Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2017 09:44 - ПРАЗНИК ИЛИ ОПЕЛО?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 725 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 04.12.2017 04:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

"Грабвайте телата!-някой си изкряска"...
вождът наш е с маска!
Предаде ни всички,
продаде България-
цигания,чуждица дави я!
"...и трупове мъртви фръкнаха завчаска",
някъде някой блъска и тряска,
но една птичка пролет не прави,
врагът български нека се задави!
Нямаме цунами,нямаме вулкани,
но сме бедни,търпим не от лани
чужди ботуш и чужда сган
да се разполага у нас,нам
кланяли са се в миналото какви не царе,
а днес гледат на нас,като на свине!
Дрога,отровни храни и смрат,
отказаха ни дори от "големия брат"!
Българи-роби кръстосват света!
Българийо майко,прегръщаш смъртта!

стихове и клип А.Х.Т. sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=07vKLCxySuM

https://www.youtube.com/watch?v=lPyWFUuW35I









Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - 1. sekirata - РАНО РАНО ТОЗИ ЧОВЕШКИ ...
12.07.2017 20:18
1. sekirata - РАНО РАНО ТОЗИ ЧОВЕШКИ ЕКЗЕМПЛЯР ПАК МИ ВЛИЗА В БЛОГА И НАХАЛСТВА,ЩО ЗА ИНДИВИД Е ТОВА СЪЩЕСТВО?!
05.07 06:45
06:35 ..........................................

от: apostapostoloff За постинг: ПАПУК НА ЗЛОТО



! с манипулации ....докога ще я карате така
Що за наглост и нахалство

Каквато и да съм АЗ съм ,а Вие нямате собствено АЗ-маша сте ,чужди интереси следвате и сте се ХВАНАЛИ В МЕНЕ пак по тази причина. Как и Вие не разбрахте ,че сте отвратителен за доста хора и точно АЗ не съм Ви пречката в живота и в присъствието Ви ден и нощ в ИНТЕРНЕТА!

Вижте себе си ,когато критикувате другите.

И хората са различни,нали сте умен що го не знаете? ВИЕ ли ще оправяте света и променяте индивидите? Като Ви преча какво дирите в блога ми,да съм Ви канила с бъклица?! Що за същество сте,освен ако не сте от модераторите,но тогава открийте си картите и толкоз -проблема решен,ще се убедя наистина ,че няма никаква ДЕМОКРАЦИЯ, за която толкова говорите и за Вашата Америка-Американски блянове,драги, имате -задокеански!Огледайте се първо от дека сте!

Изпратено: 06:42 От: sekirata
Изтрий 2. sekirata - ТОЗИ ЕКЗЕМПЛЯР СПИ В БЛОГА -това е тежка болест ,а не се лекува,погрижете се за него!
05.07 06:51
Последни 20 регистрирани посетителя

06:33 - apostapostoloff

до него -за последно,дано се осъзнае най после!


А Вие apostapostoloff, кой сте,да не би да сте Господ?!
САМО ГОСПОД МОЖЕ ДА МЕ СЪДИ!

Само Господ раздава правосъдие !
Вие нямате мнение по никакъв въпрос,Вие сте платена писарушка,драскач! Просто си плащате,плащали сте си,
защото сега сте гол като мишка!
И това знам,и много повече знам от Вас,та и за Вас!
Имали сте право....само Вие ли имате право,иска Ви се да е така?! Критика приемам не от субекти разни предварително настроени и платени драскачи .А дали е творчество или не,не ме касае,така мога ,така пиша и не пиша за заплата.
Демокрация,нали така беше или само за едни я има?! То всъщност е насирация....вашето!
цитирай
2. sekirata - !!!
12.07.2017 20:18
4. sekirata - Благодаря ,мила!
08.07 10:51
milady написа:
нормално е в Интернет,да се срещат
най -различни видове от щедрата Майка Природа..
а,спрямо тоз мутирал Елемент, да бъдем..
поне снизходителни..
ужасно тежка, напреднала реактивна Депресия има човека..
/ игнор..до дупка..
и си пей, скъпа..



Но защо на някои се прощава,били олни и т н ,а други са гонени до дупка.
Мисля че се досещам....Фразите които употребява този екземпляр ,като постоянно кисне в блога ми са ми познати от РЕАЛА! БЛАГОСЛОВИЛА СЪМ ГО И РЪЧИЧКИТЕ МУ, защото не съм сигурна,че това е точно астролога. ЗНАЕШ КАК СЕ КРАДАТ ПРОФИЛИ И СЕ ПИШЕ ОТ ЧУЖДО ИМЕ В НЕТА.Този изкуфял старец няма толкова мозък да ми пише дълги изречения и такава неистова омраза дори към децата ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5244053
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28498
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031