Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2017 04:00 - 1.06 - ДЕН НА ДЕТЕТО - НЕ ПОСЯГАЙ НА ДЕТЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.12.2017 01:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
&&&&&&&
&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&

https://www.youtube.com/watch?v=NaW7t6WIn5M
sekirata Deteto v men

Никой,мило,не те пита
с кого искаш да живееш, живот ти дадоха, а после те зарязаха! Държавата ни бизнес с тебе прави, дано с нещастието твое се задави! Разни хора самозвани с разни фатки, обиграни в филми разни и мен вкарват, чуждите деца покрадват! Каква е таз жена, която чуждо гледа, пари дава чуждо да отгледа, а своето е умъртвила от хойкане или пък болест гнила?! Никой,мило, не ти казва защо и как отнеха те от майка, язва зинала е днес като ламя поглъща теб и беззащитните малки деца за лекарите евтина стока!


    ПРИЧАСТИЕ https://www.youtube.com/watch?v=9U0GbAti1hs


  image  
КУКЛА НА КОНЦИ ТРУПА ПАРИ!
ТЕМЕНУЖКАТА ИМА БОДЛИ..... боде чуждите деца,защо ли?   image

Другарка от „З на Д-е”
с красиво име на цвете,
с децата чужди разполага,
раздава както и приляга!
Че татенцето от съда,
макар и в пенсия сега
с големи хора я събра
да пълни своята торба!
Загърбила и срам, и свян,
във женски дрехи, цял тарзан
с гласец нежен и писклив,
сече и реже всеки жив,
който пречи и и опонира,
и неприятности сервира.
Че парите тъй са сладки,
когато са рушвет и гладки
банкноти трупа в кеш без срам!
И теб, Анитке, ще изям!

А детето е на болна и тогава
то чужди „грижи” заслужава!!!

Ударени локомотиви в преспите!
Кой ще поправи на цветето грешките?
Кой ще оправи тази България-
абсурдан държава?! Бай Ганьо слави я!


    НА ВСИЧКИ ДЕЦА С ЛЮБОВ и на тези дечица на които НЕГОДНИЦИТЕ бръкнаха и бъркат в утробите на майки и дъщери!

https://www.youtube.com/watch?v=HLu-kmJQ5g8
sekirata Kukla na konci trupa PARI

Мили дечица,тези които вършат НЕЧОВЕШКИ НЕЩА С ВАС това не са човеци камо ли родители, за съжаление страдат и ще страдат за греховете им ТЯХНИТЕ ДЕЦА! АЗ ВИ ОБИЧАМ И ВИ ОБЕЩАВАМ,ЧЕ ДОКАТО СЪМ ЖИВА ЩЕ СЕ БОРЯ ДА ЗАПАЗЯ ИСТИНАТА В ДЕЙСТВИЕ! Спокойно има неписани истини и те рано или късно се проявяват с пълна сила. На тебе мила П,Н,Си......и другите ...жертва на "родители" на други деца-тяхните, които ще им изплащат греховете. Картинки няма да Ви пускам. Цели филми ще има за тези вашите ...ПОСЕГАТЕЛИ, кандидат ваши убийци!
Няма да се скриете,няма покриване, нима не го знаете, Вие няколкото?!

image


ЕДНО ДЕТЕ
https://www.youtube.com/watch?v=U4gvD_vEhxA

Едно дете в домът разплаках и не намерих миг покой, мое дете така очаквах, но взех си чуждо,брате мой! Прегръщаше ме и целуваше, своя майка ме наричаше, галеше ме и милуваше, за първи път така обичаше. Подхвърлено,забравено от блудница, жена зла, във дом сираци бе оставено, какво ли друго бих могла да сторя за това дете, което с двете си ръце протегнати към мене тича и родна майка ме нарича! Едно дете тъй бледо, милно ме гледаше с очи в сълзи, едно дете вм прегръдка силно притискаше се в мен,пълзи сянка на жена една там по стъклата-майка била!




МАМО, ПРОСТИ МИ! https://www.youtube.com/watch?v=JdCMl27tTEU


Не си отивай ,мамо, не ме оставяй сама, оставаш си за мене,мамо, едничка любов на света. Защо не спря ме,дори с удар, тогаз погълна ме нощта, сега понасям удар след удар от нечия чужда ръка?! Не си отивай,мила мамо, една едничка на света, нужно ми е твойто рамо, прости моментите,греха! Къде е този свят в мечти, кой грехът ми ще прости? Отрано старост ме коси, загубих всичко,мамо,прости! От мен не бягай,мила мамо, не ме оставяй в скръб, само, аз съм твойта дъщеря, във грях съдбовен се топя!

    Ето,майчета,вижте какво правят по чиновете вашите уж нoрмални деца и преценете сами защо посещават нормалните наши училища?!   image   image   ТЕЗИ,КОИТО МЕ КАРАТ, КОИТО МЕ ПРИНУЖДАВАТ,
КОИТО МЕ НАСИЛВАТ ДА ИЗБИРАМ МЕЖДУ  ДЕЦА И ВНУЦИ, МЕЖДУ МАЙКА И БАЩА И ДЕЦА.....ДА ИМ СЕ ВРЪЩА! А ТОЗИ КОЙТО ПО ТЕЛЕФОНА АНОНИМНО МЕ КАРА, КЪЛНЕ МЕНЕ И ДЕЦАТА МИ,КАРА МЕ ДА ХВАНА ДЪЩЕРЯ СИ ЗА РЪЦЕ И ДА СЕ ХВЪРЛИМ ОТ ШЕСТИЯ ЕТАЖ /откъде ли знае че живея на шести етаж-познайте/ ДА СЕ ТРЕСНЕ В ПЪРВИЯТ ЕЛ.СТЪЛБ! най малкото

Крайно време е да разберете всички Вие мои Доброжелатели и от интернета,че не си фантазирам,всичко е подплатено с факти и документи,снимки та и клипчета.












Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302643
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930