Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 08:10 - АКО СЛЪНЦЕТО ГРЕЕШЕ ЕДНАКВО ЗА ВСИЧКИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 625 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

Ако цветята проговорят
ще ми докажат твоята любов.
Ако облаци в небето спорят
ще ми разкрият пътя нов.
Ако със вятъра ти долетиш
и нежни думи ми шептиш,
тогава птица аз ще стана,
ще полетя и ще те хвана,
там горе в небесата сини,
където чакаш от години,
премръзнал и самотен, цял,
ти, ангел мой, небесен, бял!

 
АКО

Ако те обичам както слънцето луната.
Ако те целувам както вятърът листата.
Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.
Ако в мене виждаш нея.
Дали ще съм щастлива?
Не става!
Това моето сърце не позволява.
Ще искам слънцето с луната да се слее.
Ще искам вятърът с листата да запее.
Солената вода в нас да пропие,
болката от миналото да измие.

АКО

Ако те налегне дрямка.
Ако все така я караш под нечия сянка.
Ако ровиш във пръстта, като къртица
и като Пайнера лансираш цица.
Ако на любовта си жрица.
Ако песента ти е изпята.
Ако се правиш на поетеса непризната.
Ако не спиш нощта, деня.
Ако от злоба освирепя.
Ако не вярваш в Господ ти.
Ако гонят те вампири зли.
Ако съпругът ти изневерява
и любовта ти не признава.
Ако мислиш ден и нощ за слава.
Ако щастието те отминава.
Какъв човек си ми кажи?!
В стадото върни се ти
и.....овца бъди!
Тревичка си паси,
от вълка не се плаши
и блей си песента
на Ахат за Черната овца.
Ако ли пък не,
вземи се в две ръце
живот си промени,
мераци забрави.
Не допускай да си сянка.
Недей остава самка.
Със хората живей
и пей, не блей!

АКО ТЕ НЯМА

Ако те няма не грее простора!
Ако те няма чувствам умора!
Ако те няма птици не пеят!
Ако те няма устни не смеят
любов да раздават и да показват
как те желая, да доказват
колко те иска, желае сърцето
и как за други дава заето.
Ако те няма умира денят!
Ако те няма спира дъхът!
Ако те няма очите загасват,
красиви надежди и блянове гаснат!

 AКО...

Ако някой ми докаже,
че виновният си ти
за горчивите сълзи
днес във моите очи
ти недей се смя тогаз,
помисли за миг, за час,
че всичко връща се обратно
и горчи, боли стократно.
Туй не е заплаха днес,
някой ще ти пише шест,
но във моята душа
ти убиваш любовта.
Щом това е безразлично
и за тебе не е лично,
остани си там където,
тегли те с любов сърцето!

АКО МЕ...

Ако ме прегръщаш,
искам да е силно!
Ако ме целуваш,
искам да е страстно!
Ако ме обичаш,
искам да е властно!
Искам да е истинско,
красиво и прекрасно!
Обичай ме до болка!
Залей душата ми с любов,
живот ми дай, моя любов

АКО ПОИСКАМ

Ако поискам аз ще ти отворя,
досега скиторил си на воля!
Ако поискам вечеря ще сервирам,
а после да ти чистя, боклуци да обирам!
Ако поискам вече ще те уважавам,
а ти ще лъжеш, че теб не заслужавам!
Ако поискам вече ще съм твоя,
ще живея с истината моя!

 АКО

Ако те желая нека да е днес!
Ако те поискам нека да е с чест,
с вяра и любов, надежда, порив нов!
Ако те целувам нека да е днес-
чисто, със любов, а не просто жест!
Ако те прегръщам нека да е днес,
утре може би пак пак ще съм във стрес!
Ако те обсипвам с ласки и любов,
нека да е днес, сега, моя любов!
Ако ме желаеш би ме опознал,
тази нощ при теб съм, ангел мой, бял!
Ако в мен попиваш, знам, ще е различно,
много чисто, лично, приказно, лирично!
Ако с мен си само и сърце голямо
за мене тупти и нежно шепти!
Твоя ще бъда! Обичай ме ти!

АКО ТЕ НЯМА

Ако те няма не грее простора!
Ако те няма чувствам умора!
Ако те няма птици не пеят!
Ако те няма устни не смеят
любов да раздават и да показват
как те желая, да доказват
колко те иска, желае сърцето
и как за други дава заето.
Ако те няма умира денят!
Ако те няма спира дъхът!
Ако те няма очите загасват,
красиви надежди и блянове гаснат!

 АКО

Ако те обичам както слънцето луната.
Ако те целувам както вятърът листата.
Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.
Ако в мене виждаш нея.
Дали ще съм щастлива?
Не става!
Това моето сърце не позволява.
Ще искам слънцето с луната да се слее.
Ще искам вятърът с листата да запее.
Солената вода в нас да пропие,
болката от миналото да измие.


АКО

Ако ме прегръщаш, искам да е силно.
Ако ме целуваш, искам да е страстно.
Ако ме обичаш, искам да е властно,
искам да е истинско,прекрасно.
Обичай ме до болка,
залей душата ми с любов.
Обичам те,моя любов!

стихове и клип А.Х.Т. sekiraat cekupama





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - И В БЛОГБЕГЕ СЛЪНЦЕТО НЕ ГРЕЕ ЕДНАКВО ЗА ВСИЧКИ
12.07.2017 20:14
Даже в пуснати от мене коментари в които се жалвам най вече от от един профил за който не е доказано кой е и се съмнявам да е изкуфелият старец астролог та тези ми коментари се преправят или изяждат буквички,ТА ТРЯБВА И КОМЕНТАРИТЕ СИ ДА РЕДАКТИРАМ?!

ЕТО ПРИМЕР-

4. sekirata - Благодаря ,мила!
08.07 10:51
milady написа:
нормално е в Интернет,да се срещат
най -различни видове от щедрата Майка Природа..
а,спрямо тоз мутирал Елемент, да бъдем..
поне снизходителни..
ужасно тежка, напреднала реактивна Депресия има човека..
/ игнор..до дупка..
и си пей, скъпа..



Но защо на някои се прощава,

били олни и. т .н ,

а други са гонени до дупка.
Мисля че се досещам....Фразите които употребява този екземпляр ,като постоянно кисне в блога ми са ми познати от РЕАЛА! БЛАГОСЛОВИЛА СЪМ ГО И РЪЧИЧКИТЕ МУ, защото не съм сигурна,че това е точно астролога. ЗНАЕШ КАК СЕ КРАДАТ ПРОФИЛИ И СЕ ПИШЕ ОТ ЧУЖДО ИМЕ В НЕТА.Този изкуфял старец няма толкова мозък да ми пише дълги изречения и такава неистова омраза дори към децата ми.
цитирай
цитирай
2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=Q1vAuHTvlS4
04.12.2017 16:44
https://www.youtube/watch?v=Q1vAuHTvlS4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286508
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28721
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930