събитие да речем.Веднага едно и също определено групово малцинство се разгръща  и се започва разрастване на по големи зарибени групи срещу мене. Секирата била остра,а каква да е -ТЪПА? ЕДНА ТЪПА СЕКИРА РАБОТА НЕ ВЪРШИ! Та и две да са.
И да продължа.Но когато се касае за друг човек-УДОБЕН на дадена групировка в дадени сайтове,чиито потребители са на хонорар там ,заплаща им се като на платени ....ТОГАВА МОЖЕ,РАЗРЕШЕНО Е ВСИЧКО.Дори да се правят мои профили,да се пише от мое име,да се блокирват и настройват хората срещу мене......и какво ли не все нарушения,които не правя Аз. Това дори не е цензура,защото цензурата в случая е само за такива като мене?! Infiniti, inkognito, vedrin,hipo.....нали ме няма при Вас там по вашите сайтове като датабеге, художествените,какво ви преча пак, че съм жива?!
И ето пример,преди това питам защо аз да не знам какво правя в МОЯ СИ БЛОГ, ПРОФИЛ?!

"Секиро, колкото до..... знае какво прави и как го прави -в нейния си блог И нямаш право да казваш каквото и да е.Докато ти не можеш да се наречеш човек.И да ти припомня по телевизиите тези дни са казвали каква ...си"

Много ме засилиха и пак тези двамката Ангел и Емил ,които щели да оправят българските сайтове! Навярно пак групички,в нета колкото щете и се дракат, оплакват и.т.н ,но въпросът е защо това се позволява по тези сайтове,в интернета изобщо,кой и пак ли се плаща,защото мене ме няма по плащането,
нито маша да съм нечия?!
В ДНЕШНАТА ПОЕЗИЯ СКРИТО КАЗАНО ЗАБРАНЯВАТ РИМИТЕ. 
МЕНЕ НЕ МЕ ИСКАТ В ХУДОЖЕСТВЕНИТЕ САЙТОВЕ ТОЧНО ЗАРАДИ РИМИТЕ МИ И ДЪЩЕРЯ МИ.Измислят си други поводи-лоша съм била, критикувам,та и лекари станаха някои потребители!
Номерът е ДА СЕ ИЗЧИСТЯТ НЕУДОБНИТЕ!
КОИ СА ТЕ?
ТЕЗИ КОИТО МОГАТ МНОГО НЕЩА
И ЛОВИ ФАЙДА,НО НЕ МЪЛЧАТ.
Целта е да се манипулират читателите така както чичко Пайнер манипулира слушателите...плаща денонощно да пускат една и съща певица,докато се свикне с нея и я приемат-кои,неразбиращите,а у нас такива колкото щете.

А защо  направете си сами извода.Както и сега ще Ви пусна гатанка.

Ето два варианта на стих -първият е от анонимен потребител или поне такъв който си мени постоянно име,данни, аватар,пол ако щете,но има претенции да заявява ,че това което качва е в РИМА.Откъде го взима? Това не ме касае ,но да съм заплашвана постоянно от хора,които са под нечие крило ,а крилото е старо на опърпан лешояд,това не е типично за  една секира. Цял сайт има у нас-"БРАДВАТА" , макар и след моята поява в интернета като sekirata cekupama,  а тези някои ги дразни моят ник sekirata?!

Това в кавичките е на анонимника-


"Говори на ръката-ушите не слушат. Запомни го в главата си-дойде ми до гуша! Погледни ме в очите, на тебе говоря и не ми опонирай, аз ти казвам, не споря! Искаш нещо да кажеш-недей, съжали ме, от безкрайните приказки главата боли ме?! Малко зла ти се струвам?! Съжалявам! Прости ми! Ти не си го заслужил?! Това просто са рими... Остани до стената, само тя ще те сгуши! Запали си цигара! Да, добре е да пушиш... В твойте малки дробове за кислород място няма. Ти не се и нуждаеш, знам че дишаш измама! Затвори си очите-и във тях нищо няма... Но внимавай със сините, те убиват по двама! Искаш с мене да бъдеш, но в мойто "утре" те няма... За един те обичам и те мразя за двама".

И тук ни в клин
ни в ръкав снимка -букет!

image

А това е моят вариант.
Опасна ли съм с това,че правя съпоставка?

Ето и моята съпоставка,защото тази тема по принцип не е от най добрите за стих,поезия.Това е просто мое мнение, не се натрапвам,както на мене ми се натрапват ..онези да пиша и творя като тях. Нагло е .

Говори на ръката-ушите не слушат.
Запомни го добре - дойде ми до гуша!
Погледни ме в очите,на тебе говоря,
не ми опонирай,със тебе не споря!
Нещо ще кажеш? Недей,съжали ме!
От твоите приказки главата боли ме!
Малко зла ти се струвам?Не съжалявам.
Не си го заслужил. Освирепявам!
Остани до стената свит на кълбо,
запали си цигара, такова си зло!
Дробовете ти аз не трябва да мисля.
И аз ще те мамя. Ще го обмисля...
Затвори си очите, във тях нищо няма
нито пламък и блясък,лъжа си голяма!
Внимавай със сините,които желаеш,
не пожела да ме опознаеш!
Искаш с мене да бъдеш, да пиеш
от очите ми синьото,но ще се свиеш
от злата магия и злоба в очите ми!
В мойто "утре"/моето утро/ те няма и в дните ми!

стих и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama

 


А аз  сега тук бих пуснала мой стих в мой клип ,като добавка




стих и клип А.Х.Т.sekirata cekupama




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307558
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930